Mitähän se sun mielestä siellä tällä hetkellä sitten tekee, jos se ei kerran "pelaa"?Eiköhän tässä käydä jossakin perus 17-0 johdossa ja sitten alkaa Rodgers pelaamaan.
Mitähän se sun mielestä siellä tällä hetkellä sitten tekee, jos se ei kerran "pelaa"?
Kannattaa vaan laittaa lähetys kiinni ja mennä itkemään tyynyyn, kun kaikki on niin huonosti.Ja Cobb ulkona, eiköhän se nyt ollut sitten viimeistään siinä.
Chillaile sä vaan, mä katselen Packerssien peliä.Kannattaa vaan laittaa lähetys kiinni ja mennä itkemään tyynyyn, kun kaikki on niin huonosti.
Onhan noita mitä menettää... ei niitä ole putoillut kuin tasasesti kauden alusta asti, nyt vaan pitäis noilla rookieilla painaa Bowliin asti ja voittaa se.Ja seuraavaksi Hyde telakalle. Ei prkl.
Juu ihan v-tun hyvin kun saat ekalla puolikkaalla 2 potkumaalia aikaiseksi... Defu kyllä on pelannut ihan hyvin, mutta nyt jumalauta on aika naurettavalla pohjalla sun jutut. Että hyvin on pelattu.Hyvinhän Packers pelaa.
Mikäs se td tuossa äsken oli? Puolustus toimii ja hyökkäys tekee tarvittavat pisteet. Toki varmaan pitäisi olla 50-0 että foorumin itkupillille kelpaisi. Ehkä kannattaa sen kiukkuviinan kanssa vähentää.Juu ihan v-tun hyvin kun saat ekalla puolikkaalla 2 potkumaalia aikaiseksi... Defu kyllä on pelannut ihan hyvin, mutta nyt jumalauta on aika naurettavalla pohjalla sun jutut. Että hyvin on pelattu.
Mä en tiedä mitä aineita sä vetelet, mutta suosittelen vaihtamaan. Minä en muuten juo viinaa, se on viisasten juoma ja en ole tarpeeksi viisas sille aineelle. Tarpeeksi tyhmä minä kyllä vaikutan olevan tulemaan tänne sun jutuille vastailemaan, sääli sekin, että joku sellaiseen sortuu.Mikäs se td tuossa äsken oli? Puolustus toimii ja hyökkäys tekee tarvittavat pisteet. Toki varmaan pitäisi olla 50-0 että foorumin itkupillille kelpaisi. Ehkä kannattaa sen kiukkuviinan kanssa vähentää.
Tulihan sieltä se "et tajua lajista mitään" -kortti. Odotin bonuksena "olen seurannut lajia pidempään" mutta ehkä ensi kerralla. Minusta Packers kuitenkin on pärjännyt ihan hyvin jonkun ennakko-odotuksiin nähden:Mä en tiedä mitä aineita sä vetelet, mutta suosittelen vaihtamaan. Minä en muuten juo viinaa, se on viisasten juoma ja en ole tarpeeksi viisas sille aineelle. Tarpeeksi tyhmä minä kyllä vaikutan olevan tulemaan tänne sun jutuille vastailemaan, sääli sekin, että joku sellaiseen sortuu.
PS. Jos et huomannut niin se puoliaika vaihtui ja ne tilastotkin sanoo, että 2 potkumaalia ekalla puolikkaalla ja se ei kai kenenkään mielestä ole kauhean hyvin pelattu? Tai no sinun mielestäsi ehkä, mutta et taida lajista tajuta hevon vattua.
Juu eikös sieltä tullut jo jotain ihme itky kyynel kortteja? Hehe, ei yllätä yhtään, että kun joku sanoo jotain vastaan, niin sitten tullaan nyyhkimään kuinka väärin se onkaan kun niin, "niisk niisk" joku "kyynel" ei olekkaan samaa mieltä "niisku kyynel". Jos sä lainaat jotakuta, niin toivon, että jatkosa lainaat sitten koko jutun, etkä vain osaa siitä. En missään omassa tekstissäni viitannut olevani ite humalassa, sanoin että kisastudiossa voi joku olla humalassa ja että kisastudiossa ei välttämättä kestä kunto loppuun asti.Tulihan sieltä se "et tajua lajista mitään" -kortti. Odotin bonuksena "olen seurannut lajia pidempään" mutta ehkä ensi kerralla. Minusta Packers kuitenkin on pärjännyt ihan hyvin jonkun ennakko-odotuksiin nähden:
"että kestääkö kunto loppuun asti, sitä jurria ja varsinkin sitä kun Cardinals kairaa Packseja kakkoseen."
En nyt saa päähäni kuka luovutti jo ennen matsia, voit varmaan virkistää muistiani?