Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Lehtinen odotetusti Joulukuun EHT:lle. Tepsillä 2 peliä tuolla viikolla.
Voi vittu. On tämä touhu taas ihan perseestä.
Lehtinen odotetusti Joulukuun EHT:lle. Tepsillä 2 peliä tuolla viikolla.
Voi vittu. On tämä touhu taas ihan perseestä.
On kyllä. Pelaaja saa palkinnon hyvästä alkukaudesta.
Lehtistä varmasti harmittaa ihan helvetisti lähteä antamaan näyttöjä Sveitsiin asti..varsinkin kun on katse muutenkin ulkomailla niin tietysti olisi halunnut pelata kotona eikä Sveitsissä. Tai no, vituttaa sitä kuitenkin pelata missä vaan kun onhan nämä niitä höpöhöpöpaskamatseja.Olis sitten valittu Turun eht turnaukseen, ja nyt maalivahdit Sveitsistä.
Lehtistä varmasti harmittaa ihan helvetisti lähteä antamaan näyttöjä Sveitsiin asti..varsinkin kun on katse muutenkin ulkomailla niin tietysti olisi halunnut pelata kotona eikä Sveitsissä. Tai no, vituttaa sitä kuitenkin pelata missä vaan kun onhan nämä niitä höpöhöpöpaskamatseja.
Tälläistä ketjua en ihan ensisilmäyksellä löytänyt, joten laitetaan tälläinenkin pystyyn.
Tepsistä on päässyt tällä kaudella positiivisen paljon pelaajia eri ikäisten maajoukkueisiin aina U16 -> miesten maajoukkue. Onnistumisiakin on tullut todella hyvin etunenässä Vahalahden onnistumiset Unkaria vastaan.
Ei tää touhu voi kahteen matsiin kaatua. Jos ollaan edelleen siinä tilanteessa että meillä on vaan 1 maalivahti ja muita ei uskalla päästä kentälle niin siinä tapauksessa Moisanen ja kumppanit voi katsoa peiliin.
Voihan se olla, että Lehtinen voi pelata vielä 14.12. ottelussa, Jukureita vastaan?
Leijonien eka peli Helsingissä, 15.12.
Täten olisi, että Lehtinen olisi vain yhdestä ottelusta pois.
Se että näitä paskaturnauksia pelataan samaan aikaan Liiga-pelien kanssa on täysin vammaista touhua.
Jep, voi olla hyväkin että pakko peluuttaa toista molaria.
Kyllä mä jotenkin ehkä outona tyyppinä haluaisin ajatella että myös joukkueen sisällä ollaan kaverin puolesta iloisia ensisijaisesti.Ei mua kiinnosta paskaakaan vituttaako Lehtistä vai ei. Mua vituttaa ja todennäköisesti myös Ahokasta, TPS-johtoa ja koko joukkuetta vituttaa, että Lehtisen tilalla joutuu peluuttamaan jotain vitun luukkuvahtia kahdessa Liigamatsissa, ihan vaan sen takia, ettei Liigassa voida pitää taukoa näiden pelien takia.
Kyllä mä jotenkin ehkä outona tyyppinä haluaisin ajatella että myös joukkueen sisällä ollaan kaverin puolesta iloisia ensisijaisesti.
Itse olen myös jollain kierolla tavalla tyytyväinen että Anttilaa päästään paineistamaan.. Vain silleen voidaan tehdä timangeja!
Aloittaisi vaikka siitä, että keskittyisi siihen maalivahtien valmentamiseen.Mosellakin on peiliin katsottavaa.