torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Zverev yllättävän vahva tähän alkuun, ja Thiem lyö vaan keskelle kenttää. Thiemin finaalitilastohan on 0-4 Grand Slameissa, että ehkäpä siellä pikku tärinä on?
Pätkiikö jollain muulla Viaplayn jefukierros??
Mulla jäätyy molemmat, niin Redzone kuin "päälähetyskin" jatkuvasti, pari sekuntia pyörii:/Äsken kyllä, nyt taas toimii.
Mulla jäätyy molemmat, niin Redzone kuin "päälähetyskin" jatkuvasti, pari sekuntia pyörii:/
Mulla jäätyy molemmat, niin Redzone kuin "päälähetyskin" jatkuvasti, pari sekuntia pyörii:/
Sammuttelin vehkeet ja käynnistelin uusiksi, nyt pelit pyörii mutta kuva on tuollaista 90-luvun tasoa.. Noh, aika harvoin ollut vastaavia niin ehkä tämän jotenkuten kestää, vaikka ärsyttääkin.Yleisesti ottaen olen tyytyväinen Viaplayn asiakas mutta kyllähän tämä alkaa jo vituttaa. Koko viimeinen tunti ollut yhtä nykimistä ja rosoista kuvaa. Pitää tietysti sattua sunnuntai-illalle.
Näyttää Hullu Tiedemies vain olevan liian kova tänää. Wolffilta useampi virhe tänään ja kun DeChambeu pelaa aivan jäätävällä tasolla, niin ei jää epäselvyyksiä.Vielä ennen kärjen ysireikää näytti, että U.S. Openin voittokamppailu tasoittuu, mutta sitten sekä Wolff että DeChambeu tekivät ysillä eaglen, joten nyt näyttää kahden kaupalta. Hieno kisa menossa eilä muuten yhteys pätki, suosittelen.
Näyttää Hullu Tiedemies vain olevan liian kova tänää. Wolffilta useampi virhe tänään ja kun DeChambeu pelaa aivan jäätävällä tasolla, niin ei jää epäselvyyksiä.