Ja miksiköhän se TB12 halusi myös tuon Gronkin tuonne Tampaan? Kovaa settiä vetää nyt Bucs
Niin erikoista kuin se onkin, niin tuo oli muuten Bradyn uran ensimmäinen TD Super Bowlin ensimmäisellä neljänneksellä.
Miten vitusti tässä on noita taukoja... parin min välein tyyliin 10 min tauko
No ei todellakaan, peliä pelattu reilu neljännes ja piste-ero olisi 11 pistettä.Loistava stoppi. Tuosta TD niin Bucs olisi ollut voittaja.
Onko Tampa hankkinut tähän kauteen miten paljon vahvistuksia kun saivat Bradyn ja tiesivät tätä kautta että joukkueen mahdollisuudet nousee ja voisi olla järkevää panostaa joukkueeseen? Mitä olen nyt jokusen vuoden katsonut näitä NFL-playoffeja, niin Tampa ei ole mielestäni päässyt jatkoon tyyliin koskaan. Tuntuu aika oudolta jos joukkue nousee yhden pelaajan hankinnalla pohjalta näin lähelle mestaruutta..
Onko Tampa hankkinut tähän kauteen miten paljon vahvistuksia kun saivat Bradyn ja tiesivät tätä kautta että joukkueen mahdollisuudet nousee ja voisi olla järkevää panostaa joukkueeseen? Mitä olen nyt jokusen vuoden katsonut näitä NFL-playoffeja, niin Tampa ei ole mielestäni päässyt jatkoon tyyliin koskaan. Tuntuu aika oudolta jos joukkue nousee yhden pelaajan hankinnalla pohjalta näin lähelle mestaruutta..
Eikä sovi myöskään unohtaa Gronkia.Ainakin ongelmapelaaja numero yksi Antonio Brown hankittiin myös.
Olen eri mieltä. Chiefsin hyökkäystä vastaan ei vaan lähteä potkimaan. Billsilta voi kysyä tästä. Kyllä mielestäni täysin perusteltu ratkasu.Idioottimainen riski joka tuli syliin, potku tuosta sata kertaa sadasta, helewetin urpå