Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 988 017
  • 44 019

Ralph

Jäsen
Thorkildsen jättää leikin kesken?

Pientä vammaa ja päätti ennen kisaa että heittää kolme heittoa? Sen verran harmitteli epäonnistunutta kolmatta heittoaan. Ei viitti riskeerata kuntoaan ennen Olympialaisia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Euroopan sprintterit ovat tv-skouttauksen perusteella viidestä kymmeneen kiloon kevyempiä kuin Ameriikan sonnit. Mistä lie johtuu...

***

Mannio tikkaa tasaista sarjaa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minulla kyse ei ole siitä, että nauttisin Pitkämäen alisuorittamisesta, mutta olen jo vähän aikaa ihmetellyt liiton intoa varmistaa, ettei Tero ainakaan jää kisoista pois. Pitkämäen perässä poistuu Thorkildsen, leikki jää kesken. Valitettavaa, oikeasti on erittäin valitettavaa.

Jos Pitkämäki ei olisi niin hemmetin velvollisuudentuntoinen, hyvinkasvatettu ja kilttikin, olisi käskenyt ko. liiton mulkvistien painua sinne missä ei paista jo viime valintasekoilussa. Mikä ei olisi ollut yhtään hullumpi idea.

Janik näyttää muuten ihan siltä että on tullut suoraan EM-futiksen mellakoista heittämään.

Sama pisti silmään:)
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minulla kyse ei ole siitä, että nauttisin Pitkämäen alisuorittamisesta, mutta olen jo vähän aikaa ihmetellyt liiton intoa varmistaa, ettei Tero ainakaan jää kisoista pois. Pitkämäen perässä poistuu Thorkildsen, leikki jää kesken. Valitettavaa, oikeasti on erittäin valitettavaa.

No ei se ole Teron vika. Ja viime vuonna Teron valinta oli väärä, tänä vuonna kuitenkin ihan perusteltavissa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Sakalauskas ei ole lähdössä mihinkään, ensimmäinen lähtö uusitaan ilman vilppilähtöä. Sitten tulee vilppi ja yhdeltä menee jalka. Osaaminen kertaa kaksi!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sakalauskas oli ihan hyvällä asenteella mukana finaalissa. Jos on paikat paskana niin ei lähdetä sinne telineisiin. Nyt sai italian kaverin ulos kisasta ja sitten "jää" telineisiin. Säälittävää
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vain viisi miestä tuli maaliin satasella? Hyvä hävikki.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kyllä on Pitkämäellä ja Thorkildsenillä paletti sekaisin. Kummastakaan ei ole kyllä Olympialaisissa mitaleille, harmi!

Samoin on Saksan De Zordolla. Toki loukkaantumistakin, mutta hiukan yli 80 metriä paras tältä kaudelta. Toivottavasti Mannio kaivaisi pykälän pari lisää, sillä mahdollisuuksia on molemmista kisoista mitaleja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös