No ei sentäs. Kyllä esim. 2012 EM-kisojen finaali oli vähintään yhtä antikliimaksi. Tai sitten joku Kanadan ja Ruotsin välinen lätkän olympiafinaali 2014.Tuo Jalkapallon MM-finaali oli kyllä 2010-luvun suurin antikliimaksi.
Räty on maailmanmestari.Hahah luuserikuningas Seppo Räty.
Vangelis - Conquest of paradisemikä biisi tossa taustalla soi?
Joo lähinnä tuon kyseisen speden jutut naurattaa. Yleensä tykkää aina haukkua esim. arvokisavoittajien kultatuloksia, mutta samalla unohtaa itse sen että voitti sen ainoan maailmanmestaruutensa jollain 82 metrin heitolla.Räty on maailmanmestari.
Seppo Räty, jos lukisi tuon niin siteeraisi itseään: "Suksi turisti vittuun."
Kaksi hävittyä finaalia samana vuonna? Tuohon ei ole tosin vielä Erkkakaan pystynyt, molemmilla kerroilla jäänyt yhtä vajaaksi. 2006 tuli olympiahopeaa ja MM-pronssia, 2014 puolestaan olympiapronssia ja MM-hopeaa.Vieläköhän Professori tulis hoitamaan Leijonille tuplan 2022?
Oskari Olematon, nollakatu nolla.Horto Kaalo
Aika paljonhan on näitä entisiä urheilijoita, jotka hokee samaa kulunutta mantraa "ennen oli miehet rautaa, laivat oli puuta hiiohoi". Räty ja Mietaa nyt eturivissä.Joo lähinnä tuon kyseisen speden jutut naurattaa. Yleensä tykkää aina haukkua esim. arvokisavoittajien kultatuloksia, mutta samalla unohtaa itse sen että voitti sen ainoan maailmanmestaruutensa jollain 82 metrin heitolla.
Joo lähinnä tuon kyseisen speden jutut naurattaa. Yleensä tykkää aina haukkua esim. arvokisavoittajien kultatuloksia, mutta samalla unohtaa itse sen että voitti sen ainoan maailmanmestaruutensa jollain 82 metrin heitolla.