Katotkohan sinä nyt niitä oikeita mainoksia vai jotain Vian omia? Tänä vuonna Fox siis on se "broadcaster" ja niiden kanavalla on ne "the mainoset" on ollut joitain jopa hyviä, jälleen kerran.No nyt tuli pizzaperjantai. Kai se omalaina-lorttokin vielä ilmaantuu.
En kyllä tajuu, mitä niistä superbowl-mainoksista kohkataan.
Nyt on saatu Mahomes ongelmiin, paine tulee saman tien linjan läpi.
Täällä näkyy vain mainos, jossa Barkovit, Teräväiset ja kumppanit puhuvat jotain Viaplayn primetime-lähetyksistä. Onkohan jätkät laittaneet itse miljoonat haisemaan, jotta ovat päässeet mukaan Super Bowlin mainoksiin?Katotkohan sinä nyt niitä oikeita mainoksia vai jotain Vian omia? Tänä vuonna Fox siis on se "broadcaster" ja niiden kanavalla on ne "the mainoset" on ollut joitain jopa hyviä, jälleen kerran.
Siinä intterissä olisi Hill ollut läpi jos olisi lähtenyt vaan pystyyn ja heitto tullut sinne. KC meinaa nyt tukehtua kun eivät edes anna isojen pelien uhkaa. Ihan sama onko se Sherman siellä vai ei.
No tähän user erroriin ei voi kauheasti antaa apuja.Täällä näkyy vain mainos, jossa Barkovit, Teräväiset ja kumppanit puhuvat jotain Viaplayn primetime-lähetyksistä. Onkohan jätkät laittaneet itse miljoonat haisemaan, jotta ovat päässeet mukaan Super Bowlin mainoksiin?
Minä olen eri mieltä. Pelaavat juurikin niin kuin vastustaja toistaiseksi antaa, kun puuttuu yksi ase eli se niiden "legion of zoom"ien ase.Näinköhän jää taas Andy Reidille luu käteen? Chiefs on kyllä jotenkin pahasti epävireessä
Katotkohan sinä nyt niitä oikeita mainoksia vai jotain Vian omia? Tänä vuonna Fox siis on se "broadcaster" ja niiden kanavalla on ne "the mainoset" on ollut joitain jopa hyviä, jälleen kerran.
Ei todellakaan. Mahomes pystyy tekemään 2td lyhyeen aikaan jos homma lähtee rullaamaan.Eiköhän se ollut siinä.
Se vaatisi aika suurta tasonnostoa tuolta Chiefsin hyökkäyksen linjalta. Ei Mahomeskaan pysty mitään taikomaan, jos vastustajan puolustus pääsee noin nopeasti iholle. Aikaa ei vain yksinkertaisesti ole tällä hetkellä.Ei todellakaan. Mahomes pystyy tekemään 2td lyhyeen aikaan jos homma lähtee rullaamaan.
Se vaatisi aika suurta tasonnostoa tuolta Chiefsin hyökkäyksen linjalta. Ei Mahomeskaan pysty mitään taikomaan, jos vastustajan puolustus pääsee noin nopeasti iholle. Aikaa ei vain yksinkertaisesti ole tällä hetkellä.
Hyvin liikkuvan kuupan kanssa ei vaan tätä ongelmaa edes pitäisi olla. Nyt pelit ei ole olleet missän vaiheessa sellaisia, että siellä loisi liikkuva kuuppa uhkaa. KC kusee tän ihan pelin johdollisesti tällä hetkellä.Se vaatisi aika suurta tasonnostoa tuolta Chiefsin hyökkäyksen linjalta. Ei Mahomeskaan pysty mitään taikomaan, jos vastustajan puolustus pääsee noin nopeasti iholle. Aikaa ei vain yksinkertaisesti ole tällä hetkellä.