Niin pitääkin olla. Nykky on tuosta alkusarjojen löysäilyistä taidetta. Oliko jopa niin, että edellisissä kisoissa finaaliin vasta kokosi tuon pörssi lastikka pylsy ketjun ja tulos oli kohtuullinen.Suomi on ihan kortit piilossa liikkeellä.
Niin pitääkin olla. Nykky on tuosta alkusarjojen löysäilyistä taidetta. Oliko jopa niin, että edellisissä kisoissa finaaliin vasta kokosi tuon pörssi lastikka pylsy ketjun ja tulos oli kohtuullinen.
Kyllä sen ymmärsin ja sitä samaahan olet naisten kisoista pyytänyt ettei kortteja näytetä ennen finaalia.Tarkoitinkin tuota posilla.
Kyllä sen ymmärsin ja sitä samaahan olet naisten kisoista pyytänyt ettei kortteja näytetä ennen finaalia.
Nämä naistuomarit olleet muuten hyviä.
Oon varmaan kattonu liikaa näitä naisten mm-pelejä missä ihan kamalat tuomarit :DHaha. Juuri päinvastaista mieltä itse. Se 4-3 yv ei putkeen mennyt ja vähän joka jälkitilanteessa ollaan myöhässä paikalla.
Oon varmaan kattonu liikaa näitä naisten mm-pelejä missä ihan kamalat tuomarit :D
Tuntuvat nuo fiksummat korostavan energian säästämistä ja pienienkin etujen piilottamista. Miehillä tuo on sujunut erinomaisesti ja tietenkin turnauksen rakenteet pakottaa tuohon jos haluaa voittaa.
Tajusin vasta, että Pylsy aloitti verkkaritnpäällä ja on tullut kolmosketjuun eli edelleen se Ruotsin tuhoaja on tässä turnauksessa piilossa.