Mikset vastannut aiemmin? Suorastaan noloa vastata kun peli on ratkennut.
Mikset vastannut aiemmin? Suorastaan noloa vastata kun peli on ratkennut.
No ehkä ei enää hävitä…
Joo, kulta ois ollut parempi. Tää ei oikein tunnu miltään.Manaa nyt vähän kuitenkin, kun mieli tekee.
Aivan paskaltahan tuo tuossa vaiheessa näytti. Ihme hyökkäämistä kimppuun.Mahtava asenne
Joo, kulta ois ollut parempi. Tää ei oikein tunnu miltään.
Niinpä, samat sulle.Sä et uskonut siihenkään. Onneksi pelaajat uskoivat. Ei tarvitse parkua keskustelupalstalla.
Niinpä, samat sulle.
Ja sinä itket, kun minä ”itkin”. Paskalta näytti 4-3 maalin jälkeen ja jos väität muuta niin puhut paskaa.Sinä täällä itket, että ei tule edes pronssia. Tarkista faktat.
Ja sinä itket, kun minä ”itkin”. Paskalta näytti 4-3 maalin jälkeen ja jos väität muuta niin puhut paskaa.
Leikkanen aika liikuttunut, onkohan maajoukkueura siinä?
Ja sinä itket, kun minä ”itkin”. Paskalta näytti 4-3 maalin jälkeen ja jos väität muuta niin puhut paskaa.
Nimenomaan, siksi olisikin ollut täysin mahdollista että Sveitsi olisi noussut ohi. Mutta onneksi niin ei käynyt.Tässä lajissa tahtoo pelit aaltoilla eikä neljän maalin johtokaan tarkoita mitään.
Ja eihän siitä ole kuin puolisen vuotta, kun Happee nousi 3. erässä 0-4 tappiolta 6-4 voittoon…Nimenomaan, siksi olisikin ollut täysin mahdollista että Sveitsi olisi noussut ohi. Mutta onneksi niin ei käynyt.
Valmennukselle sellainen tieto että siellä oli kisakoneessa pelaaja nimeltä Joona Rantala. Mutta mitali maistuu!!!
Mutta olis voitu kuitenkin antaa enemmän peli aikaaSai mahdollisuuksia, eikä mitään kovin erikoista esittänyt. Ehkä yllättävän heikkoa oli odotuksiin nähden. Ensi kisoissa sitten ehkä.