Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Young -> Hurst connection toimii ja Panthers tulee tasoihin!
Tässä vaiheessa lienee helppo ennustaa että Steelers tulee olemaan tällä kaudella NFLn pohjasakkaa. Toki 49ers on kova vastus heti kärkeen mutta 0-20 kotona ensimmäisellä puoliajalla ei paljon selittelyn varaa jätä.
Okei. No ehkä tämä 20-0 menee sit pitkälti 49ersin hyvyyden piikkiin. On San Fransisco omissakin papereissa toki selkeä contender.Steelers ei tule olemaan pohjasakkaa. Tosin eivät kyllä tule olemaan mikään contenderikaan, mutta 49´ers on sitä. Itse en luota Friscon puolelta Purdyyn, mutta muuten se on valmennusta myöten laatunippu. Steelers on vittumainen vastus kaikille tällä kaudella usko pois ja tulee parantamaan vielä paljon.
Tomlin kyllä pitää huolen, että ainakin lähellä playoff paikka tulevat olemaan. Tuo Steelersin puolustus kyllä on paperilla varsin mainio ja otteluohjelmakaan ei ole mikään horrori. Tosin oma divari on laadukas joten sen 10 voittoa tarvitsevat jos playoffeihin haluavat tuosta divarista.Okei. No ehkä tämä 20-0 menee sit pitkälti 49ersin hyvyyden piikkiin. On San Fransisco omissakin papereissa toki selkeä contender.
Itse lajista en tajua mitään mutta eikös Fiji kirjoiteta yleensä suomalaisittain Fidži?Kahdeksas peli rugbya minulle tänä viikonloppuna alkamassa. Wales-Fiji. Kun Chileltä ja Skotlannilta jäivät yllätykset tekemättä, Fiji saisi tehdä edes vähän pienemmän yllärin ja voittaa Walesin.
Näköjään joo. Tulee kirjoiteltua sellaista finglishiä muutenkin rugbya kommentoidessa, kun millekään termille ei ole kunnon suomennosta, niin Fiji menee samaan jonoon.Itse lajista en tajua mitään mutta eikös Fiji kirjoiteta yleensä suomalaisittain Fidži?