Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Siihen se ratkes, Max vähän kokeili Hamiltonin rengasta mutta ei käynyt mitään. Miksei vaikka Hamiltonin rengas voinut hajota.
Liian monta kisaa, joissa ei ohituspaikkoja. Katsojat haluavat ohituksia eli ratoja pitäisi muuttaa. Mutta kun ei, ollaan niin vanhoillisia.Olipas kyllä turha kisa. On kyllä ihan älytöntä, että radalla ei ole käytännössä yhtään ohituspaikkaa.
Koko kisanhan tässä sai jännittää tuleeko Verstappenilta ohitusyritystä tai muuta. En ymmärrä siis tylsän kisan hokemista. Kauden toiseksi paras kilpailu IMO. Siitä olen samaa mieltä, että ohittaminen radalla saisi olla helpompaaHuvittavaa että meikän seuraama striimi loppui heti kun Hamilton pääsi maaliin, kertoo jotain kisan kiinnostavuudesta.
Arvostan jokaisen mielipidettä, ei siinä mitään. Itse en tykännyt.Koko kisanhan tässä sai jännittää tuleeko Verstappenilta ohitusyritystä tai muuta. En ymmärrä siis tylsän kisan hokemista. Kauden toiseksi paras kilpailu IMO. Siitä olen samaa mieltä, että ohittaminen radalla saisi olla helpompaa
Arvostan jokaisen mielipidettä, ei siinä mitään. Itse en tykännyt.