L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hämäläisellä kramppaa takareisi kaksi kierrosta ennen 1500:n maalia. Raaka kohtalo, kun oli vielä selvästi ennätystä tekemässä.
Nezirin ensimmäinen juoksu (13,01) oli itseasiassa sallittuihin lukemiin (1,5 m/s) ja toinen juoksu sitten siihen 2,2 m/s tuuliin. Joten harmittavan lähelle vielä jäi.
Ensi yö meneekin valvomiseksi.
Hamilton on niin monta kertaa blokkaillut Rosberigia että aivan oiken.Hamiltonilta itkuvirttä heti kun tila loppui Rosbergin toimesta. Paska mäihä, eikä itse ole koskaan blokannut ohitusyritystä.
Itkupilli, mikä itkupilli.Hamiltonilta itkuvirttä heti kun tila loppui Rosbergin toimesta. Paska mäihä, eikä itse ole koskaan blokannut ohitusyritystä.
Uusintaa kuviin nyt startista ja Ros - Ham yhteenotosta.
Näinhän se menee, kun homma ei toimi itselle sopivasti niin pitää vähän porata. Oma moka, rupesi tunkemaan olemattomaan rakoon eikä ohitus ollut mahdollista muutenkaan, sen verran takamatkalla oli.Itkupilli, mikä itkupilli.
Hyvä alku kisalle, molemmat Ferrarit muutamassa mutkassa keulille ja Mersujen väliset pikkukähinät.Mitä se Hamilton oikein perseili siellä? Eihän tuossa tilanteessa Nico tehnyt yhtään mitään väärää, vaan Hamilton itse siinä möhli.
Jäi muutama eka kierros näkemättä, mutta ilmeisen värikäs startti ollut. Hamilton ei pääse myöskään ohittelemaan, hankala tuolla Unkarissa onkin ohittaa.