Mustavalkoiset maajoukkueessa

  • 297 071
  • 967

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Onhan se kyllä kauheaa jotta Lehtinen pääsee näyttämään taitojaan myös maajoukkueessa. Ja sitä kautta voi toinen veska näyttää painetilanteessa kykenevänsä ottamaan kiekko kiinni.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olis sitten valittu Turun eht turnaukseen, ja nyt maalivahdit Sveitsistä.
Lehtistä varmasti harmittaa ihan helvetisti lähteä antamaan näyttöjä Sveitsiin asti..varsinkin kun on katse muutenkin ulkomailla niin tietysti olisi halunnut pelata kotona eikä Sveitsissä. Tai no, vituttaa sitä kuitenkin pelata missä vaan kun onhan nämä niitä höpöhöpöpaskamatseja.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lehtistä varmasti harmittaa ihan helvetisti lähteä antamaan näyttöjä Sveitsiin asti..varsinkin kun on katse muutenkin ulkomailla niin tietysti olisi halunnut pelata kotona eikä Sveitsissä. Tai no, vituttaa sitä kuitenkin pelata missä vaan kun onhan nämä niitä höpöhöpöpaskamatseja.

Ei mua kiinnosta paskaakaan vituttaako Lehtistä vai ei. Mua vituttaa ja todennäköisesti myös Ahokasta, TPS-johtoa ja koko joukkuetta vituttaa, että Lehtisen tilalla joutuu peluuttamaan jotain vitun luukkuvahtia kahdessa Liigamatsissa, ihan vaan sen takia, ettei Liigassa voida pitää taukoa näiden pelien takia.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Voihan se olla, että Lehtinen voi pelata vielä 14.12. ottelussa, Jukureita vastaan?
Leijonien eka peli Helsingissä, 15.12.
Täten olisi, että Lehtinen olisi vain yhdestä ottelusta pois.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Tälläistä ketjua en ihan ensisilmäyksellä löytänyt, joten laitetaan tälläinenkin pystyyn.

Tepsistä on päässyt tällä kaudella positiivisen paljon pelaajia eri ikäisten maajoukkueisiin aina U16 -> miesten maajoukkue. Onnistumisiakin on tullut todella hyvin etunenässä Vahalahden onnistumiset Unkaria vastaan.

Katselin tässä ketjun alulle lyöneen palstalaisen mietteitä. Ketju on siis aikaan luotu sitä varten, että täällä voidaan yhdessä iloita siitä, kuinka joku mustavalkoinen on taas päässyt maajoukkueen matkaan.

Nykyisin tämä nousee pinnalle silloin, kun joukolla keräännytään itkemään sitä, kuinka joku on taas valittu johonkin "paskaturnaukseen". Kyllä EHT on lähtökohtaisesti monelle Liigassa pelaavalle steppi eteenpäin. Pakkohan tuonne ei ole mennä, jokainen voi kieltäytyä.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voihan se olla, että Lehtinen voi pelata vielä 14.12. ottelussa, Jukureita vastaan?
Leijonien eka peli Helsingissä, 15.12.
Täten olisi, että Lehtinen olisi vain yhdestä ottelusta pois.

Yleensä maajoukkue kuitenkin aloittaa yhteistreenit heti alkuviikosta. Käytössä vain 2 maalivahtia joten eiköhän Lehtinen ole koko viikon pois.

U20-joukkuetta ei vielä julkaistu mutta luulisin että ainakin Väisänen valitaan kisoihin ja todennäköisesti ainakin toinen kaksikosta Suomi&Kiviharju. Ehkä jopa molemmat. Tuo joukkue lentää Kanadaan 15.päivä eli tuohon koneeseen nousevat missaa todennäköisesti myös ensi viikon pelit. Yhtään loukkaantumista joukkue ei siis kestä. Pelkästään Väisäsen poissaolon myötä joudutaan ottamaan junnuista täydennystä. Mielenkiintoiseksi menee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
M

Maplehill

Se että näitä paskaturnauksia pelataan samaan aikaan Liiga-pelien kanssa on täysin vammaista touhua.

Veikkaan, että Lehtinen ei ole vittuuntunut, kun pääsee näyttämään osaamistaan maajoukkueeseen. Varmaan ihan sellaisia juttuja pelaajille, joita jokainen haluaisi kokea urallaan. Ja tuskin on noille pelaajille mitään paskaturnauksia.

Se, että on TPS:n maalilta pois kaksi peliä ei pitäisi olla ongelma, jos meillä olisi kakkosmaalivahti, jonka voisi laittaa maaliin. Nyt näin ei ilmeisesti ole ja se on omituinen asia ammattilaisurheilussa.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Onnea valinnasta Lassi! Meidän selkärankamme koko alkukauden ajan, hyvä että myös Jalonen on tämän huomannut.

Ollaan jossain määrin pakotettuja testaamaan Anttilan virettä. Hyvä kevättä ajatellen. Vähän aika sitten Mose sanoi ihan suoraan, että taso ei riitä tällä hetkellä. Jos ei Anttilalla koppi tartu, niin sitten etsimään Lehtiselle riittävää backuppia. Anttilalla siis tulossa iso näytönpaikka.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Onnea Lassille ansaitusta paikasta Leijonissa! Mielellään näkisin myös tulevaisuuden lupauksen Valin pelaamassa toisen noista kahdesta pelistä. Toisaalta taas hyvä, että Anttila saa pelejä alleen, vaikka tapa (pakko peluuttaa) ei se optimaalisin olekaan. Ihan jokaista peliä ei kuitenkaan voi Lehtinen pelata tällä kaudella, joten sinänsä positiivinen asia.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kukaan ei varmaan ole harmissaan siitä, että Lehtinen maajoukkueeseen valittiin, vaan enemmänkin siitä, miksi tällaisia, olettaakseni kohtuullisen kokoisen joukon mielestä, höpöhöntsä - turnauksia pelataan samanaikaisesti liigakierrosten kanssa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ainoa asia mitä tästä mietin on, että toivottavasti tulee terveenä takaisin.

Koko EHT on kyllä nykyään täysin järjetön systeemi.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lehtinen on paikkansa ansainnut ja siinä mielessä helvetin hieno juttu että Tepsin veskari mukana maajoukkueessa. Ei noita kuitenkaan ihan liikaa ole ollut ja joskus Aravirran aikana harmitti kun meiltä ei tuntunut kelpaavan ketään.

Ymmärrän kyllä palstalaisten syyn hamirtukseen, se ei ole siksi että pelaaja valittiin, vaan se että jostain hemmetin tyhmästä syystä näitä pelejä pelataan samaan aikaan kun liiga pelaa normaalisti. Ei pitäisi olla mahdottomuus tauottaa liigaa.

Osalla taas varmaan muistissa esim Nurmen ja Pärän visiitti vuosi sitten, josta koronakaranteeni ja pelituntuman katoaminen hetkeksi. Tämä riski pitää hyväksyä, mutta itse en hyväksy että liiga haluaa väkipakolla lätkiä näitä omia pelejään vain siksi että kalenteri on täysin ylibookattu.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieno homma että TPS pelaajia valitaan maajoukkueeseen. Turhaa itkeä mahdollisista loukkantumisista kun niitä loukkaantumisia voi tapahtua muuallakin kuin maajoukkueen mukana. Ihan vaikkapa kotona.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Ei mua kiinnosta paskaakaan vituttaako Lehtistä vai ei. Mua vituttaa ja todennäköisesti myös Ahokasta, TPS-johtoa ja koko joukkuetta vituttaa, että Lehtisen tilalla joutuu peluuttamaan jotain vitun luukkuvahtia kahdessa Liigamatsissa, ihan vaan sen takia, ettei Liigassa voida pitää taukoa näiden pelien takia.
Kyllä mä jotenkin ehkä outona tyyppinä haluaisin ajatella että myös joukkueen sisällä ollaan kaverin puolesta iloisia ensisijaisesti.
Itse olen myös jollain kierolla tavalla tyytyväinen että Anttilaa päästään paineistamaan.. Vain silleen voidaan tehdä timangeja!
 
Kyllä mä jotenkin ehkä outona tyyppinä haluaisin ajatella että myös joukkueen sisällä ollaan kaverin puolesta iloisia ensisijaisesti.
Itse olen myös jollain kierolla tavalla tyytyväinen että Anttilaa päästään paineistamaan.. Vain silleen voidaan tehdä timangeja!

En kyllä itsekään rehellisesti usko, että joukkueen sisällä olisi nyt vitutus maksimissaan Lehtisen ansaitun maajoukkuekutsun jäljiltä. Sen verran olen joukkuelajeja pelannut, että uskallan näin väittää.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Sanotaan näin, että jos Anttila ei edelleenkään ole siinä kunnossa että kykenee olemaan Liigatason kakkosvahti niin Mosellakin on peiliin katsottavaa. Viime kaudella kuitenkin ihan kiitettäviä suorituksia.

Uskon että Lehtisen poissaoloon ei yksikään peli kaadu. Anttila näyttää mistä on tehty ja puolustus hoitaa hommansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös