Onneksi me voitetaan ne jääkiekossa ja formuloissa.Miten nuo oikeasti voi olla noin kovalla tasolla lajissa kuin lajissa?
Ai erottuuko? Juuri katsoin vähän aikaa sitten tuota yleisurheilua ja Murron kohdalla ajattelin että jos tuo tyttö edes näyttäisi urheilijalta niin se saattaisi pärjätäkin kun lahjoja lajiin kuitenkin selkeästi on.Tärkeimmät huomiot yleisurheilukisoista - Murron vatsalihakset erottuu.
Ai erottuuko? Juuri katsoin vähän aikaa sitten tuota yleisurheilua ja Murron kohdalla ajattelin että jos tuo tyttö edes näyttäisi urheilijalta niin se saattaisi pärjätäkin kun lahjoja lajiin kuitenkin selkeästi on.
Ite en oo koskaan aiemmin vielä valittanut Murron ulkonäöstä. Ja mun puolesta hän saa jatkossakin näyttää miltä haluaa. En vain ymmärrä huippu-urheilijaa, joka kilpailee lajissa jossa jokainen ylimääräinen gramma haittaa suoritusta, että miksei tuollainen urheilija viilaa kroppaansa viimeisen päälle tikkiin? Se on kuitenkin osa-alue, jolle voi tehdä jotain vaikka myöhemmälläkin iällä. En vain ymmärrä. Mun mielestä huipulle haluavan pitäisi kääntää kaikki kivet ja jos ei oo siihen valmis niin silloin ei tosissaan halua sinne huipullekaan.Kyllä erottuu joo. Vähän hoopo aihe puhua, mutta kun tämä valitus Murron "epäurheilullisesta" ulkonäöstä nousee näissä seurannoissa aina esiin. Ei kai se kisan voittanut Moser myöskään näyttänyt maratoonarilta.
Martilta on kyllä lihasta lähtenyt sitten varsinaisen aktiiviuran. Hänhän näyttää lähes normaalilta hiihtäjältä tuolla. Seitsemän hiihtäjän kärkiryhmässä toki menee. Luulen että nyt on @Schwein in ja muiden Norjan ystävien aika alkaa seuraamaan tätä jännitysnäytelmää. Siellä on myös Johaugin velipoika miesten kärkijoukossa.
Tällaiset kisat ei tee mitään muuta kuin hallaa hiihdon imagolle - vai oikeastiko iso yleisö sitten tykkää tällaista seurata?