Minulle riittää jos selviävät esteistä ja tulevat ehjänä maaliin... ja mielellään ennen ruottalaisia.Seuraavana naisten esteet. Katsotaan, selviävätkö daamimme lasikatosta ja patriarkaatista.
Minulle riittää jos selviävät esteistä ja tulevat ehjänä maaliin... ja mielellään ennen ruottalaisia.Seuraavana naisten esteet. Katsotaan, selviävätkö daamimme lasikatosta ja patriarkaatista.
Seuraavana naisten esteet. Katsotaan, selviävätkö daamimme lasikatosta ja patriarkaatista.
Minulle riittää jos selviävät esteistä ja tulevat ehjänä maaliin... ja mielellään ennen ruottalaisia.
Onks tää Khaddi se ränniperse?Selostajakin kaipaa Khaddia naisten pituuteen.
Onks tää Khaddi se ränniperse?
Johanssonin jalka meni. Harmi homma, tämä oli yksi odotetuimpia kaksinkamppailuja.
Saattais siellä auton hansikaslokerossa jotain olla.Olisikohan Tompurilla tai Tiisanojalla hänelle mitään hevoslinimenttiä?
Mikään urheilusuoritus ei mene puoli yhdeksän uutisten edelle tässä tasavallassa. Ei edes vaikka UKK olisi yrittänyt korkeuden ME:tä.
En ole varma, onko varttitunti Ruotsi-ottelun ensimmäistä päivää tästä vedenpitävä todiste. Vallankaan kun urheilu jatkuu samaan aikaan Areenassa
Kakkoselta tulee naisten EM-lentistä. Itse surffailen tässä koko ajan ees taas.Mikään urheilusuoritus ei mene puoli yhdeksän uutisten edelle tässä tasavallassa. Ei edes vaikka UKK olisi yrittänyt korkeuden ME:tä.
Pääuutislähetys laitettiin pyörimään nimenomaan televisioon eikä Areenan, tässä ero jonka varmasti ymmärrät tai niin oletan.
Turkki 12. ja Suomi 66. eli etukäteisasetelmat pitäis olla aika selvät, mutta niin vain Suomi viemässä ainakin erää.Ei oo tullu naisten lentopalloa kovin aktiivisesti seurattua, Turkki on kovempi ku Suomi mutta miten maat sijoittuu muuten rankingissa?
Se nopeus ja se tekniikka, huikea urheilija kyllä.DuPlantis - mikä upea nuori urheilija!
Turkki 12. ja Suomi 66. eli etukäteisasetelmat pitäis olla aika selvät, mutta niin vain Suomi viemässä ainakin erää.