Niin eli jotain pahemman kerran vialla.Sopii mennä itse hiihtämää. Vesikeli, huono kunnonajoitus yms. Onhan niitä syitä.
Nyt voidaan miettiä sitä oliko Lähteenmäen hiihdättäminen loppuun järkevää. Itse sanoisin että Magnar Dalen välittömästi kotiin kassankautta.
Täydellinen farssi koko kilpailu.
ja nyt mainittu studion asiantuntijoiden toimesta, että "venäläisillä niin hyvä suksi" etc.
Niskanen ja Roponen hiihti hyvän hiihdon. Kyllönen amatöörimäinen moka avauksella ja Sarasoja-Lilja surkea tänään.
Nämä kisat alkoivat menemään perseelleen siinävaiheessa kun huoltopäällikkö veti herneen nenään, kun annettiin asiallista kritiikkiä. Täytyy sanoa että vituttaa ihan perkeleesti.
Niskanen ja Roponen hiihti hyvän hiihdon. Kyllönen amatöörimäinen moka avauksella ja Sarasoja-Lilja surkea tänään.
Sellainen taisto tällä kertaa.
Näinhän se surkeasti meni. Ihmetyttää kyllä nuo valinnat. Kyllönen ollut koko kisojen ajan surkea, poislukien se sprintin karsinta. Miksi ei päästetty Aino-Kaisaa ladulle, olisi varmasti kokeneena hiihtäjänä hiihtänyt järkevämmin ja tullut tasapäisesti ainakin muiden paitsi Norjan kanssa vaihtoon. Sitten toinen luku on tuo, miksi se Krista hiihdätytettiin täysin pihalle siinä kisojen alussa. No, sitä sai Dalen tasan tarkkaan mitä tilasi noilla kokoonpanoillaan.
Lähteenmäen osalta olen ihan samaa mieltä. Käsittämätön moka valmennukselta hiihdättää Suomen paras nainen puhki ennen viestiä ja sitten ottaa Sarasoja-Lilja mukaan sillä näytöllä, että voitti peesaamalla Mäkäräistä ja Lähteenmäkeä muutaman sekunnin kympin kisassa. On satavarmaa, että Mäkäräinen ja (varsinkin tuore) Lähteenmäki olisivat hoitaneet tuon ankkuriosuuden paremmin.
Miljoonan euron huoltorekka petti jälleen.
Sarasoja-Liljalta ihan sukka hiihto, luultavasti koko joukon paskimmalla hiihdolla. Vittu mitä paskaa.