Ei taida olla, itse seuraan livetulospalvelua. Mutta aika hyvin näyttävät suomalaisia jälkikäteen. Läspä hyvissä asemissa nyt.Onko näihin kisoihin olemassa lajikohtaista striimiä? Keihäs kiinnostaisi, mutta näköjään ohjaajan mielestä 3000 metrin esteiden alkuerä on parempaa TV-materiaalia.
Ei taida olla, itse seuraan livetulospalvelua. Mutta aika hyvin näyttävät suomalaisia jälkikäteen. Läspä hyvissä asemissa nyt.
Joo, tulospalvelu toimii kyllä hyvin. Vaikea vaan ymmärtää, miksi nuo yhdeksän minuutin juoksut täytyy näyttää kokonaan ja jättää kenttälajit noin vähälle huomiolle. Etenkin kun kyseessä on finaali vs. alkuerät, niin luulisi finaalin kiinnostavan enemmän.
Läspä johtaa tosiaan. Meni taas tiukille heitto. Ruokangas putosi. Aika kova päivä taas Suomella.
Kulta tulee Suomeen!
Helsinki ja Tuomas Rajan itkumarssi kyynelten kera. Olisi meinaan enemmän aihetta kuin olympialaisissa. Loistavaa!
Läspä on muuten ainoa nuorista heittäjistä, joka herättää edes vähän toivoa. Olisiko tuosta pitkästä aikaa suomalainen voimaheittäjä tyyliin Räty ja miksei Kimmokin? Varmaan nousee penkistä enemmän kuin sata kiloa. Kun tuohon kroppaan saadaan lisää voimaa niin sehän heittää 90m vaikka sivuttain. Olen todella saanut tarpeekseni ns. tekniikkaheittäjiistä, kukkakepeistä, aina klesana ja jotka yrittävät matkia Pitkämäkeä. Matkikaa Rätyä, se on suomalaisempaa. Antaa zelysnyjen hienostella keihäällä, raaka voima on se joka jytää.On nuo Läspän heitot kyllä hurjan näköisiä. Juuri ja juuri saa kierimisensä pysäytettyä ennen viivaa. Siinäpä on Rädylle ja Nevalalle pureksiltavaa. Kolmantena oleva nigerialainen heittää kyllä todella hyvällä ja puhtaalla tekniikalla. Keihäs on todella kansainvälinen laji.
Eikös Jussi Eskola oo näitä Jukoloita myös selostanut? Vähän turhan eläväinen tää Mäkäräinen mun makuuni.
Eka osuudella 16 ensimmäisen joukossa yksi suomalaissuunnistaja. Kyllä se karua kieltään kertoo
Ei kerro mitään, se montako maalissa on 16 joukossa kertoo sitten jotain.
Nyt jäi Göteborg metsään.