Ihan Ok keihäskaari Puolan heittäjältä.
No jaa. Katselin juuri Vetterin 97 ja 96 siivut.
Ihan Ok keihäskaari Puolan heittäjältä.
Tommy Ekblomia?Oliko Kari Mänty taas haastattelemassa?
Tuollainen lapsellinen ilkkuminen Mäkelälle jokaisessa kisassa alkaa ottaa jo päähän.
No jaa, katsoin Uwe Hohnin heiton juuri tubesta. Lyhyitä tuollaiset alle satametriset heitot.No jaa. Katselin juuri Vetterin 97 ja 96 siivut.
Mäkelän tyyli ja ulosanti haastatteluissa on sellainen, että ärsyttää varmasti monia. Minua mukaanlukien. Aina löytyy selitys valmiiksi mietittynä, kun hyppy ei kuljekaan ja viimeiset viisi vuotta puhunut että tämä on se kesä kun uusi SE syntyy. Ja tällain mitä itse olen kotimaan kisoissa ollut toimitsijana ja vapaaehtoisena, eli nähnyt Mäkelää myös tv-ruutujen ulkopuolelta, niin erittäin ylimielinen persoona. Sen vuoksi varmasti moni on enemmän kuin tyytyväinen, että Mäkelän täysi vastakohta Salminen tuli ja otti SE:n nenän edestä.
Tommy Ekblomia?
Ok, pahoittelut viestistäni.
Koko päivän ollut todella herkällä. Ei oikein yhtään selvää vilppiä omiin silmiin mutta silti tullut puolen tusinaa vilppiä.On nuo jumalauta tarkkoja vehkeitä nuo vilppilähtömittarit. Ei siinä meikäläisen silmä ainakaan mitään erottanut.
Ei kun Marja-Liisan tönimistä taas muistelin.
Minä muistelin 3000 m esteitä.Ei kun Marja-Liisan tönimistä taas muistelin.
Kukin on sellainen kun on. Ihan sama minulle, että onko urheilija ylimielinen. Jos sitä Suomen ennätystä ei tule urheilijan puheista huolimatta, niin sitä ei tule.
Vielä tuohon Rinteen 800 m aikaan, viimeksi paremmin on suomalaisista juossut Kirwa vuonna 2000. Jos jätetään Kirwa huomioimatta, niin Rinnettä paremmin on viimeksi juossut Jarmo Kokkola ja Mikael Söderman 1994.
Hieman toisenlainen kuva on ollut kyllä Mäkelästä. Hänhän on jonkin sortin uskovainen myös.Samaa mieltä tuosta ylimielisyydestä, mutta kilpakumppaneille avoimesti naureskelu suoritusten jälkeen ja toimitsijoille tiuskiminen ei kieli mistään muusta kuin vääristyneestä asenteesta ja luotosta omiin taitoihin.
Mukava kuulla Nahka-Tapsan selostavan stadionilla! Hienoa jos saanut elämänsä taas kuntoon.
Harmi, että Helanderilta jäi (toistaiseksi) tarvittavat kehitysaskeleet ottamatta kunnon menestykselle. Tietty kansainvälinen taso on tällä hetkellä raudankova, mutta +85-perustasolla mitalikin voisi olla joissain kisoissa mahdollinen ja luonnollisesti palkinto- ja sponsorirahoissa kiinni ihan eri tavalla.
Vähän huolestuttaa, kun jatkuvasti on jotain hajalla. Sinne se lahjakkuuskin katoaa.