Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 966 981
  • 43 985

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näyttäähän nämä kaksi joukkuetta tässä, miksi ovat maailman parhaita. Intensiteetti koko pelissä on aivan eri tasolla, kuin esimerkiksi eilen Tsekkiä vastaan. Suomi on nyt hyvin latautunut ja eilisen kaltaista löysäilyä ei ole havaittavissa. Ruotsilla riittää kuitenkin myös osaamista pitää palloa ja rakentaa hyviä maalipaikkoja.

Toisaalta niin kauan kuin tämän tason peliin ei kykene kuin kaksi maata ja sijoilla 3. ja 4. pelataan jo heikommin, niin eihän tämä kansainvälinen laajuus juuri pesäpallosta eroa
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyökkäysalueella on pallon kanssa aikaa ehkä 0,5sek per ukko. Ihan hirveä intensiteetti. Ei kyllä tunnista lajia samaksi, mitä aikanaan itse aika paljon pelasin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hyökkäysalueella on pallon kanssa aikaa ehkä 0,5sek per ukko. Ihan hirveä intensiteetti. Ei kyllä tunnista lajia samaksi, mitä aikanaan itse aika paljon pelasin.

Onkohan Lacosten tuoksu logaritmisessa asteikossa yhtä hurjaa myös tuolla?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Toisaalta niin kauan kuin tämän tason peliin ei kykene kuin kaksi maata ja sijoilla 3. ja 4. pelataan jo heikommin, niin eihän tämä kansainvälinen laajuus juuri pesäpallosta eroa
Toivottavasti taso nousee tuolta takaa. Jonain toisena päivänä Tsekki olisi eilenkin pystynyt jo Suomen yli menemään finaaliin. Joku pomppu jostakin kolmannessa erässä sisään, niin se olisi ollut siinä. Toki Suomi hallitsi tapahtumia ja loi enemmän maalipaikkoja, mutta ei se oikeasti kaukaa käyttänyt, että Tsekki olisi voittanut.

Aika ihme oikeastaan, että kertaakaan Ruotsia ja Suomea ei ole vielä finaalista pudotettu. On noita kireitä maalin välieriä ollut kuitenkin ennenkin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olisin voinut maksaa YLE-veroni tuplana, kunhan ei tarvitsisi katsoa enää koskaan Sari Sirkkiä-Jarvan haastatteluja.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ykkösen peli saattoi helpottua kun menivät kahteen rightin pakkiin, hyökkäyksessä vielä Salin niin ehkä tonne Johanssonille tulee enemmän tilaa oikealla.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Aika ihme oikeastaan, että kertaakaan Ruotsia ja Suomea ei ole vielä finaalista pudotettu. On noita kireitä maalin välieriä ollut kuitenkin ennenkin.

Jostain syystä Sveitsille ja Tsekille on kuitenkin hopeat aikonaan jaettu.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jostain syystä Sveitsille ja Tsekille on kuitenkin hopeat aikonaan jaettu.
Onko noin?

No siinä tapauksessa olin sitten väärässä. Jotenkin siinä käsityksessä olin, että nämä samat maat olisi aina finaalissa olleet.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vieläkin sanaton olo että mitä Ruotsi haki ensimmäisessä erässä. Ihan farssi heiltä.

Tämä kyllä kelpaa, mutta nyt herätys Ruotsi. Fokus peliin.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Onko noin?

No siinä tapauksessa olin sitten väärässä. Jotenkin siinä käsityksessä olin, että nämä samat maat olisi aina finaalissa olleet.

Sveitsille hopeaa 1998 ja Tsekille 2004, että onhan noista jo hetki.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä veikkaan, että 2-4 Ruotsille ja Bengt-Åke ottaa aikalisän ajassa 59.59
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
2004 kisoissa Suomi hävisi alkulohkossa Tsekille ja sitten Ruotsille välierissä. Pronssia voitettiin aivan hirveällä esityksellä Sveitsiä vastaan rankkareiden jälkeen. Meillä oli joukkueessa sellaisia tähtiä kuin Sami Kuronen ja Markus Ketonen. Silloin ei kyllä ollut kovin paljon uskoa siihen, että jo neljän vuoden päästä juhlitaan ensimmäistä mestaruutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös