Vielä enemmän minua ihmetyttää, miksei Jameis aloita Carrin sijasta.Edelleen ihmetyttää, että miten tuota Saintsin Hillin juoksua ei osata pelata pois.
Winston aika hyvin demonstroi äsken että miksei.Vielä enemmän minua ihmetyttää, miksei Jameis aloita Carrin sijasta.
Juu mua ei kyllä. Mua ihmetyttää, miksi Saints päätti maksaa Carrille, mutta on Carr todella paljon parempi kuin Jameis. Ihan solidi peli ennen loukkaantumista tänään.Vielä enemmän minua ihmetyttää, miksei Jameis aloita Carrin sijasta.
Näitähän Winstonille sattuu, mutta olisi eri asia kuitenkin, jos saisi olla aloittava ja saisi treeneissä kaikki snapit eli vähän epäreilua sanoa yksittäisen virheen demonstroivan miksei.Winston aika hyvin demonstroi äsken että miksei.
Mutta eihän ne Winstonin kohdalla ole yksittäisiä virheitä, vaan mies on jatkuvasti tikittävä aikapommi. Kyllähän mies on ollut Saintseissakin aloittajana monta peliä, mutta samanlaista se on aina, todella epävarmaa.Näitähän Winstonille sattuu, mutta olisi eri asia kuitenkin, jos saisi olla aloittava ja saisi treeneissä kaikki snapit eli vähän epäreilua sanoa yksittäisen virheen demonstroivan miksei.
Mjaa omasta mielestäni Carr on ihan hirvittävä verrattuna Winstoniin. Jameis sentään viihdyttää omia ja vastustajaa. Carr korkeintaan vastustajaa.Juu mua ei kyllä. Mua ihmetyttää, miksi Saints päätti maksaa Carrille, mutta on Carr todella paljon parempi kuin Jameis. Ihan solidi peli ennen loukkaantumista tänään.
Onhan tuo totta, mutta katsojan kannalta Winstonin pelityyli on silkkaa rakkautta. Sanotaan nyt kuitenkin tarkennuksena ettei mulla ole mitään isompaa syytä puolustella Winstonia. Carr on vaan raskasta seurattavaa.Mutta eihän ne Winstonin kohdalla ole yksittäisiä virheitä, vaan mies on jatkuvasti tikittävä aikapommi. Kyllähän mies on ollut Saintseissakin aloittajana monta peliä, mutta samanlaista se on aina, todella epävarmaa.
Ja samaan aikaan Eaglesin puolustus aloittanut todella hyvin. Peliä toki paljon jäljellä.Vähän aikaa avauspuolikkaalla ei näin hyvää Eaglesia ole nähty. Toivottavasti jatkavat samaan malliin. Vähän vielä parempaa viimeistelyä, että draivit muuttuvat TD:ksi.