Vaikea näitä on Suomessa seurailla, kun Eurosport on ainut, jonka kautta voi seurata ja harvoin niitä loppujen lopuksi tulee. Nettistreameja en juuri tässä lajissa jaksa seurata.
Adamsin pitäisi saada heittää metriä lähempää
No haistappa sinäkin.
Tuolla tahdilla jatkat, niin haastan sinut itse henkilökohtaisesti darts-kisaan!
Ei kiitos, oon jättänyt liiman haistelut vähemmälle. Kisaan voit haastaa, minulla on vaikeuksia jaksaa heittää ilmassa tauluun asti joten voit huoletta olla sen suhteen. Sen verran huono häviäjä olen, että vaadin mukaan tuomarin jota sitte syyttää.
Tuomarit on aika kalliita, että miten sinulla riittää rahat sellaisen palkkaamiseen?
ei ole kallista kun joku rökäle otetaan tiskiin nojailemasta, sanotaan että tarjotaan sille pari kaljaa ja että voidaan antaa hyvännäköisen ja halvan naisen numero sitte kisan päätteeksi. Tarpeeks kovaan ääneen julistetaan ni on koko kapakka meidän matsia tuomaroimassa
Pystypaikalta Kaisa ampui viisi! Ohi. Hyvät yöt. Katotaan miten Laukkasen ammunta...pystystä neljä kierrosta. Ei tullut meidän päivä, pöljästä puhumattakaan.
Darts jatkuu Ted Hankeyn ja Martin Atkinsin välisellä ottelulla. Voittajalle tulee vastaan Hollannin Christian Kist, joka voitti aikasemmin Alan Norrisin 5-1.
Hankey johtaa 2-0. Melkosta jöötiä ollu molempien peli. Puolivälierissä odottais vähän tasokkaampaa peliä, mutta ehkä se siitä
Niemisen finaali juuri alkamassa. Ottelua jouduttu siirtämään sateen vuoksi. Toivotaan, että Jarkko aloittaa vuoden turnausvoitolla.