Muu urheilu – liveseuranta

  • 3 053 890
  • 44 478

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yle loihtii itsestään jotain yleisurheilukanavaa ja sitten ei edes pituusfinaalia viitsitä loppuun asti näyttää.
Perkelus kun alkoi ralli painaa päälle... Eikö ne siellä Lappeenrannassa tiedä ettei ne Jyväskylässä odottele... Olisivat hyppineet nopeammin. Harmi juttuhan tuo kun aikataulut meni päällekkäin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Käännän aina päässäni tuon Takamoto Katsutan nimen muotoon Takaveto Datsuni.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Meeke oli sitten ensimmäinen keskeyttäjä ja yllättäen Toyota laukeaa (vasen takarengas taittunut alle). Lappi on pudonnut kärkitaistosta, Citikassa ei riitä downforce näihin vauhteihin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ja Latvalalla takarengas rikki (J-M löysi kiven), sama puoli kuin Meekellä. Eli nyt menee kärkikolmikko uusiksi ja Tänak voi ajaa rauhassa voittoon.

Mäkisellä hiukan vakava ilme tallin pilttuussa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Siihen ratkesi tämän rallin voittotaistelu, jos siis ei tule mitään ongelmia Tänakille. Perkele, Latvala oli Kakariston ekalla väliajalla Tänakia nopeampi mutta sitten tosiaan löytyi kivi ja rengas paskana. Onni onnettomuudessa toki se että ei joutunut keskeyttämään, mutta saas nähdä tuliko tuosta isompaa vahinkoa vielä.

Latvala ja Lappi käytännössä tasoissa ja kakkospaikasta toki ihan tiukka taistelu nyt kun Meeke jäi pois.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kyllähän tuo takarenkaan ympärys oli aika pahasti vaurioitunut, eli kyllä se taitaa jonkin verran haitata ajettavuutta.
Joo ei se missään nimessä hyvältä näyttänyt.

Olikohan Meeke osunut peräti samaan paikkaan kun hänellä oli se sama rengas taittunut alle.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eli Meeke ja Latvala hajottivat autonsa samalla tavalla, nopeassa paikassa takakulma ojaan ja siellä osuma kiveen. Meekellä kävi huonompi tuuri.

Latvalalla oli nuottivirhe, minkä takia osui kiveen. Hyvä puoli tässä on se, että ennen huoltoa on lyhyt pätkä ajettavana, joten Latvala ei välttämättä kärsi kovin paljoa puolikuntoisesta autosta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllähän se oli tieto, että tänään alkaa tapahtumaan... Eilen vielä mentiin limitillä ja oli tuurissaan, että kukaan kärjestä ei tippunut....

Latvala teki sitten taas "Latvalat". No ralliin on tultu ajamaan, mutta tuota "nuottivirhettä" jonka mainitsi ralliradiossa en kyllä oikein ymmärrä ? Kaveri on kokenein MM-sarjassa tällä hetkellä ( osakilpailujen määrässä ), niin tuollaiset virheet eivät vaan ole hyväksyttäviä ?

Ralli on kyllä jo ns. taputeltu. Tänäkki menee vaan niiiiin kovaa, ettö ajamalla sitä ei kiinni saa
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ralli on kyllä jo ns. taputeltu. Tänäkki menee vaan niiiiin kovaa, ettö ajamalla sitä ei kiinni saa
No tuskin saa enää koska Latvalan (ja Meeken) virheen myötä Tänak sai revittyä eroa. Ainoa mahdollisuus on toki siinä että Tänak ajaa reikä päässä ja tekee jonkun virheen itsekin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No tuskin saa enää koska Latvalan (ja Meeken) virheen myötä Tänak sai revittyä eroa. Ainoa mahdollisuus on toki siinä että Tänak ajaa reikä päässä ja tekee jonkun virheen itsekin.

Joo ja ei varmaan Lapillakaan ole niin kova tarve ottaa turhia riskejä, kakkospaikka varmaan tallille riittää. Tuskin alkaa löysäilemään mutta nyt ei ole tarve myöskään Lapilla ottaa älytöntä riskiä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No tuskin saa enää koska Latvalan (ja Meeken) virheen myötä Tänak sai revittyä eroa. Ainoa mahdollisuus on toki siinä että Tänak ajaa reikä päässä ja tekee jonkun virheen itsekin.

vähän vaan tuntuu siltä et Oit kyllä haltsaa homman. sen ei ihan ihan viimeistä tarvii puristaa jaariksesta irti. Latvalalla on nyt se et rikkinäisellä autolla häviää jonkin verran. Mitä autosta nyt on sit kaiken kaikkiaan rikki alustarakenteista jne, lisäksi aerodynamiikkavauriot maksavat kymmenyksiä.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
vähän vaan tuntuu siltä et Oit kyllä haltsaa homman. sen ei ihan ihan viimeistä tarvii puristaa jaariksesta irti. Latvalalla on nyt se et rikkinäisellä autolla häviää jonkin verran. Mitä autosta nyt on sit kaiken kaikkiaan rikki alustarakenteista jne, lisäksi aerodynamiikkavauriot maksavat kymmenyksiä.
Onkohan Jari-Matilla mitään saumaa kamppailla Leustussa Tänakia vastaan vai meneekö vain selviytymiseksi ja huoltotauolle pääsylle odotteluksi?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
vähän vaan tuntuu siltä et Oit kyllä haltsaa homman. sen ei ihan ihan viimeistä tarvii puristaa jaariksesta irti. Latvalalla on nyt se et rikkinäisellä autolla häviää jonkin verran. Mitä autosta nyt on sit kaiken kaikkiaan rikki alustarakenteista jne, lisäksi aerodynamiikkavauriot maksavat kymmenyksiä.

Vähän näytti WRC livessä että auto olisi pahimmat osumat/palojen lähtemiset tapahtunut tuossa erikoiskokeen lopussa, että vähän taitaa kysymykseksi jäädä pystyykö ajamaan Latvala edes rallivauhtia tuota ennen huoltoa. Noh kohta ollaan viisaampia mutta tuo ulkomalaaisten kolmikko todennäköisesti ainakin pääsee ohi. Tietenkin sekin vaihtoehto että Latvala painaa täysillä ja keskeyttää kun räjähtää lopullisesti kaikki tukivarret.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onkohan Jari-Matilla mitään saumaa kamppailla Leustussa Tänakia vastaan vai meneekö vain selviytymiseksi ja huoltotauolle pääsylle odotteluksi?
Mä veikkaan että tuon edellisen EK:n jälkeen tulee Mäkiseltä vähän painetta että ihan reikä päässä ei enää ajeta vaan otetaan nyt ainakin se kaksoisvoitto, sikälimikäli nyt Jari-Matin auto ei pahemmin hajonnut.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Mä veikkaan että tuon edellisen EK:n jälkeen tulee Mäkiseltä vähän painetta että ihan reikä päässä ei enää ajeta vaan otetaan nyt ainakin se kaksoisvoitto, sikälimikäli nyt Jari-Matin auto ei pahemmin hajonnut.
Joo varmasti, lähinnä seuraavaa pätkää vain mietin. Jääkö Latvala pohjista 30sek vai kykeneekö ajamaan samaa vauhtia kuin aamulla.

Toki kakkossijankin eteen on vielä töitä tehtävänä Lappia vastaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Toki kakkossijankin eteen on vielä töitä tehtävänä Lappia vastaan.
Jos Latvalan auto on kunnossa niin ei Lappi pysy kyydissä. Esuppi sanoi itse että ei ole tarpeeksi downforcea ja tämän kovempaa ei pääse ja Tojokkien kyydissä ei pysy. Ja itse asiassa JM oli Esuppia paljon nopeampi tässä aamulla ennen tuota haaveria.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Latvala teki sitten taas "Latvalat". No ralliin on tultu ajamaan, mutta tuota "nuottivirhettä" jonka mainitsi ralliradiossa en kyllä oikein ymmärrä ? Kaveri on kokenein MM-sarjassa tällä hetkellä ( osakilpailujen määrässä ), niin tuollaiset virheet eivät vaan ole hyväksyttäviä ?
Kivi ei voinut olla nuoteissa kun se oli tipahtanut sinne penkalta, Meeke veti samaan kiveen. Eli ei ollut nuottivirhe kuitenkaan. Ajolinja leveäksi ja huonoa tuuria.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kivi ei voinut olla nuoteissa kun se oli tipahtanut sinne penkalta, Meeke veti samaan kiveen. Eli ei ollut nuottivirhe kuitenkaan. Ajolinja leveäksi ja huonoa tuuria.
Ei pilata hyviä tarinoita faktoilla. Latvala on tuhnu ja ajelee pitkin kiviä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
No ei hirveästi haitannut JML:n autosta puuttuvat palat. Tykitti pohjat Leustulla. Ainoastaan 0,1 sekuntia toki mutta vauhti on kunnossa.

Perkele sentään kun Ötti sai sitä eroa edellisellä pätkällä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kivi ei voinut olla nuoteissa kun se oli tipahtanut sinne penkalta, Meeke veti samaan kiveen. Eli ei ollut nuottivirhe kuitenkaan. Ajolinja leveäksi ja huonoa tuuria.

Okei, no periaatteessa virhe, kun ei osannut aavistaa tuota kiven tippumista nuotteihin ja tähän pirusti kaiken maailman hymiöitä. Aika ahneella linjalla ovat molemmat kuitenkin ajaneet, koska muut WRC kuskit eivät tuota kiveä löytäneet. Ja huonosta tuuristahan tuossa on eniten kuitenkin kyse, se on selvä.

Hyvä puoli tuossa oli se, ettei JMA:n auto kuitenkaan kärsinyt ajettavuuden osalta ja pystyi Leustulla laittamaan heti pohjat. Nyt huollossa auto kuntoon ja varmistelemaan Toyotan kaksoisvoittoa. Lappi ei pysy kyydissä nopeilla pätkillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös