Thorkildsen jättää leikin kesken?
Pientä vammaa ja päätti ennen kisaa että heittää kolme heittoa? Sen verran harmitteli epäonnistunutta kolmatta heittoaan. Ei viitti riskeerata kuntoaan ennen Olympialaisia.
Thorkildsen jättää leikin kesken?
Minulla kyse ei ole siitä, että nauttisin Pitkämäen alisuorittamisesta, mutta olen jo vähän aikaa ihmetellyt liiton intoa varmistaa, ettei Tero ainakaan jää kisoista pois. Pitkämäen perässä poistuu Thorkildsen, leikki jää kesken. Valitettavaa, oikeasti on erittäin valitettavaa.
Janik näyttää muuten ihan siltä että on tullut suoraan EM-futiksen mellakoista heittämään.
Minulla kyse ei ole siitä, että nauttisin Pitkämäen alisuorittamisesta, mutta olen jo vähän aikaa ihmetellyt liiton intoa varmistaa, ettei Tero ainakaan jää kisoista pois. Pitkämäen perässä poistuu Thorkildsen, leikki jää kesken. Valitettavaa, oikeasti on erittäin valitettavaa.
Euroopan sprintterit ovat tv-skouttauksen perusteella viidestä kymmeneen kiloon kevyempiä kuin Ameriikan sonnit. Mistä lie johtuu...
Meni ohi, mikä Mannion 4. heiton tulos oli? Kolmasko on edelleen?
aquanqua kirjoitti:Onkohan Ari Mannio jotain sukua Teemu Pukille?
Vittu toi Sakalauskas on paska lähteen? :D
Vain viisi miestä tuli maaliin satasella? Hyvä hävikki.
Kyllä on Pitkämäellä ja Thorkildsenillä paletti sekaisin. Kummastakaan ei ole kyllä Olympialaisissa mitaleille, harmi!