Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 992 054
  • 44 024

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voi olla aika hyvä mökä kohta Torinossa kun Puola ja Brasilia alkaa pelaamaan lentopallon mm-kullasta... TV2 suorana
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Lentopallon mm-finaali alkaa. En ole uskaltanut lyödä vetoa, mutta arvaan brassien voittavan. Olen eu-laisena, eulaisena Puolan puolella toki.
Minulla on muuten meriittilistalla Puolan Radion kuuntelijakerhon jäsenyys seiskytluvulta!?! Heehehee.
 

Ralph

Jäsen
Nousujohtoisen kovan turnauksen pelanneen Puolan finaalipaikka on ansaittu. No, lohkovoitto puhtaalla pelillä, hyytyminen jatkolohkossa ja sitten uudestaan liitoon. Ennemmin vuoristoradaksi tuota kutsuisi.

Ilman kesken kisojen tullutta sääntömuutosta Puola ei olisi päässyt kuuden joukkoon, joten sinne menee kiitos tästä finaalipaikasta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hätäseen liikkuu tuo lentopallo. Tekee varmaan aika gutaa jos tulee päähän
 

Ralph

Jäsen
Pallohan on aika kevyt ja vauhti hiljenee loppua kohti, mutta tuskin joo kannattaa alle jäädä, jos ei osaa pelata.
Joskus torjunnassa tulee pallo omien käsien välistä pärstään. Siinä ei ehdi vauhti hiljentyä lainkaan.

Toki kevyt ja pehmeä tuo pallo on verrattuna vaikkapa jalkapalloon, jota ne siellä puskee pitkin viikkoa vapaaehtoisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toki kevyt ja pehmeä tuo pallo on verrattuna vaikkapa jalkapalloon, jota ne siellä puskee pitkin viikkoa vapaaehtoisesti.

Jalkapallossa on se ero, että se suunnitellaan jo pukukopissa kenen päähän laitetaan sitten, kun aika on.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jessus välillä sitä miettii millaisia egoisteja nämä Etelä-Amerikan (esim Brasilia) urheilijat ovat? Siis tuntuu että jokainen reppana yrittää vuorotellen syötöstä ässää joka ylittää uutiskynnyksen.

Lopputulos: Joka toinen syöttö verkkoon ja Puolalle ilmaiset pisteet.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jessus välillä sitä miettii millaisia egoisteja nämä Etelä-Amerikan (esim Brasilia) urheilijat ovat? Siis tuntuu että jokainen reppana yrittää vuorotellen syötöstä ässää joka ylittää uutiskynnyksen.

Ei se ole mikään vitsi vaan laajempi yhteiskunnallinen keskustelu. Urheilu ei ole ainoa, mutta hyvä reitti pois köyhyydestä.

Pitää yrittää olla hyvä, että sitten pääsee valkoihoisten maksamia rahoja lähettämään isoäidille ja serkuille.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei se ole mikään vitsi vaan laajempi yhteiskunnallinen keskustelu. Urheilu ei ole ainoa, mutta hyvä reitti pois köyhyydestä.

Pitää yrittää olla hyvä, että sitten pääsee valkoihoisten maksamia rahoja lähettämään isoäidille ja serkuille.

Niin kyllähän tuolla Brasiliassa noi olosuhteet josta mahdollinen ura alkaa olla aika "kehnot"
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
On tämä ihmeporukkaa nämä polskit. Kurek pitää kovan tasonsa jatkuvasti, Kubiak samoin. Kaikki muutkin vissiin tekevät pikkuasiat helvetin hyvin, tavalla jota minä amatöörinä en huomaa. Mitään hehkutusta, loistokkaita vetoja en havaitse, sen sijaan tasaista kliinistä suorittamista, pisteet vain jostain kertyvät tulostauluun.

Kirjoitinko jotain samantyylistä ihmettelyä jo alkusarjassa Suomea vastaan? En vieläkään osaa katsoa lentopalloa, huomaa detaljeja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitään hehkutusta, loistokkaita vetoja en havaitse, sen sijaan tasaista kliinistä suorittamista, pisteet vain jostain kertyvät tulostauluun.

Kalliin pääsylipun tai kanavapaketin ostanut kuluttaja luulee ja vaatii, että urheilun pitää olla viihdyttävää,

Ei pidä, ei todellakaan, kunhan voitetaan. Ei venäläisten keinoin, mutta muuten hinnalla millä hyvänsä ja siinä ei kiinnosta oliko katsojalla kivaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@pernaveikko niin kai sitten jotenkin, minä tykkään Puolan maajoukkueen lentopallosta.
Minä tykkään Saksan maajoukkueen jalkapallosta, monet pitävät sitä periaatteesta tylsänä tai rasittavana.
Minä pidän joukkupeleistä, joukkueista jotka toteuttavat, ovat oikeastaan enemmän kuin yksilöidensä summa.

Puolan lentopallojoukkue on hieno porukka, hyvin valmennettu ja johdettu, säädetty. Mahtavaa!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vähän tämä nyt lässähti ja mitään kania ei hatussa ole. Kuten sanottu, hyvä näinkin, mutta mielummin sitä silti olisi oikeaa peliä katsonut kaiken odottamisen jälkeen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jessus välillä sitä miettii millaisia egoisteja nämä Etelä-Amerikan (esim Brasilia) urheilijat ovat? Siis tuntuu että jokainen reppana yrittää vuorotellen syötöstä ässää joka ylittää uutiskynnyksen.

Lopputulos: Joka toinen syöttö verkkoon ja Puolalle ilmaiset pisteet.

Hieman taisit liioitella. Älyttömän kovia hyppysyöttöjä nuo Brassit(kin) junttaa, ja hyvä jos kymmenestä yksi epäonnistuu.

Pakkohan niiden on koittaa kun torjunta ei saa puolalaisia kiinni. Kovaa syöttöä yrittämällä on edes mahdollisuus saada piste. Helppo syöttö on yhtä varma piste vastustajalle kuin syöttö verkkoonkin. Jollei varmempikin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku tehdaskaveri oli aika tarkkana mitä nappia painetaan heti, kun joku voittaa.

Siinä olisikin ollut, jos tuomaristo olisi vaatinut jotain tutkintaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kolme nolla Puola voitti, olen yllätetty. Mutta en ole lainkaan pettynyt. Meillä on mestari selvillä, ei millään tuurimaalilla.

Muuten olen sitä mieltä, että tämä lentopallonkin var-systeemi on hieno homma, toimii.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kolme nolla Puola voitti, olen yllätetty. Mutta en ole lainkaan pettynyt. Meillä on mestari selvillä, ei millään tuurimaalilla.

Muuten olen sitä mieltä, että tämä lentopallonkin var-systeemi on hieno homma, toimii.


Aika monta tilannetta kattoottiin ja ihan hyvä niin. Eipä tarvii spekuloida ?
Tuomarillakin näemmä oikeus tarkistaa ?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hauska huomata miten TVP (Puolan yleisradio) ei siirry heti mainoksiin. Alkusarjapelissä mikään ei ole tärkeämpää kuin näyttää reklama.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt loppui TVP:n lähetys, mutta muualla jatkuu. Puolan presidentti ehti jo lähettää terveisensä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Maan pääministeri laittoi omat terveisensä. Useinhan terveiset ovat jonkun muun kirjoittamia, mutta tässä kohtaa ei ole syytä epäillä aitoutta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mersu alistaa taas kaikkia aika-ajoissa...


Eeeriksonni osoitti et miten käy kun oikealla F1 radalla ajat leveäksi ja ei olekkaan asfalttia pelastamassa. Hiekalta pikku pomput ja seinään.... auto ihan paskaksi
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten sadetta ja aikaparannukset jää haaveeksi. Leclerc pyörähtää heti, ei osumaa. Odottelu kostautuu karusti viime hetken kyttäilijöille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös