Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Käännän aina päässäni tuon Takamoto Katsutan nimen muotoon Takaveto Datsuni.
Joo ei se missään nimessä hyvältä näyttänyt.Kyllähän tuo takarenkaan ympärys oli aika pahasti vaurioitunut, eli kyllä se taitaa jonkin verran haitata ajettavuutta.
No tuskin saa enää koska Latvalan (ja Meeken) virheen myötä Tänak sai revittyä eroa. Ainoa mahdollisuus on toki siinä että Tänak ajaa reikä päässä ja tekee jonkun virheen itsekin.Ralli on kyllä jo ns. taputeltu. Tänäkki menee vaan niiiiin kovaa, ettö ajamalla sitä ei kiinni saa
No tuskin saa enää koska Latvalan (ja Meeken) virheen myötä Tänak sai revittyä eroa. Ainoa mahdollisuus on toki siinä että Tänak ajaa reikä päässä ja tekee jonkun virheen itsekin.
No tuskin saa enää koska Latvalan (ja Meeken) virheen myötä Tänak sai revittyä eroa. Ainoa mahdollisuus on toki siinä että Tänak ajaa reikä päässä ja tekee jonkun virheen itsekin.
Onkohan Jari-Matilla mitään saumaa kamppailla Leustussa Tänakia vastaan vai meneekö vain selviytymiseksi ja huoltotauolle pääsylle odotteluksi?vähän vaan tuntuu siltä et Oit kyllä haltsaa homman. sen ei ihan ihan viimeistä tarvii puristaa jaariksesta irti. Latvalalla on nyt se et rikkinäisellä autolla häviää jonkin verran. Mitä autosta nyt on sit kaiken kaikkiaan rikki alustarakenteista jne, lisäksi aerodynamiikkavauriot maksavat kymmenyksiä.
vähän vaan tuntuu siltä et Oit kyllä haltsaa homman. sen ei ihan ihan viimeistä tarvii puristaa jaariksesta irti. Latvalalla on nyt se et rikkinäisellä autolla häviää jonkin verran. Mitä autosta nyt on sit kaiken kaikkiaan rikki alustarakenteista jne, lisäksi aerodynamiikkavauriot maksavat kymmenyksiä.
Mä veikkaan että tuon edellisen EK:n jälkeen tulee Mäkiseltä vähän painetta että ihan reikä päässä ei enää ajeta vaan otetaan nyt ainakin se kaksoisvoitto, sikälimikäli nyt Jari-Matin auto ei pahemmin hajonnut.Onkohan Jari-Matilla mitään saumaa kamppailla Leustussa Tänakia vastaan vai meneekö vain selviytymiseksi ja huoltotauolle pääsylle odotteluksi?
Joo varmasti, lähinnä seuraavaa pätkää vain mietin. Jääkö Latvala pohjista 30sek vai kykeneekö ajamaan samaa vauhtia kuin aamulla.Mä veikkaan että tuon edellisen EK:n jälkeen tulee Mäkiseltä vähän painetta että ihan reikä päässä ei enää ajeta vaan otetaan nyt ainakin se kaksoisvoitto, sikälimikäli nyt Jari-Matin auto ei pahemmin hajonnut.
Jos Latvalan auto on kunnossa niin ei Lappi pysy kyydissä. Esuppi sanoi itse että ei ole tarpeeksi downforcea ja tämän kovempaa ei pääse ja Tojokkien kyydissä ei pysy. Ja itse asiassa JM oli Esuppia paljon nopeampi tässä aamulla ennen tuota haaveria.Toki kakkossijankin eteen on vielä töitä tehtävänä Lappia vastaan.
Kivi ei voinut olla nuoteissa kun se oli tipahtanut sinne penkalta, Meeke veti samaan kiveen. Eli ei ollut nuottivirhe kuitenkaan. Ajolinja leveäksi ja huonoa tuuria.Latvala teki sitten taas "Latvalat". No ralliin on tultu ajamaan, mutta tuota "nuottivirhettä" jonka mainitsi ralliradiossa en kyllä oikein ymmärrä ? Kaveri on kokenein MM-sarjassa tällä hetkellä ( osakilpailujen määrässä ), niin tuollaiset virheet eivät vaan ole hyväksyttäviä ?
Jep. No, kohta se nähdään.Jos Latvalan auto on kunnossa niin ei Lappi pysy kyydissä. Esuppi sanoi itse että ei ole tarpeeksi downforcea ja tämän kovempaa ei pääse ja Tojokkien kyydissä ei pysy. Ja itse asiassa JM oli Esuppia paljon nopeampi tässä aamulla ennen tuota haaveria.
Ei pilata hyviä tarinoita faktoilla. Latvala on tuhnu ja ajelee pitkin kiviä.Kivi ei voinut olla nuoteissa kun se oli tipahtanut sinne penkalta, Meeke veti samaan kiveen. Eli ei ollut nuottivirhe kuitenkaan. Ajolinja leveäksi ja huonoa tuuria.
Kivi ei voinut olla nuoteissa kun se oli tipahtanut sinne penkalta, Meeke veti samaan kiveen. Eli ei ollut nuottivirhe kuitenkaan. Ajolinja leveäksi ja huonoa tuuria.