Taas urheilumaailman fanaattisimmat fanit valtaavat pääsuoran. Legendaarinen näky!
Kivitetään Häkkistä ja buuataan Hamiltonin puheen päälle. No eipä noilta mulkuilta mitään järkevää käyttäytymistä voi odottaakkaan.
Lotus on pahasti tippunut kelkasta Ferrari ja MCLaren taitaa olla parhaat autot tällähetkellä. Pahalta näyttää että Pervonso vie kolmannen mestaruutensa.
Adrian Petersonilla jo kaksi TD:tä Jaguarsia vastaan. Aika huima on ollut miehen toipuminen loukkaantumisesta takaisin tähtipelaajaksi. Miksi, oi miksi, en pistänyt miestä kokoonpanoon fantasy liigassa...
Samansuuntaiset ajatukset, kun omat ennakot tänään "Otetaan RGIII sivuun, kun ei varmaan avauksessa Isossa Helpossa loista", jep jep. Muutama veto vielä hyvin ja mun vaihtopenkki pärjännyt tosin hyvin :DMiksi, oi miksi, en pistänyt miestä kokoonpanoon fantasy liigassa...
Ei olisi preseasonin tai ennakkoiden pohjalta uskonut. Täytyy viikolla katsoa peliä lyhennettynä jossain vaiheessa.Nyt vasta löysin tämän ketjun, menkööt Jets-huuman piikkiin. Pointti on se, että 41-7, booyaa!
Olen mä hereillä. LawFirm ottaa lungisti, kun pelaa vasta huomenna. Säälittävää ettei tee pisteitä sunnuntaina :DKeeperissä BenJarvus takoo nollia, mutta Ridley paikkaa tekemällä toistaiseksi paremmat tehot kuin vastustajan kaksi RB:tä yhteensä.
Miksi ihmeessä jotkut mainoskatkot on NFL GamesPassissä sensuroitu?
Jetsin ylivoima myös aikamoinen yllätys, kun ottaa huomioon preseasonin ja liki kaikki kausiennakot, mitä tuli luettua. AFC Eastin valtikasta oli kaikki yhtämeltä, mutta Billssin piti olla se haastaja, joka tavoittelee pudotuspelipaikkaa.Redskins ja Rams kyllä tällähetkellä suurimmat yllättäjät. Lionsilla toki vielä aikaa ottaa voitto mutta Breesillä alkaa jo olla kiire jos meinaa Saintsin voittoon asti viedä.