Mitä se nyt teki? Viimeksi alkoi itkemään.Aina yhtä awkward nämä Mervin Kimi haastattelut... Anyway nyt pitäisi olla mielenkiintoinen aika-ajoissa tulossa.
Joo paitsi eipä tuolla Hamiltonillekaan ole mitään väliä. Jos Vettel vaikka törmää mieheen niin se on sitten lopullinen sinetti myös Vettelin mestaruushaaveille, ellei nyt sitten jotenkin tee sitä niin että oma auto säilyy ehjänä.Suomalaisilla loppujen lopuksi ihan hyvät asetelmat. Höyrypäät lähtee kärjestä ja varmasti huomenna rytisee. Hamilton on paskaraossa. MadMax edestä ja Vettel ravilaput silmillä takanta.
Ihan sama kenet maikkari sinne lähettää pöllölaaksosta, niin aina kuullaan yhtä tyhmiä kysymyksiä. Ainoastaan Oskari Saari oli haastattelijana hyvää tasoa, mutta valitettavasti loppuvuodet hänkin selosti pääasiassa Suomesta käsin.Kyllä mä vähän kyseenalaistan tuon Mervin olemassaolon tuolla. Toki Pulkkisen Timpan jälkeen tuntui hyvältä vaihtoehdolta, mutta nyt antaa kyllä juuri niin tyhjäpäisen blondin kuvan itsestään kuin miltä näyttääkin.
Kimiä alkanut vituttamaan nuo Mervin jutut. Oli jo lähdössä haastiksesta pois tyhmien kysymysten jälkeen, niin vielä Mervi heittää "Mihin kisa ratkeaa huomenna?". Kimi on vähän aikaa hiljaa ja sanoo että sen näkee sitten.
Kyllä mä vähän kyseenalaistan tuon Mervin olemassaolon tuolla. Toki Pulkkisen Timpan jälkeen tuntui hyvältä vaihtoehdolta, mutta nyt antaa kyllä juuri niin tyhjäpäisen blondin kuvan itsestään kuin miltä näyttääkin.
Kyllä mä vähän kyseenalaistan tuon Mervin olemassaolon tuolla. Toki Pulkkisen Timpan jälkeen tuntui hyvältä vaihtoehdolta, mutta nyt antaa kyllä juuri niin tyhjäpäisen blondin kuvan itsestään kuin miltä näyttääkin.
Mervihän on lentoemäntä, voi olla että se hymyily on jäänyt päälle siitä.Mervi on varsin näyttävän näköinen tyttö, ja jos osaa vielä hymyillä oikeille ihmisille niin homma toimii. Minua vaan on aina tökkinyt ihmiset jotka hymyilevät tauotta. Ei kenelläkään voi olla koko ajan niin vitun kivaa. Eräskin emäntä paljastui sieltä leveän virnistyksensä takaa varsinaiseksi kusipääksi.