Mainos

Mustalaiset

• 23 337
  • 82

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Mustalaisjutut ovat hieman laimentuneet... tuli vaan mieleen kun nauroimme Harrin autonostolle automarkkinoilla.... (tosi juttu).

Harri kierteli mannen keltaista 300 D mersua muutama vuosi sitten. Käytiin seuraava keskustelu:

Harri: "Onpa siisti mersu, miten on koneen laita"?
Manne: "Hai hyvä veli Harri... se käy kuin kello"!

Harri: "Miten on... onko ruostetta"?
Manne: "Hai hyvä veli Harri.. näethän sie.. ei pilikun pilikkua"!

Harri: "Tuota... miten on kun ei oo koskaan tullut omistettua diiseliä... viekö se paljon poltto-ainetta"?
Manne: "Voi hyvä veli Harri... tuosta seteliautomaatista kun tankkaat satasella niin sie ajat ihtes väsyksiin..."!

Harri osti mersun...

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Manne meni työvoimatoimistoon ja ilmoitti virkailijalle hakevansa autohommia. Siis jotain, missä pääsisi ajelemaan pitkin ja poikin maita ja mantuja.

No, virkailijan kanssa rupesivat katselemaan avoimia hommia ja kohdalle tuli pakettiautokuskin avoin työ. Virkailija kysäisi, että olisikos tämä sellaista, mitä mies oli hakemassa. Manne tuumasi hetken mietittyään, että " emmie tiiiijä, saattaa mennä tavara väärään paikkaan, jos tuohon hommaan rupean..."

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Manne työvoimatoimistossa

"Hai töitä pittäis saada"!

"Jaaha, tässä olisi yksi johtajan vakanssi, palkka 2 miljoonaa vuodessa, vapaa auto, vapaa ruoka ja sihteeri, lisäksi vain puolipäivätyö".

"Hai ei sellaista työtä olekkaan, kyllä neiti nyt juttelee omiaan"!

"Itsehän aloititte...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kaksi mustalaista keskustelee...

-Hai, siul o hieno takki, paljo maksoi?
Kuussattaa.
-Et kai maksanu?
No en tietenkään!

Rocco

Jäsen
*ring*ring*

Poliisi: Poliisilla.

Kansallispukuinen mies: Hai poliisi, pysäyttäkää tuo varas. se juoksee karkuun mun puukko selässä.

Mikä on mustalaisten triathlon?

- Kävellen uimahallille ja pyörällä pois

Mitä saa kun ampuu mopoilevan mustalaisen?

- Hyvän mielen ja mopon takaisin.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Nämä ovat ikivanhoja, mutta menkööt nyt taas... jos niitä joku ei olisi vielä kuullut:

Mustalais-Arvid seisoskeli Helsingin rautieasemalla perjantai-iltana. Arvidilla oli tarkoitus myydä ranteessaan oleva "Ranta-Rolex" jollekkin vastaantulevalle hölmölle valkolaiselle.
Kävi kuitenkin niin, että yhtäkkiä lauma somaleita ilmestyi paikalle ja piiritti Arvidin. Sitten alkoivat nyrkit puhua...
Somalit häipyivät vikkelästi paikalta mannen kello mukanaan. Siinä aseman lattialla maatessaan ,veri nenästä valuen, Arvid totesi harmistuneena itsekseen: - Voi perkele, meni hyvä kello hankintahintaan...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Juu... Mies ajeli sitten autolla ja rengas perkele puhkesi. No, mies sitten yritti epätoivoisesti vääntää pyöränpulttia auki japerkeleen tiukassa pultit olivatkin. Samalla paikalle kävelee manne...
- Hai, mitä sie oikein teet?
Yritän ottaa rengasta irti.

Samalla manne ottaa kiven ja viskaa sen auton sivulasista sisään...
- No otahan sie se rengas, niin mä otan ton mankan...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Öhöm...

Viestin lähetti Janos
Törkeätä...:mad:

>>> Jaahas, Janos siis pyytää lisää, noh tässä tulee...

Kaksi mustalaismiestä seisoi leveässä haara-asennossa (pussihousut tuulessa lepattaen) hotelli Pasilan pääoven edustalla. Toinen rupesi kaivelemaan siinä taskujaan... kaiveli hetken ja sanoi sitten tuohtuneena kaverilleen: - Jukoliste! Miult on lompsa viety!
Toinen katsoi ensin kaveriaan, katsoi sitten isoa mainostekstiä hotellin oven yläpuolella ja sanoi: - Ihmekö tuo! ja osoitti sitten kädellään sitä oven yllä olevaa mainosta. Siinä luki:
ROMAANINKÄÄNTÄJIEN VUOSIKOKOUS

... ja ihan vaan tiedoksi Janokselle (Janosille?) että en ole mikään rasisti. Olen usein myös nähnyt romanimiesten ja -naisten nauravan näille jutuille oikein makeasti. Muuan "manne" minulle kerran totesikin, että "jos ei osaa nauraa itselleen, on parempi pysyä hevosen perseen takana piilossa"... tämä tapahtui muuten armeijassa ollessani... kaiken lisäksi a.o. romani oli silloin esimiesasemassa minuun nähden. Hän oli nimittäin alikersantti ja minä vaivainen alokas...

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
HYI HYI!

Kohtuutonta kiusata mustalaisia enää yhtään enempää. Heillä on jo kestämistä siinäkin kun lapsilisät loppuvat kun romaanilapsi täyttää 17 vuotta ja työkyvyttömyyseläkkeelle voi päästä vasta 18 vuotiaana eli millä tämä romaanilapsi elää tämän yhden vuoden kysyn minä? Lakiin on jäänyt selkeä epäoikeudenmukaisuus!

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Duunista kuultu, tositarina..

Mustalaiset olivat menneet eräässä Anttilassa ja irrottaneet seinästä tietokoneen näytekappaleen ja ilmeisesti jollain toisella kuitilla yrittäneet saada rahoja takaisin tästä mallikappaleesta, mutta vartijat olivat kameroistaan nähneet tilanteen ja.. siihen jäi.

Suosikkijoukkue
Kookoo
Mustalais poika "Leif" meni kouluun,koulusta kotiin tultuaan Lefa huusi "Feijalle" (Isä)
Lefa:
Mistä Veija johtuu,että muut opetteli kirjaimia ja mä tavasin,johtuukos se siitä,että olen mustalainen?
Feija:
Ei se siitä johdu,se johtuu siitä,että olet parempi kuin muut....:confused:

Toinen Päivä:

Lefa:
Mistä Veija johtuu että muut opetteli numeroita ja mä laskin 1+1,johtuukos se siitä,että olen mustalainen?
Feija:
Ei se siitä johdu,se johtuu siitä,että olet paljon parempi kuin
muut....:confused:

Kolmas päivä:

Lefa:
Mistä Feija johtuu sellainen juttu,kun meil oli liikuntaa ja tunnin jälkee mentiin pesulle...Muil oli tuuma ja ei karvoja ja mul ol 3 tuumaa ja karvat,johtuukos se siitä,että olen mustikka?
Feija:
Ei se siitä johdu,se johtuu siitä,että muut on 7 ja sinä olet 27:p

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Mustalaisen....

... Kanssa on paras ryypätä! Hän ei puhu koskaan työasioista!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
MIkä on mustalaisten suosikkiNUMERO?

- No tietenkin: VIISTÖISTÄ...

Ajat autolla jotakin syrjäistä metsätietä. Yhtäkkiä huomaat, että tien vasemmassa reunassa kävelee Osama bin Laden ja oikeassa reunassa kävelee mustalainen. Kumman yli ajat ensin?
- Noh, tietenkin Osaman yli... työ ennen huvia, nääs...

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kari Salmelaiselta oli mustalainen kysynyt miksei Napakympissä ole koskaan mustalaisia?
No, ei ole työkaverit ilmoittanut, vastasi hän ja väittää tosijutuksi.

Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Tosi tarina elävästä elämästä

Serkkuni oli ajellut tankkaamaan paikalliselle Essolle. Kun siinä sai paasion valumaan alkoi seuraamaan paikallista mustalaisseuruetta, jotka katselivat kumman tiiviisti erään "rehellisesti neekerin" eli somalin perään. Hetken siinä mutistuaan eräs näistä "ekoneekereistä" hihkaisi että "katto Gunnar noita me sitten elätetään"

Hieman herkässä oli kuulemma ollut...

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kaksi mustalaista oli kaupassa hakemassa jouluksi kalkkunaa. Rahaa ei tietenkään ollut, joten toinen päätti kätkeä linnun piponsa alle. Kaupassa oli kuitenkin kuuma, ja juuri ennen kassaa lintua kuljettanut mies pyörtyi ja pipon alta paljastui puoliksi sulanut kalkkuna. Vartija tuli paikalle selvittelemään tilannetta. Toinen miehistä totesi hänelle: "Hai, kuka heitti Veijoo linnulla päähän?"

theref

Jäsen
Ihan oikeasti

Nyt kun tuo eläkehomma tuolla tuli puheeksi jo. Minä vaan suuresti, siis ihan perkeleesti ihmettelen, kuinka tämän "kulttuurin/heimon" edustajat voivat päästä eläkkeelle jo alle 2-kymppisinä? Voisiko joku kertoa paljonko sitä eläkettä on ehtinyt kertyä? Meinaan kun itse olen niska limassa vääntänyt töitä monta vuotta, niin kolmisen vuotta sitten tuli lappu, että jos nyt jäät eläkkeelle, kansaeläkkeesi on 3 mk/kk. Siis ei voi kuin ihmetellä mistä hitosta se sairaseläke sitten olisi kertynyt. No, ihmettelinpä nyt ääneen...

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapahtui eräässä Carrolsissa pari vuotta sitten ja kirjoitin tämän jutun noin 6kk sitten vastaavaan ketjuun. Tarina on siis tosi; olin itse viereisellä kassalla.

Alle 20-vuotias eläkeläismies, koristautuneena kultakoruihin, saapuu itsevarman oloisena tiskille ja heittää ruttuisen 20 markan setelin pöydälle: "Mä otan noita kuuden markan hampurilaisia tolla." (Osoittaa seteliä.)

Myyjä avaa setelin ja kysyy: "Kuinka monta otat?"

Eläkeläismies katsoo hetken epäluuloisena ja sanoo: "No mä otan tolla kakskymppisellä niitä."

Myyjä tivaa vielä: "Kuinka monta?"

Eläkeläismiehen leuka loksahtaa ja hän näyttää hetken todella epävarmalta, kunnes saa hiljaa sanottua: "Kuinka monta sillä saa?"

Myyjä: "Kolme. Kahdella kympillä saa kolme hampurilaista ja saat vielä kaks markkaa takasinkin."

Eläkeläismies: "No mä otan sitten kolme."

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tääkin on kuulemma tositapaus.

Poliisit ajo takaa vanhaa mersua, joka meni tiellä puolelta toiselle. Noin kymmenen minuutin taakaa-ajon jälkeen Mersu kaasutti vähän matkan päähän ja sitten ajoi sivuun. Poliisit ajoivat viereen ja nousivat autosta. Mersussa istui neljä mustalaista umpikännissä ja kaikki takapenkillä. Poliisien avattua ovi, kuului yhdeltä mustalaiselta kysymys:
Otappa sie selvää kuka ajoi?

Kuskia ei saatu selville, mutta ei ketään niistä neljästä päästetty enään rattiin.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Ihan oikeasti

Viestin lähetti theref
Nyt kun tuo eläkehomma tuolla tuli puheeksi jo. Minä vaan suuresti, siis ihan perkeleesti ihmettelen, kuinka tämän "kulttuurin/heimon" edustajat voivat päästä eläkkeelle jo alle 2-kymppisinä? Voisiko joku kertoa paljonko sitä eläkettä on ehtinyt kertyä? Meinaan kun itse olen niska limassa vääntänyt töitä monta vuotta, niin kolmisen vuotta sitten tuli lappu, että jos nyt jäät eläkkeelle, kansaeläkkeesi on 3 mk/kk. Siis ei voi kuin ihmetellä mistä hitosta se sairaseläke sitten olisi kertynyt. No, ihmettelinpä nyt ääneen...

Ymmärtääkseni itse eläkkeelle jäänti ei ole rahan mitta. Jos joku jää eläkkeelle parikymppisenä saattaa ainoa mahdollisuus toimeentuloon olla sosiaalihuolto - ja senhän nyt järjestää ilman eläkettäkin.

Kansaneläke on sidottu ikävuosiin ja sieltä alkaa tulla elämiseen riittävää nappulaa vasta kun ikä riittää eläkkeelle jääntiin.

Sairaseläke on yleensä sidottu eri vakuutuksiin. Sairaseläkkeen "etu" on se ettei sinua jahdata enää töihin.

Meillä kaikilla on mahdollisuus jäädä eläkkeellä milloin haluamme. Pitää vaan olla pokkaa ja ajaa asia läpi. Rahaa ei tosin tule niinkuin moni kuvittelee, vaan täytyy hankkia hieman "sivutuloja"... mutta siihenhän nuorella eläkeläisellä on aina aikaa.

Jos haluat eläkkeelle niin paras keino on juhlia oikein kunnolla. Myy kaikki mitä sinulla on, hakkaa akkasi että pääset rekisteriin ja järjestä itsesi kodittomaksi. Sitten vaan lääkärintodistus ja vot! Olet päässyt paratiisiin:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy