Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 397
  • 44 020

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitäs täs tekee vajaan 30 minsan sisällä kun tulee potkulipalloakin?
Ohan mahis kahteen näyttöön, mut en jaksais.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hannulasta niin hyväksyn kun ei hän kesken pallon sekoile jos vertaa vaikka Mertarantaan kuka sekoilee kesken pelitapahtumien.
 
Lupaan, että tämä on (tänään) viimeinen Hannula-kritiikkini.

Mutta.

Jos olisin itse Hannulan esimies, käyttäisin työnohjauksellisia keinoja. Eihän tuossa meiningissä ole mitään tolkkua. Äärimmäisen noloa.
Kyllähän hän suorastaan pilaa nämä lähetykset. Ei näiden mitään selostajashowta tarvitse olla. Säälittää tuo kommentaattorikin. Luultavasti hänellä on kuulokkeet mutella.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Hannulasta niin hyväksyn kun ei hän kesken pallon sekoile jos vertaa vaikka Mertarantaan kuka sekoilee kesken pelitapahtumien.
Hannulalla on evoluutio vielä kesken. Ihan selvästi nämä suomipop-sitaatit ovat ajan mittaan lisääntyneet. Toivottavasti hahmo ei kasva itse peliä ja sen selostusta suuremmaksi.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kolmannessa erässä oli sitä muutaman vuoden takaista Suomea havaittavissa. Pysytään hyvin pelissä mukana ja johdetaan sinne 22-23 pisteeseen saakka, mutta sitten homma sakkaa pahemman kerran. Jotenkin se on taas vaikeaa löydä se viimeinen niitti kenttään.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Hannulalla on evoluutio vielä kesken. Ihan selvästi nämä suomipop-sitaatit ovat ajan mittaan lisääntyneet. Toivottavasti hahmo ei kasva itse peliä ja sen selostusta suuremmaksi.
Täytyy todeta, että en pysty Hannulaa kuuntelemaan montaa minuuttia. Todella raskasta selostusta - ei vain jaksa. Liian meluisaa ja painostavaa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tiukaksi menee taas...
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ja eihän siitä mitään sitten enää tullut. Se kolmas erä olisi pitänyt hoitaa, mutta ei niin ei.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kun minä pelasin vielä lentopalloa, ässäsyöttönä ei pidetty sitä, että vastaanottaja saa kosketuksen kerran palloon, vaan sen piti mennä heti itse aloituksesta kenttään. Palaisivatpa ne ajat vielä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mitä ihmettä tuo Mikko Hannula oikein jaarittelee noissa lentopalloselostuksissaan jostain yöperhosista sun muista vastaavista?

Vaikuttaa aivan liian käsikirjoitetuilta ja osa jutuista ei sovi ollenkaan lähetykseen.

Suomelta erinomainen 1.erä tänään Turkkia vastaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mitä ihmettä tuo Mikko Hannula oikein jaarittelee noissa lentopalloselostuksissaan jostain yöperhosista sun muista vastaavista?

Vaikuttaa aivan liian käsikirjoitetuilta ja osa jutuista ei sovi ollenkaan lähetykseen.

Suomelta erinomainen 1.erä tänään Turkkia vastaan.

Hannula on aivan loistava tähän lajiin. Ainahan se on jaaritellut nuita omiaan.

Suomi oli kyllä hyvä eka erässä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Turkin valmentaja ei ole ottanut yhtään videotarkistusta. Parissa pistepallossa olisi ollut ehkä ihan aiheellista ottaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olisiko aikalisän paikka, Banks?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös