Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 921
  • 44 024

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Bottas pääsee toiseen osioon hyvää työtä sijoituskin oli yhdeksäs ekassa. Kimi piti pikkusen jännityksessä mutta luovii itsensä jatkoon sijalla 15.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Van der Garde Q2:een ja Di Resta ulos. Pikku yllätyksiä tosiaan nämä olosuhteet tuovat.
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Pikkaisen siltä vaikutta että Kimilla ei ole asiaa G3:seen kun sade kerta vain jatkuu ja jopa pahenee.

Jännä juttu että Kimillä on ollut sama ongelma sateella jo toista kautta.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Itse uskon kanssa että Kimin matka tyssää Q2. Ei vain saa autoa toimimaan sateella. Roman taas pärjää erittäin hyvin sateella.

Edit :

Q2 jäljellä n.4min. Nyt kaikki on hakemassa Sliksejä. Kimi sijalla 10.
 
Viimeksi muokattu:

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ferrari ottaa Alonson sisään kun jäljellä 3.20min. Mies sijalla 14. Sliksit alle ja onnea matkaan. Eiköhän tämä ovieedonihmiskyrpä sinne Top10 hinaa punaisen orinsa.
edit: Kimi mukaan Q3seen
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
1. Ros 2. Ham 3. Vet 4. Web 5. Rai 6. Alo

Kimille maksimi suoritus ja paremmin meni kuin odotin.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Nico ottaa paalun ja Hamilton kakkonen. Red Bullit toisessa rivissä Vettelin johdolla, Kimi viides ja Alonso kuudes.
 

Heltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, LA Lakers
Huomenna nähdään siis mersu juna. Kimi hienosti Alonson edellä viides. Tärkeätä olisi pitää Alonso takana startissa ja sen jälkeen homma ratkaistaan varikolla.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimi voittaa huomenna. Mersujuna kisaan, Kimi ajelee vähän matkan päässä edellä olevista säästellen renkaitaan ja pysähtyy kerran, kun muut kahdesti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Monacon GP

Äsken Mika Salo haastatteli Monacon lähtösuoralla lyhyesti kohdalle sattumalta osunutta Ari Vatasta. Vatanen jutteli liirumlaarumit. Tuli mieleeni, kun vuonna 1996 olin Kanarialla, Playa de las Américasissa, niin yhtenä iltana silloinen tyttöystäväni jäi hotellille ja minä kävin ryyppäämässä. Juttelin päissäni brittien kanssa sekä muutamien senegalilaisten mustien miesten kanssa, jotka tietenkin kauppasivat rantarolexejaan. Olin päissäni kertonut olevani Suomesta, kun kerran kysyivät, että mistä olen, niin he tietenkin tiesivät Vatasen, tuon Pariisi-Dakar -rallin nelinkertaisen voittajan. Tokihan tiesin, että yrittävät saada paremmin myyntiä, kun kävivät muka tuttavalliseksi. Seuraavana iltana kävelin naiseni kanssa rantabulevardilla, niin yhtäkkiä kaukaa puiden katveesta kuului minun suuntaan huuto: "mita khuulluu Arri Vatanen", ja leveä virne oli mustan miehen kasvoilla.

Tämä tuli äsken Vatasesta mieleeni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vettel kyllä haastaa kovasti Hamiltonia, mutta kun ohi ei pääse niin ei mahda mitään.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kohta Alonso ajaa Kimin perään. Satavarmasti.

Edit: Ei taidakaan. Alonsolla ongelmia?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Monaco on Monaco, ja tänään tuskin hirveää ohitusrumbaa nähdään.
Jep. Normaalisti tulee Live Timigia väijyttyä F1.comin kautta kisan aikana, mutta nyt ei ole kyllä juuri mitään käyttöä kun autojen kierrosajat ovat lähestulkoon ihan samat aina. Kymmenyksen ero suuntaan tai toiseen. Tietysti varikkokäyntien aikana niitä voi vähän tutkailla tarkemmin.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Miksi tämä kilpailu järjestetään? Jos Monacoon tahdotaan autoja, niin miksi ei vaikka mikroautoja? Se tekisi kilpailusta ainutlaatuisen ja olisi mahdollisuus ohittaa.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Jep. Alonso jää joka kierroksella pikkaisen. Vaikka Nico johtaa niin en oikein jaksa uskoa että Mersulla ajava kuski kuittaa pääpotin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miksi tämä kilpailu järjestetään? Jos Monacoon tahdotaan autoja, niin miksi ei vaikka mikroautoja? Se tekisi kilpailusta ainutlaatuisen ja olisi mahdollisuus ohittaa.
Liveseurantaketjuhan on toki oikea paikka tämän asian pohtimiseen.

Kimi pääsisi nopeampaa mutta Webber on esteenä. Veikkaan kärkikolmikoksi Nico, Hamilton, Kimi. Monaco on usein yllätysten kisa, joten voisi veikkaus kusta täysin.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Tulostaulukko houraillut alusta asti Bottakseen kohdalla "PIT" merkinnällä, ja nyt vasta Saari "Onkohan Valtteri menossa varikolle.. ei suinkaan..:"
 
Suosikkijoukkue
KK
Liveseurantaketjuhan on toki oikea paikka tämän asian pohtimiseen.

Kimi pääsisi nopeampaa mutta Webber on esteenä. Veikkaan kärkikolmikoksi Nico, Hamilton, Kimi. Monaco on usein yllätysten kisa, joten voisi veikkaus kusta täysin.
Itse uskoin vielä ennen kisan alkua Alonson voittavan, mutta nyt alkaa näyttämään, että Nolonso ei pysy edes Kimin kyydissä. Hienoa. Kaikki on mahdollista, jopa Kimin voitto yhden pysähdyksen taktiikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös