Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 991 161
  • 44 020

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kyllähän tää lihaskimppu vie tätä matsia. Helenius tyypillinen tylsä ottelija, joka vaan vehtailee ja odottelee.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hyvä matsi toistaiseksi. Heleniuksen merkeissä mennään mutta jos englantilaisen koukku osuu kunnolla niin voi käydä huonosti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Siellä tulee selostuksen mukaan heijaria poskeen.

Onhan Heleniuksen iskuissa voimaa enemmän. Tai mistä minä tiedän, mutta siltä tuo näyttää, kun tummemman kaverin pää tärähtää aina iskun osuessa siihen.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä nyrkkeilystä mitään, mutta Chisora näyttää kyllä vaaralliselta. Robbe näyttää olevan vielä hiukan jäässä, vai liekö vain malttia.

Nyt meni Chisoralle, vähän huolestuttaa.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enhän mä mistään mitään ymmärrä, mutta minkä takia Robert ei paremmin hyödynnä tuota kokoeroa. Ihmisjäte pääsee jatkuvasti liian lähelle myllyttämään.

Miten musta Robbe näyttää vähän väsähtäneeltä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ilmaveivi mainittu toisen kerran.

Onhan tuo ihan sairas laji, ei siitä mihinkään pääse. Mukavahan tuota silti on katsoa, kun ei tarvitse itse olla ottamassa noita iskuja naamaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Mitä toi tarkoittaa, kun tuomari on muutamaan otteeseen keskeyttänyt ja taputtanut otsaa britin suuntaan?
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin Helenius vaikuttaa tosi vaisulta!
Toi ulkomaan elävä on paljon sähäkämpi, pikkasen alkaa pelottaa Robben puolesta.
Luotto on silti kova!
 

Sambody

Jäsen
Robbe kun pitää sen oikean koukun kurissa ja antaa Chisoran heilua ni kyllä tuo mustapoika vielä väsyy ja sen jälkeen se oikea alkaa löytää paremmin perille se on lopun alkua se. Edelleen selkeä ero Robben ja Wladimir Klitchkon välillä on tuo etukäden käyttö millä Dr.Steelhammer pitää jokaisen vastustajansa parhaalla etäisyydellä.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Chisora kyllä hallinnut alkua aika selvästikin. Toivottavasti Robbe alkaa kohta paukuttamaan kunnolla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Chisora on lyönyt päällään Heleniuksen päähän?

Jep, tai oikeastaan vain puski pää edellä menemään, ei varsinaisesti iskenyt päällään.

Kovaa ne lyö. Maxin selostajat edelleen varmoja suomalaisen voitosta, itse näkisin tuon lädin aika kovana haastajana tässä matsissa.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jotenkin näyttää että onneksi suurin osa Chisoran iskuista menee suojaukseen. Aktiivisempi mies kyllä kehässä on ollut.
 

Ralph

Jäsen
En ymmärrä lajista mitään, mutta näyttää siltä ettei tuo Helenius välillä edes yritä vaan pelkästään puolustaa. Montako erää pelataan, jos ei tyrmäystä nähdä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös