Mustalaiset

• 23 493
  • 82

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulipa mieleen eräs juttu, jonka kuulin tutultani tässä lähiaikoina. Tuttuni oli ollut Citymarketin pihalla seisoskelemassa. Hänen lähellään oli mannemies lastenvaunujen kanssa, ilmeisesti vaimo oli shoppailemassa. Vauva huusi kuin viimeistä päivää. Aikansa kuunneltuaan manne raotti lastenvaunujen verhoa ja kysyi: "Hai, Vilho, mikäs sinua vituttaa?" ;)

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Kokemuksia

Viestin lähetti Senior
Todettakoon myös mahdollisille jeesustelijoille, että minulla oli aikanaan vuosikaudet töissä eräs mustalaismies, joka teki työnsä moitteetta ja oli muutenkin asiaheppu. Tosin paljon ennen näitä snutauskeikkoja.

Tekstisi on kyllä valitettavan totta. Olin itse joitain vuosia töissä eräässä turkulaisessa viihde-elektroniikan yrityksessä. Kyllä näitä yrittäjiä nähtiin kaiken aikaa. Koko suku pelmahtaa ovesta sisään ja kun klaani häipyy, aina on jotain kamaa kadonnut. Kaksi myyjää ei ehdi kaikkia valvoa. Lopulta ryhdyttiin järjestelmällisesti tarkistamaan kaikki liikkeestä poistuvat mustalaiset. Saalista saatiin tällä tavalla. Surullista on myös se, että todella monilta kuultiin tällainen legenda kiinni jäädessä. "Haisie, älä sie ny pingota" ja sitten aletaan tinkimään AIVAN TOISESTA TUOTTEESTA. Miten sitä, että manne jää kiinni varastaessaan vaikka neljä peliä helpottaa se, että hän sitten yrittää ostaa kaksi pakettia pattereita? Tingaten?

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Oloneuvos
Vastaavia kokemuksia on tälläkin yrittäjällä. Yleistää ei kait saisi, mutta kun aihetta on. Kaikki irtonainen tai käsivoimin irroitettava kelpaa ja omat oikeudet ovat kyllä tiedossa jos varastettua tavaraa pyrkii saamaan takaisin.

Saman suuntaisia kokemuksia löytyy myös meidän yrityksestä. Yksi mielenkiintoisimpia tapauksia oli, kun jälleen kerran liikeeseen pölähti parvi mustalaisia. Niitä sitten seurailtiin siinä, joka muuten vaatii hiukan liikaa aikaa, koska tyypeillä on tosiaan tapana hajaantua erilleen (ilmeisen terävää väkeä :D ).
Yleensähän nämä tyypit, jos ovat alle 5 hengen porukoissa kypsyvät, jos kyttäät niitä vieressä (metrin säteellä) koko ajan ja häipyvät suorinta reittiä. Niin tällä kertaa sitten oli ollut vähemmän väkeä töissä ja oli toimittava rajavartijan tavoin, eli ruumiintarkastus ulos lähtiessä. Jotain oli nähty sujahtavan leidien mukaan :) Ruumiintarksatusta ei kyllä sen enempää asian toteennäyttämiseksi tarvittu sillä vatkaimen johto roikkui erään leidin KAULA-AUKOSTA selkäpuolella!!! Aivan käsittämätöntä miten se oli mahdollista :D Itse en ollut näkemässä kylläkään kyseistä episodia, mutta ei sitä ymmärtänyt kukaan muukaan mitä kautta se vatkain oli sinne vaatetuksen alle tungettu. Naispoliisi tosiaan sitten "riisui muijan aseista" muiden katseilta piilossa :D

ifota

Jäsen
Olin kesällä Kålmordenissa käymässä ja yhden aitauksen kohdalla mustalaisnainen pysähtyi katselemaan ja kysyi "vad är dom?" (tai jotain) totesin, etten puhu ruotsia. No sama suomeksi, "mitäs noi on?", minä kattelen silmät pyöreenä musua ja totesin "pingviinejä!" Ruotsia(ainakin sosiaaliturvasanasto) ja suomea kyllä puhutaan, mutta ei pystytä pingviiniä tunnistamaan (tosin sehän on pirun helppo sotkea mihin tahansa muuhun lintuun).
Voi jumalauta, on siinä tainnut jäädä peuskoulu pahasti kesken, eikä liiasta yleis- tai edes jäätelötiedosta voi syyttää.

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Heh, oli siinä eilen naurussa pitelemistä kioskilla käydessäni. Noin 7 vuotias mustalais poika oli ostamassa euron karkkipussia, ja tinkiä täytyi tietysti. "Anna ny vähä alennusta että saan muutakin ostettua, anna ny, annat" Kioskin myyjällä meinas mennä hermot siihen inttämiseen. Kyllä ne jo nuorina oppii/opetetaan.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omalle kohdalleni sattui seuraava tapaus Tampereella Galaxy biljardisalin oven edessä:

Nuorehko heimolainen pummasi rahaa. Sanoin, että ei ole! Jolloin manne kaivoi taskustaan 20:n setelin ja ojensi minulle. Ihmettelin kovasti, jolloin hän sanoi, että jos sulla ei ole yhtään, niin tarvitset tätä enemmän kuin minä!

En ottanut, nauroin ja menin pois...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy