Vanhan sanonnan mukaan melkein kaikki vihaa Patriotsia ja kaikki vihaa Cowboysia, joten me kaikki ollaan ninersin puolella, ainakin tänään.Noh, jos posin kautta katsoo niin peli voisi olla yhtä hyvin 21-0, nyt ovat kuitenkin vain kahden pistesuorituksen päässä… Niin ja meikäläinen on sitten Ninersin kelkassa (since Montana&Rice)!
No jaa, kyllä sitä silloin aikanaan Aikman - Smith - Moss Cowboysia tuli tsekkailtua, Billsiä laittoivat kölin ali jne.Vanhan sanonnan mukaan melkein kaikki vihaa Patriotsia ja kaikki vihaa Cowboysia, joten me kaikki ollaan ninersin puolella, ainakin tänään.
Mun viestissä oli tietysti pilkettä silmäkulmassa.. Enhän mä oikeesti ketään vihaa, mut tässä pelissä olen kyllä ninersin puolella.No jaa, kyllä sitä silloin aikanaan Aikman - Smith - Moss Cowboysia tuli tsekkailtua, Billsiä laittoivat kölin ali jne.
Juu ei tässä ketään vihata, kiva näitä on katsella, ja miettiä mitä sitä tulikaan Pick’em liigaan arvottua…Mun viestissä oli tietysti pilkettä silmäkulmassa.. Enhän mä oikeesti ketään vihaa, mut tässä pelissä olen kyllä ninersin puolella.
Se on juuri näin. Bosa loukkaantui samaan aikaan..Juu ei tässä ketään vihata, kiva näitä on katsella, ja miettiä mitä sitä tulikaan Pick’em liigaan arvottua…
Kikka kakkonen… Olisihan se Ninersin takapuolustaja sen heiton blokannut tai jopa poiminut ellei olisi lähtenyt laiskasti siitä oman miehen vierestä etuottona jolkottamaan omiin, eli kyllä!Emmä sano, että se simppeliä on. Mutta eikö tuollaset kikkapelit pitäs pyrkiä eliminoimaan?