Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 988 873
  • 44 019

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mikä ihme meikäläistä vaivaa, Bottas johtaa ylivoimaisesti kisaa, mutta itellä on välinpitämätön fiilis asiasta. Miten minä opin fanittamaan Valtteria? Auttakaa joku.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikä ihme meikäläistä vaivaa, Bottas johtaa ylivoimaisesti kisaa, mutta itellä on välinpitämätön fiilis asiasta. Miten minä opin fanittamaan Valtteria? Auttakaa joku.
Onhan tässä vähän sama fiilis kuin aikoinaan itsellä mäkihypyssä. Oli ihan kiva jos Matti Hautamäki voitti kisan, mutta silti se oli Ahonen kenen piti voittaa.

Mutta hyvä että Valtteri pärjää.
 

Barney

Jäsen
Ferrarilla olisi varaa ottaa molemmat kuskit sisään ja hakea toiselle kuskille kilpailun nopein kierros. Podiumille ei ole asiaa ellei Max kolaroi.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikä ihme meikäläistä vaivaa, Bottas johtaa ylivoimaisesti kisaa, mutta itellä on välinpitämätön fiilis asiasta. Miten minä opin fanittamaan Valtteria? Auttakaa joku.

Eihän se välttämättä onnistu, eikä siinä väärää ole. Jos ei nappaa, ei nappaa. Mulle Räikkönen on ollut aina vähän se "jämä-Häkkinen" Mikan lopettamisen jälkeen, enkä ole oppinut siitä erityisemmin tykkäämään. Kiva kun voittaa, mutta.
 

Barney

Jäsen
Ja sieltä nopein kierros. Nastolan miehen dominanssi vie mielenkiinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös