Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 958 519
  • 43 975

Hexa

Jäsen
Kyllä se vähän saattaa luonnon päälle Kristiinaa nyt ottaa, että kun itse on vuosikausia sahannut niin, että se oma huippu menee tuossa 14.20 tuntumassa, eikä se siitä ole oikein minnekään edennyt. Sitten noinkin selvästi siitä ponkaistaan pidemmälle ihan täältä oman maan sisältä.
Kyllä sisällä kiehuu varmaan, vaikka ammattiurheilijana ei sitä ulospäin näytäkään.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kyllä minä olen Mäkelää hypettänyt aikanaan ja odottanut paljon. Odotukset perustuneet Mäkelän puheisiin.

Tämä on Senni Salmisen ilta ja enpä minä suosikkiani Junnilaa ole kehunut yhtään. Mäkelän taso oli hänelle hyvin tuttua. Ja myös häntä seuranneille.

Ok, pahoittelut viestistäni.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Tuollainen lapsellinen ilkkuminen Mäkelälle jokaisessa kisassa alkaa ottaa jo päähän.

Mäkelän tyyli ja ulosanti haastatteluissa on sellainen, että ärsyttää varmasti monia. Minua mukaanlukien. Aina löytyy selitys valmiiksi mietittynä, kun hyppy ei kuljekaan ja viimeiset viisi vuotta puhunut että tämä on se kesä kun uusi SE syntyy. Ja tällain mitä itse olen kotimaan kisoissa ollut toimitsijana ja vapaaehtoisena, eli nähnyt Mäkelää myös tv-ruutujen ulkopuolelta, niin erittäin ylimielinen persoona. Sen vuoksi varmasti moni on enemmän kuin tyytyväinen, että Mäkelän täysi vastakohta Salminen tuli ja otti SE:n nenän edestä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
On nuo jumalauta tarkkoja vehkeitä nuo vilppilähtömittarit. Ei siinä meikäläisen silmä ainakaan mitään erottanut.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mäkelän tyyli ja ulosanti haastatteluissa on sellainen, että ärsyttää varmasti monia. Minua mukaanlukien. Aina löytyy selitys valmiiksi mietittynä, kun hyppy ei kuljekaan ja viimeiset viisi vuotta puhunut että tämä on se kesä kun uusi SE syntyy. Ja tällain mitä itse olen kotimaan kisoissa ollut toimitsijana ja vapaaehtoisena, eli nähnyt Mäkelää myös tv-ruutujen ulkopuolelta, niin erittäin ylimielinen persoona. Sen vuoksi varmasti moni on enemmän kuin tyytyväinen, että Mäkelän täysi vastakohta Salminen tuli ja otti SE:n nenän edestä.

Kukin on sellainen kun on. Ihan sama minulle, että onko urheilija ylimielinen. Jos sitä Suomen ennätystä ei tule urheilijan puheista huolimatta, niin sitä ei tule.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ok, pahoittelut viestistäni.

No saat juuri ja juuri anteeksi(aivan kuin sinun tarvitsisi pahoitella mitään). Tajuan että Mäkelään kohdistuva kritiikki on hapanta, mutta hyvä muistaa mihin se monesti nojaa. Kyllä niitä ylilyöntejäkin tulee, ei sillä.

No nyt Lakka sakkas.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukava kuulla Nahka-Tapsan selostavan stadionilla! Hienoa jos saanut elämänsä taas kuntoon.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vielä tuohon Rinteen 800 m aikaan, viimeksi paremmin on suomalaisista juossut Kirwa vuonna 2000. Jos jätetään Kirwa huomioimatta, niin Rinnettä paremmin on viimeksi juossut Jarmo Kokkola ja Mikael Söderman 1994.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Lakalle kyllä käy noita kolhuja aitojen kanssa äärimmäisen harvoin. Ei ollut tykkilähtö ja varmaan alkoi yrittää hieman liikaa kun kärki karkasi.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Kukin on sellainen kun on. Ihan sama minulle, että onko urheilija ylimielinen. Jos sitä Suomen ennätystä ei tule urheilijan puheista huolimatta, niin sitä ei tule.

Samaa mieltä tuosta ylimielisyydestä, mutta kilpakumppaneille avoimesti naureskelu suoritusten jälkeen ja toimitsijoille tiuskiminen ei kieli mistään muusta kuin vääristyneestä asenteesta ja luotosta omiin taitoihin.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Vielä tuohon Rinteen 800 m aikaan, viimeksi paremmin on suomalaisista juossut Kirwa vuonna 2000. Jos jätetään Kirwa huomioimatta, niin Rinnettä paremmin on viimeksi juossut Jarmo Kokkola ja Mikael Söderman 1994.

Rehellisesti en pari-kolme vuotta sitten nähnyt, että Rinne voisi nousta tälle tasolle. Erittäin laadukasta työtä täytyy olla taustalla ja 1.45-alkuinen aika on haarukassa vielä tällä kaudella. Mahtavaa!
 

Hexa

Jäsen
Samaa mieltä tuosta ylimielisyydestä, mutta kilpakumppaneille avoimesti naureskelu suoritusten jälkeen ja toimitsijoille tiuskiminen ei kieli mistään muusta kuin vääristyneestä asenteesta ja luotosta omiin taitoihin.
Hieman toisenlainen kuva on ollut kyllä Mäkelästä. Hänhän on jonkin sortin uskovainen myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös