Tarviiko? Onko kiekko koskaan ollut juttu Suomessa? En minä Suomen huonoa tasoa kriketissä tai rugbyssakaan pidä mitenkään merkittävänä asiana.Mitään pois ottamatta Krugerilta, mutta onhan tuo Suomen miesten kiekonheiton taso umpisurkea. Jotain tarttis tehdä
Karmeat raamit lajiin, ehjänä pysyessään 70 tulee olemaan tulevaisuudessa paperia.Slovenian Ceh linkosi kiekkoa 2. kierroksella 67,81, 22-v lupaus. Nuori mies on peräti 206 cm pitkä ja pitkäraajainen, joten lahjoja lajiin on vaikka muille jakaa.
Ikinuori 46-v Kruger avasi 57,01. Tuo saattaa olla Kalevan Kisoissa lähellä voittotulosta.
Aika monessa muussakin lajissa tarttis tehdä jotain. Mutta onhan tuo oikeasti aika surkuhupaisaa, että 46-vuotias äijä on Suomen kermaa jossain lajissa. Siis mies, joka treenaa ainoastaan 3 kertaa viikossa, kuten @Hagi tuossa totesi. Voi myös todeta onko valmennus ja resurssit sellaiset, että tarjotaan urheilijan aluille mahdollisuus hyödyntää se maximaalinen kapasiteetti? Toki kaikki lähtee myös siitä, että saataisiin näitä valioyksilöitä ja hiomattomia timantteja näihin lajeihin, mutta aika hiljaista ilmeisesti on...Mitään pois ottamatta Krugerilta, mutta onhan tuo Suomen miesten kiekonheiton taso umpisurkea. Jotain tarttis tehdä
Juuri näin. Kruger harjoittelee 3x viikossa ja on kuitenkin jo 46-vuotias. Nuorissa ei taida oikein lupaavia olla, kiekonheitossa pitäisi olla iso syliväli.
En ole vielä nähnyt. :) Pitääkin olla lukematta hetki.Oli jo tässä kisassa. Kaksi kertaa. 3.kierroksella 70,35m ja vikalla kierroksella 70,22m
Kaksi muuta hyväksyttyä heittoa olivat 67,18m ja 68,54m
Olin varma, että Senni iski rajusti Mäkelän itseluottamukseen ja tulostaso laskee Mäkelällä. Onneksi olin väärässä.Mäkelä halaa Sallista, hieno hetki.
Kyllä. Omien sanojensa mukaan ehtii vielä jyystämään valmentajan kanssa ennen olympialaisia. Aikaa on.Mäkelä unohti haastattelussa ettei nyt tarvitse vetää mitään seliseliä. Sä Kristiina teit sen! Ennemmin keulimista kun aihetta on.
Amatöörinä sanoin että Mäkelän juoksu kulkee paremmin kuin aiempina vuosina.