Mulla ei ole. Ainoastaan harmittaa suomalaisselostuksen puuttuminen.Onkos muilla Viaplayn kanssa ongelmia?
Eiku jaa, katsoinkin jostain syystä ruotsalaisselostuksella. Olihan siellä suomalainen selostus tarjolla.
Mulla ei ole. Ainoastaan harmittaa suomalaisselostuksen puuttuminen.Onkos muilla Viaplayn kanssa ongelmia?
Muulta puuttui suomalaisselostus, sitten lähti kokonaan kuva. Nyt on kuva ja suomalaisselostus.Mulla ei ole. Ainoastaan harmittaa suomalaisselostuksen puuttuminen.
Eikö tuo Patriots ole se joukkue, jota kaikki jonnet ja glory hunterit "kannustaa"?
Kertokaapas joku, miksi tuosta 4th & 1 Chiefsien puoliskolla nyt piti puntata? Toki Mahomesilla on nyt pitkä pätkä kaivautua kahden aivan vihkoon menneen driven jälkeen peliin sisään, mutta ei kai tuossa kenttätilanteessa ois ihan liikaa riskiä ollut yrittääkään hankkia uusia yrityksiä ja jatkaa puolustuksen väsyttämistä? Vai haluttiinko tässä nimenomaan painaa pallo syvälle vastustajan päätyyn sillä oletuksella, että sen saa hyvissä asetelmissa takaisin?
Joo tästähän ei tullut millään tavalla jännä peli kun Patriots vie miten haluaa.
Jännä miten Patriotsia on aliarvioitu kaks vikaa viikkoa. Tai siis, olen uskonut erästäkin kotimaista podcastia, jonka mukaan Pats ei ole huippulaadukas ja niin Chargers kuin Chiefs olisivat omanneet joitain vahvuuksia joilla horjuttaa. Varsinkin KC kotikentällä. Vähän hiljaista on ollut.