No ei liputettu heti seuraavasta snapissa ja aivan haista paska vihellys vaihteeksi Mähösen puolesta.Aaah, Chiefs varaslähtö liputetaan. Toivottavasti liputtavat jokaisen noista.
No ei liputettu heti seuraavasta snapissa ja aivan haista paska vihellys vaihteeksi Mähösen puolesta.Aaah, Chiefs varaslähtö liputetaan. Toivottavasti liputtavat jokaisen noista.
Samasta syystä kuin ei viimekkään vuonna näissä tosipeleissä.Miksi Tayloria ei liputeta joka snapissa?
Chiefs pelaajia alkaa tippumaan, hyvä hyvä. Ensi viikolla viimeistään tulee noutaja.
Niin paljon tätä paskaa ja tuomarien suosimista saanut katsoa, että jonkinlainen persesyyhy saisi tulla jokaiselle Chiefs pelaajalle, ei haittaisi yhtään.Vaikka toivonkin Chiefsien häviävän tämän ottelun niin loukkeja en kyllä kenellekään toivo Chiefsien osalta.
Niin paljon tätä paskaa ja tuomarien suosimista saanut katsoa, että jonkinlainen persesyyhy saisi tulla jokaiselle Chiefs pelaajalle, ei haittaisi yhtään.
Kunnioitettavaa, itse en tuollaiseen pysty.Ymmärrän kyllä, mutta siltikään en toivo koskaan kenelläkään loukkeja. Ja en toivo Chiefseja menemään jatkoon todellakaan vaikka tämä pari onkin epätasainen.
Kunnioitettavaa, itse en tuollaiseen pysty.
Toki Chiefs tekee Chiefsit ja voittaa juuri tälläisellä yhden maalon pelillä. Ja siirä jäi taas Chiefsin virhe liputtamatta. Yllätys.Tänhän piti olla joidenkin tahojen mukaan Chiefsille helppo ylikävely.
Ei oo ainakaan pelin eka puolisko sitä ollut.
Itse kyllä vahvasti teuden leirissä. Ei mitään sympatioita Chiefssiä kohtaan tässä vaiheessa. On niin järkyttävää tuo heidän suosiminen ja tuo on vain pahentunut sitä tahtia, kun menestystä on tullut.