Jos ei osaa niin ajakoot hiljempaaMuuten varmasti joo mutta mun mielestä tollaset "kohdat" ei kuulu rataan... huomenna tulee ihan saatanasti tossa romua kun 20 autoa vetää letkassa
Jos ei osaa niin ajakoot hiljempaaMuuten varmasti joo mutta mun mielestä tollaset "kohdat" ei kuulu rataan... huomenna tulee ihan saatanasti tossa romua kun 20 autoa vetää letkassa
Kisassa siinä on tullut romua varsin vähän, koska jokainen kuljettaja ymmärtää miten vaikea ja ahdas paikka on kyseessä. Aika-ajoissa voi toki tulla, kun yritetään säästää aikaa mahdollisimman paljon.Muuten varmasti joo mutta mun mielestä tollaset "kohdat" ei kuulu rataan... huomenna tulee ihan saatanasti tossa romua kun 20 autoa vetää letkassa
Alfalta hyvää taktikointia. Kimi antoi Giovinazzille vetoavun, jonka avulla molemmat Q3:een. Nyt Giovinazzi auttaa Kimiä Q3:ssa.
Sehän oli mainio suoritus Bottakselta!
Itse järkeilin tämän niin, että Kimillä oli ekalla yrityksellä uudet renkaat alla, mutta teki kierroksen aikana ison virheen. Toiselle yritykselle ei sitten enää ollut uusia renkaita, joten lopputulos oli tämä. Harmi ettei Alfoja näytetty aika-ajoissa juurikaan.Giovinazzi auttoi Kimin taakseen. Kimi hävisi yli 6 kymppää.
Hyvä Villähde ja Nastola!Sehän oli mainio suoritus Bottakselta!
Taitaa olla Aaro Vainio.Kuka tuo kommentoija studiossa on? Kaveri olis kiilannut kommentiensa perusteella Bottaksen seinään jos olisi ajanut Hamiltonin autoa.