VMP.Toki mitali on aina mitali. Mutta tuo olympiafinaali oli todella heikkotasoinen. Tänään kultaheitolla ei oltaisi edes mitaleilla.
NYt on jo huonoa tuuria nuo Pitkämäen heitot :D
Lampaan persettä näille, jotka väittivät kisan ratkenneen tuohon ekaan kierrokseen. Pitkämäeltä tasaista nousua.
Ensimmäisen kerran ikinä olen joutunut painamaan aina välillä mute-nappulaa. Siis aina silloin, kun toinen selostaja on äänessä. Tuo Mikko Hannulla on kuin joku paska chat-juontaja. Menee hermo, kun kuulenkaan sen äänen. Ihan kuin joku teinipissis selostaisi jääkiekon olympiafinaalia.
Tietenkin olen muitakin vaihtoehtoja käynyt läpi mutta kun olen niin korvessa. Ei täällä toimi Yle Areena eikä mikään stream.Katso ylearenasta niin pystyy ilman selostusta katsoa pelkäää keihästä.
Huh, Ruuskanen finaalissa.
Ruuskasen tasoon nähden nuo arvokisatulokset ovat ihan hänen tasoaan. Tietenkin tuo 79 on alakanttiin. Sitten tuo olympiafinaalin 84 on yläkanttiin. 81 keskiverto. Ei se mikään kova paikka ole jos joku puhuu internet-palstalla paskaa. Sellaista tapahtuu eikä se ole minun stressini. Voin silti todeta, että VMP, kun aihetta on. Nyt oli. Ei Ruuskanen ole pahemmin (=ei ollenkaan) ysikymppisistä näiden kisojen yhteydessä puhunut. Saa sitä unelmia olla.ei jaksa kuunnella noita Ruuskasen puheita ysikymppisistä