Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 888
  • 44 024

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Jäi Cowboyssin jalat koppiin, eiköhän tämä tästä tasoitu…
 
J

Just-Ice-Hockey

Taisivat Cowboys ja 49ers olla 30 ja 31 rangaistuksissa runkosarjassa. Dallas tuntuu jatkavan samaa rataa. Joko kohta on 30 jaardia menty omaa maalia kohti ja matsia pelattu alle 10 minuuttia.

E1. Korjattu joukkueen nimi.

E2. Cowboys jatkaa vakuuttavaa tekemistä. Valitettavalla tavalla huono seurakulttuuri ja musertavan isot odotukset näkyvät taas joukkueen pelissä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Noh, jos posin kautta katsoo niin peli voisi olla yhtä hyvin 21-0, nyt ovat kuitenkin vain kahden pistesuorituksen päässä… Niin ja meikäläinen on sitten Ninersin kelkassa (since Montana&Rice)!
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
Noh, jos posin kautta katsoo niin peli voisi olla yhtä hyvin 21-0, nyt ovat kuitenkin vain kahden pistesuorituksen päässä… Niin ja meikäläinen on sitten Ninersin kelkassa (since Montana&Rice)!
Vanhan sanonnan mukaan melkein kaikki vihaa Patriotsia ja kaikki vihaa Cowboysia, joten me kaikki ollaan ninersin puolella, ainakin tänään.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Noh, siinä jäi nyt ”roughing the passer” tällä kertaa liputtamatta, reippaasti myöhässä ja alas tuli lyöntiä… Pelkillä FG’lla ei Niners tätä kyllä voita!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Vanhan sanonnan mukaan melkein kaikki vihaa Patriotsia ja kaikki vihaa Cowboysia, joten me kaikki ollaan ninersin puolella, ainakin tänään.
No jaa, kyllä sitä silloin aikanaan Aikman - Smith - Moss Cowboysia tuli tsekkailtua, Billsiä laittoivat kölin ali jne.
 

Alba

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Packers, Ukraina
No jaa, kyllä sitä silloin aikanaan Aikman - Smith - Moss Cowboysia tuli tsekkailtua, Billsiä laittoivat kölin ali jne.
Mun viestissä oli tietysti pilkettä silmäkulmassa.. Enhän mä oikeesti ketään vihaa, mut tässä pelissä olen kyllä ninersin puolella.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mun viestissä oli tietysti pilkettä silmäkulmassa.. Enhän mä oikeesti ketään vihaa, mut tässä pelissä olen kyllä ninersin puolella.
Juu ei tässä ketään vihata, kiva näitä on katsella, ja miettiä mitä sitä tulikaan Pick’em liigaan arvottua…
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Bosaa ensin kahdella nyrkillä päähän ja perään törmäys omaan kaveriin, karmea menetys jos joutuu jättämään homman kesken…
 
J

Just-Ice-Hockey

Jos pitäisi arvata kauden eniten rangaistua pelaajaa, niin omat rahani menisivät kyllä Conor Williamsille.

Nyt kävi kyllä Cowboysilla tuuri. Tai mikään tuuri, onhan tuo 49erskin ollut todella rangaistu joukkue tällä kaudella. Pahaan paikkaan 49ersin kannalta kuitenkin tuli roughing the kicker. Cowboys oli jo köysissä.
 
J

Just-Ice-Hockey

Sen verran kyllä vedän himaan päin, että Tony Romo on paras kommentaattori, mitä tähän lajiin on mahdollista saada.

Bosa ulkona. Järisyttävän iso menetys 49ersille.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Rankkuja rankkujen perään, sitten intteri ja saman tie soi omissa… Ei kyllä mitään huippulaadukasta JeFua tämä, mutta kelpaa kunhan Niners vie!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ninersilta nähty useampia pelejä joissa osa jengistä juoksee väärät reitit tai menee muuten vaan blokit ihan pitkin sitä ihteään, tavallaan hajoaa alkutekijöihinsä koko kuvio?
 
J

Just-Ice-Hockey

Nuo rangaistusmäärät ovat jotain ihan käsittämättömiä. Ja helvetti vie mitä rangaistuksia, lähtökohtaisesti kaikki presnap rangaistukset ovat turhia (ja laveasti tulkiten lasken myös hyökkäyksen väärän muodostelman tähän joukkoon). Valmennus ei ole missään vaiheessa saanut tätä ongelmaa hanskaan ja sama saatanan paska jatkuu pudotuspeleissä. Ei tuo täydellinen joukkue ole missään nimessä, mutta kyllä minä pidän McCarthya sen suurimpana heikkoutena.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Emmä sano, että se simppeliä on. Mutta eikö tuollaset kikkapelit pitäs pyrkiä eliminoimaan?
Kikka kakkonen… Olisihan se Ninersin takapuolustaja sen heiton blokannut tai jopa poiminut ellei olisi lähtenyt laiskasti siitä oman miehen vierestä etuottona jolkottamaan omiin, eli kyllä!

Ja noista Cowboysin rankuista: toistakymmentä jo kasassa, ja kohta kai 100 jaardia, uskomatonta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös