Kysyiköhän ne edes Dannya? Olis näyttänyt vähän paikallisille shown mallia.Jumalauta, paikallinen JVG lauteilla! Kylläpäs onkin aivan hirvittävän karmeeta paskaa, ihan niinkuin Lionsin pelikin. Varmaan tästä se johtuu.
Kysyiköhän ne edes Dannya? Olis näyttänyt vähän paikallisille shown mallia.Jumalauta, paikallinen JVG lauteilla! Kylläpäs onkin aivan hirvittävän karmeeta paskaa, ihan niinkuin Lionsin pelikin. Varmaan tästä se johtuu.
Sehän oli jo, td + xp ja td + 2pt. Ei sinänsä FG olisi paljoa auttanut. Plus Patterson on ollut aika epätarkka.Ois kai tosta voinu potkumaaliakin yrittää, että ois ero saatu kahden touchdownin päähän
No ei tässä vaiheessa peliä punttaamalla voita. Toi kyllä meni täysin Goffin piikkiin koska siellä oli kyllä vapaana.Siis tajuaako noi tuolla sääntöjä ollenkaan? Jos et neljällä yrityksellä pääse 10 jaardia, VASTUSTAJA saa pallon! Miten helvetin vaikeaa tuo nyt voi olla?
No jos jättäis vaikka yhden vajaaälyisen fake-puntin tekemättä, niin kaikki olisi omissa käsissä. Tosiaan, ei tämän pitäisi olla näin vaikeaa. Toivon Lionsille kaikkea pahaa!No ei tässä vaiheessa peliä punttaamalla voita. Toi kyllä meni täysin Goffin piikkiin koska siellä oli kyllä vapaana.
Nojoo. Kolme pojoo potkumaalista niin ei ois tarvetta kokeilla 2 pisteen yritystä ja mikäli puolustus pitää ja hyökkäys ois sen kaks td:tä saanut aikaan olisi oltu jo johdossa. Mutta nää on näitäSehän oli jo, td + xp ja td + 2pt. Ei sinänsä FG olisi paljoa auttanut. Plus Patterson on ollut aika epätarkka.
Aggressiivisesti Lions mun mielestä noita pelaa normaalistikin. Tänään eivät kyllä olleet onnistuneet, mutta muuten olleet noissa ihan hyviä. Mutta ihan oikein musta näissä kahdessa jälkkimäisessä oli pelata. Se fake ei kyllä onnistunut.Täähän on kun meikäläinen pelais Maddenia pikkusissa kaljoissa - aina neljä yritystä, ihan sama mitä tapahtuu! Todellinen taktinen nero tuntuisi olevan tämä Campbell, joskaan sillä nyt enää oo mitään väliä niin voi vetää ihan lekkeriks ja perseillä loppuun saakka.
Love päätti sitten voittaa juoksullaan tämän ottelun.
Ihmeellinen sulaminen Lionsilta.
Noh, mun mielestä aggressiivinen on eri kuin typerä. Tässä pelissä oli vielä kaikki auki jopa sen puupäisen fake-puntin jälkeen, mutta näillä todennäköisyyksiä vastaan pelaamisella tuhottiin ne pienetkin saumat.Aggressiivisesti Lions mun mielestä noita pelaa normaalistikin. Tänään eivät kyllä olleet onnistuneet, mutta muuten olleet noissa ihan hyviä. Mutta ihan oikein musta näissä kahdessa jälkkimäisessä oli pelata. Se fake ei kyllä onnistunut.
Niin kyllä mä ajattelen, että Lions teki virheen siinä fakessa, mutta kaksi jälkimmäistä oli oikeita valintoja pelata. Se että oliko pelien kutsunta tänään oikeaa, niin ei varmaan. Eikä kyllä Goffiltakaan paras peli ja 3 fumblea on kyllä liikaa. En muuten itekkään ole Lions fani! Viihdyttävä peli alkuiltaan!Noh, mun mielestä aggressiivinen on eri kuin typerä. Tässä pelissä oli vielä kaikki auki jopa sen puupäisen fake-puntin jälkeen, mutta näillä todennäköisyyksiä vastaan pelaamisella tuhottiin ne pienetkin saumat.
En ole Lions-fani, eli ihan sama ja etiäpäin. Saapa nähdä miten Cowboys onnistuu töpeksimään!