heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Samperi olin just muualla kun noi kolaroi, eli Bottas kävi varikolla, kävikö Hamilton?
Oikeastaan jo ennen ensimmäisen kierroksen loppua voitaisiin siirtyä muun ohjelmiston pariin. Loppusijoitukset tietää jo neljännen mutkan jälkeen, kun ei nuo autot enää hybridiaikana mihinkään lahoa pl. Red Bull ja Ferrari.
Kävi molemmatSamperi olin just muualla kun noi kolaroi, eli Bottas kävi varikolla, kävikö Hamilton?
Hispaanot ne vasta osaavatkin! Yksi siellä huiteli harjalla väärinpäin, mutta lehtipuhallimella kiveä kerrallaan hönkinyt kaveri oli aivan omaa luokkaansa!Olipas siellä putua radalla, Azerbaidžanin luutamiehille olisi tarvis.
Työssäoppijoita, yhdeksän pesetan päiväkorvauksella.Hispaanot ne vasta osaavatkin! Yksi siellä huiteli harjalla väärinpäin, mutta lehtipuhallimella kiveä kerrallaan hönkinyt kaveri oli aivan omaa luokkaansa!
En tiedä. Totesin vain.Missä Neymar olisi oppinut / tarvinnut englantia?
Paria viimeisintä peliä olen vilkuillut Yleltä, ja onpahan ollut aivan loistavan viihdyttävää ja jännittävää urheiluviihdettä!Käsisdaameilla ratkaiseva finaali ja jatkoillehan tässä mennään. Kuinkas muuten.
Vai oliko tää pelkästään formuloille pyhitetty ketju...
Erikoisuutena koko saatanan Italian ilmatorjunta tai mikä lie lentää kentän yli jylisten, kone kerrallaan, kolmen minuutin välein.