Tykkään sun epäuskosta, mutta eiköhän nyt voi jo hengähtää. Katsomossa, ei toki kentällä.Yksi TD vielä niin mahdollisuus on voittoon asti!
Juurihan onnistui heitossa.Mähönen ihan kusessa saatana!
Tykkään sun epäuskosta, mutta eiköhän nyt voi jo hengähtää. Katsomossa, ei toki kentällä.
Mä en ainakaan vielä voi. Vasta kun konfetit on kentällä!Tykkään sun epäuskosta, mutta eiköhän nyt voi jo hengähtää. Katsomossa, ei toki kentällä.
Eihän tuo Mahamies osaa näköjään edes heittää vapaalle, vaikka kuulemma parhaat osuvat pöydällä pystyssä olevaan kolikkoon.Juurihan onnistui heitossa.
Toisen puoliajan ensimmäinen draivi kertoo mielestäni aika paljon siitä millaiset käärmekeitokset Reid onnistuu keittämään ja riittääkö se voittoon asti.
Oliko Kelce kentällä?Nyt keskustellaan sitten studiossa Mahomesista ja Kelcestä.
Olihan melkoinen ensimmäinen puoliaika. 28-3 huutelut voi unohtaa, ei tule kääntymään. Mahomesilla ei yksinkertaisesti ole aikaa, eikä vapaita rissuja. Toinen asia mikä varmistui ekan puoliajan aikana, on se ettei Barkley ole MVP, kuten olin ajatellut. Pelin kannalta harmi, että ratkesi jo, mutta mun vedonlyönnin kannalta hyvä, koska löin vetoa Eaglesin voitosta ja Hurtsin TD:stä, joista jälkimmäinen kotiutui jo. Silti täytyy toivoa Chiefsin saavan pari onnistumista toisen puoliajan alkuun, jotta sais edes vähän jännittää.