Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 844
  • 44 024

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Voivoi. Egyptinkin kaveri menee Ruuskasen edelle ja Ana ei paranna. Onpa ollut heikkoa tänään Ruuskasen tekeminen.

Ambilla on varmasti ruotsalaisena onni taskussa joten Antti taitaa jäädä ysiksi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pudottaakohan svenski vielä Ruuskasen jatkosta?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Quess twice, heittääkö den svenska pojken pidemmälle... No, Ruuskanen tekee tämän nyt ihan itse, ei tarvitse muita syyttää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ensimmäisen kerran ikinä olen joutunut painamaan aina välillä mute-nappulaa. Siis aina silloin, kun toinen selostaja on äänessä. Tuo Mikko Hannulla on kuin joku paska chat-juontaja. Menee hermo, kun kuulenkaan sen äänen. Ihan kuin joku teinipissis selostaisi jääkiekon olympiafinaalia.
Toki mitali on aina mitali. Mutta tuo olympiafinaali oli todella heikkotasoinen. Tänään kultaheitolla ei oltaisi edes mitaleilla.
VMP.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäisen kerran ikinä olen joutunut painamaan aina välillä mute-nappulaa. Siis aina silloin, kun toinen selostaja on äänessä. Tuo Mikko Hannulla on kuin joku paska chat-juontaja. Menee hermo, kun kuulenkaan sen äänen. Ihan kuin joku teinipissis selostaisi jääkiekon olympiafinaalia.

Katso ylearenasta niin pystyy ilman selostusta katsoa pelkäää keihästä.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Ruuskasen arvokisojen parhaat tulokset:

81,87(Berliini), 79,46(Daegu) ja 84,12(Lontoo)

Mutta joillekkin se on kai kova paikka jos kritiikkiä annetaan.

Toivon tottakai parasta aina suomalaisille, mutta vuodesta toiseen ei jaksa kuunnella noita Ruuskasen puheita ysikymppisistä, kun tuloksia pitäisi ensin antaa. Wirkkala sai paskaa aivan valtavasti, mutta koska hänellä ei ole olympiaronssia niin se on kai sitten OK haukkua kaveria.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Onko TV-kuvissa vielä näkynyt, ties jo kuinka monta vuotta maailmaa kiertänyttä, FINLAND JAVELLIN COUNTRY -lakanaa?

Edit: TORILLE!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös