Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 970 343
  • 43 988

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Hienoa että muut pärjää myös kuin Norskit. Ilmeisesti tuo fluorikielto ainakin tasoittanut hiihdossa eroja ampumahiihdossa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tää Liv-Ful peli on kyllä vähän jämähtäny nyt. Se yks Poolin rima mut eipä tossa oikeen muuta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pakkovoitto, mikään muu ei tänään käy.

Alku on lupaava, juoksu menee sopivasti ja nyt Saints ottaa ison rankun.

Ja Monty juoksee lyhyen TD:n kun Gibbs ensin kerää jaardit.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Branch intti ja LaPorta TD, no nyt alkaa matsi hyvin!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Saints puntti ja Lions TD, St. Brown. 21-0, nyt tulee kylmää kyytiä New Orleansissa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Go Lions! Neutraalin NFL-katsojan silmin tietysti menee alkuillan kierros ohipeliksi, katse myöhäisillan Eagles-49ers otteluun ja koht puoleen Aki Kauppinen ääneen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Puolustus, varsinkin secondary on kyllä edelleen aivan järkyttävää kuraa. Glennin pelikutsut ei auta asiaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Turpaahan tässä vielä tänäänkin tulee.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Lions on kyllä erikoinen joukkue. Välillä dominoi täydellisesti ja hetkittäin sulavat täydellisesti. Eipä ainakaan ole tylsää katsottavaa. Fanina ehkä hirvittäisi..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Saintseilta lahja kun rähmäävät oman snapin, nyt on pakko tehdä TD tähän.
JAMO!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Onhan tuota Stroudia kiva seurata ja taas toistamiseen olen Texansin pelin äärellä tällä kaudella. Pathersien pelejä ei ole tullut seurattua, mutta näin hätiköidysti sanottuna niin Stroudissa voi olla sitä jotain vielä mistä ammentaa tulevaisuudessa paljonkin. Toki valmennus osaa varmasti käyttää hänen ominaisuuksiaan todella hyvin myös.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Irvin kävi kostamassa Goffin telomisen pelin alussa ja jyräsi Carrin aivan täysin tonttiin.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Derek Stingleylle toinen intteri haettu ihan omalla suorittamisellaan pois kuleksimasta. Texansilla on kyllä ongelmia puolustuksen linjansa kanssa, mutta hyviä yksilöitä näistä viimeisen parin vuoden aikaan on löytymässä näköjään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kyllä on LaPorta kantanut tänään koko Lions jengiä reppuselässä. Vaikka tästä nyt voitto tulisi, niin olen kyllä erittäin huolissani. Puolustus on yksi liigan paskimmista ja hyökkäys on ollut todella mielikuvitukseton ja ponneton jo pitkän aikaa. Playoffeissa tulee noutaja samantien tätä menoa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vielä enemmän minua ihmetyttää, miksei Jameis aloita Carrin sijasta.
Juu mua ei kyllä. Mua ihmetyttää, miksi Saints päätti maksaa Carrille, mutta on Carr todella paljon parempi kuin Jameis. Ihan solidi peli ennen loukkaantumista tänään.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Ja Wilsson heitti kivan intterin loppuun ja Texans "ansaitusti" voittaa...
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Goffilta hyvä peli tänään. Ei se mitään tykitystä ollut, mutta piti pallosta tänään huolta. Liikku myös taskussa hyvin. Ei se helppoa ollut, mutta voitto.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Kuinkahan paljon jäi Saintsin valmentajaa kaivelemaan, ettei Carrin loukkaantumisen jälkeen pitänyt Hilliä kuuppana? Varmaan Lionsin onni.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Winston aika hyvin demonstroi äsken että miksei.
Näitähän Winstonille sattuu, mutta olisi eri asia kuitenkin, jos saisi olla aloittava ja saisi treeneissä kaikki snapit eli vähän epäreilua sanoa yksittäisen virheen demonstroivan miksei.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Näitähän Winstonille sattuu, mutta olisi eri asia kuitenkin, jos saisi olla aloittava ja saisi treeneissä kaikki snapit eli vähän epäreilua sanoa yksittäisen virheen demonstroivan miksei.
Mutta eihän ne Winstonin kohdalla ole yksittäisiä virheitä, vaan mies on jatkuvasti tikittävä aikapommi. Kyllähän mies on ollut Saintseissakin aloittajana monta peliä, mutta samanlaista se on aina, todella epävarmaa.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Juu mua ei kyllä. Mua ihmetyttää, miksi Saints päätti maksaa Carrille, mutta on Carr todella paljon parempi kuin Jameis. Ihan solidi peli ennen loukkaantumista tänään.
Mjaa omasta mielestäni Carr on ihan hirvittävä verrattuna Winstoniin. Jameis sentään viihdyttää omia ja vastustajaa. Carr korkeintaan vastustajaa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.12
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös