Musiikit ja muu rekvisiitta

  • 257 321
  • 807

d00b

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nuo Disan mainokset muikkuverkoista pois ja äkkiä! Ei nää seisomokatsomosta paljon vierasjoukkueen jäähyä jäljellä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nuo Disan mainokset muikkuverkoista pois ja äkkiä! Ei nää seisomokatsomosta paljon vierasjoukkueen jäähyä jäljellä.

Samaa kirottiin kaverin kanssa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Useita mainospaikkoja näytti olevan kaukalon laidassa myymättä, onneksi oli sentään SaiPa-tekstit laitettu että näytti paremmalta kuin valkoiset läntit, toivottavasti nyt kuitenkin saavat äkkiä myytyä, jokainen euro tulee tarpeeseen.
 

koutsiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hokki, Man Utd
Nuo Disan mainokset muikkuverkoista pois ja äkkiä! Ei nää seisomokatsomosta paljon vierasjoukkueen jäähyä jäljellä.

Samaa mieltä. Tai ei niitä pois kokonaan tarvitse ottaa, vaan niiden sijoittaminen toiseen kohtaan voisi auttaa tai kun kentän laidalla on älyttömästi noita SaiPa.fi ja SaiPa-Shop mainoksia niin niiden paikalle pari.

Kun kerran noin ajat peittyvät osittain, niin voisiko vihdoinkin integroida ne ajat/jäähyt/maalit tuohon videotaulun yhteyteen. Eikös silloin siitä ollut jotain puhetta kun videotaulu hankittiin, että harkitaan mahdollisesti tulevaisuudessa niiden integrointia siihen. Palvelisi kaikkia kun ko. tiedot näkyisivät joka suuntaan.

Vai mikä on videotaulun tulevaisuus, miten pitkäksi aikaa se oli liisattu vai onko liisausta jatkettu/omistusta muutettu?
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nuo Disan mainokset muikkuverkoista pois ja äkkiä! Ei nää seisomokatsomosta paljon vierasjoukkueen jäähyä jäljellä.

"Isoilla pomoilla" on tämä ongelma jo tiedossa ja miettivät siihen ratkaisua. Eiköhän siihen jonkinlainen ratkaisu löydy. Eihän ne voi siihen jäädä. Ei mitenkää! Tiedä vaikka torstaiksi ongelma olisi jo korjattu.
 

Frank. B

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Nappasiko kukaan muistiinsa mitään sisääntulosta? Hatarat ovat muistikuvat.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Sisääntulon intro pelaajaesittelyineen oli ok, mutta pelaajien tullessa kentälle jäi musiikki kyllä vaisuksi. Jotenkin puuttui se viimeinen tykitys siitä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Missähän mahtoi olla se facebookissakin näkynyt tuulitunneli-ukko? Ei näkynyt pihalla eikä hallissa.
 

Wolves

Jäsen
Missähän mahtoi olla se facebookissakin näkynyt tuulitunneli-ukko? Ei näkynyt pihalla eikä hallissa.

Omaan hienon kuvasarjan, jonka nappasin, kun ukkoa laiteltiin pystyyn n. 2 tuntia ennen peliä. Liekö tuuliolosuhteet vai liian heikko ilmanpuhallin, koska ukko ei pysynyt pystyssä ei sitten millään, vaan mätkähteli tuon tuosta naamalleen hallin parkkipaikalle.
 

lappee

Jäsen
Löytyyhän sieltä hallista muitakin "kuolleita" kulmia, siis jokin alue jää väkisin pimentoon. Ja hiukka on liioitellusti järjestyksenvalvojille ilmoitettu, että kellotaulu ei näy ollenkaan seisomakatsomoon. Ihan varmasti näkyy, jokainen voi käydä sen ihan omin silmin katsomassa.

Noita mainoksia ei voi laske alemmas ja laitoihin ne ei käy. Ja nehän on maksettuja mainoksia ja paikat varmasti niille sovittu. Tuskin niitä Disasin mainoksia sieltä lähdetään ainakaan helposti mihinkään heivaamaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Cochisehan jo soinut joskus aikoja sitten, eikä se oikein toiminut silloinkaan. KT:n Valtakunta on ehkäpä ollut paras, mitä on ollut.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Ja siis biisinä Meidän Poikien(tm) astuessa jäälle toimi Audioslaven Cochise (Linkistä youtubeen ko. kappaletta kuuntelemaan, jos viisu ei ole tuttu.) Kyllähän tuo pikkaisen räväkämpi saisi olla.

Tuttu on biisi ja hyvä biisi onkin. Mutta ei tuohon yhteyteen sovi kyllä ollenkaan.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En minä ainakaan noihin Disasin mainoksiin muuten kiinnittänyt huomiota kuin että huomasin niitä siellä olevan joten ei ne kait minun näkyvyyttä seisomakatsomosta kellotalulle estäneet. Olin itse suhteellisen keskellä maalin takana noin puolessa välissä korkeussuunnassa, ehkä ne ylempää ja/tai sivummasta haittasivat sitten.
 

Ferris

Jäsen
Laitetaas tällänen perinteinen ehdotus:

Alkuun tunnelman luojaksi Ozzy O:lta Mr Crowleyn hämynen alku-urkuilu (n. minuutin kestää), jonka jälkeen sitten miksaus Let Me Hear You Screamiin?

Kertsin sanat sopis omasta mielestä ainakin kohtuullisen hyvin tilanteeseen?

Let me hear you scream like you want it!
Let me hear you yell like you mean it!
If you're gonna go down:
Go loud!
Go strong!
Go proud!
Go on!
Go hard or go home!
Let me hear you-
(Let me hear you-)
Let me hear you-
(Let me hear you-)
Let me hear you scream!​
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Löytyyhän sieltä hallista muitakin "kuolleita" kulmia, siis jokin alue jää väkisin pimentoon. Ja hiukka on liioitellusti järjestyksenvalvojille ilmoitettu, että kellotaulu ei näy ollenkaan seisomakatsomoon. Ihan varmasti näkyy, jokainen voi käydä sen ihan omin silmin katsomassa.

Noita mainoksia ei voi laske alemmas ja laitoihin ne ei käy. Ja nehän on maksettuja mainoksia ja paikat varmasti niille sovittu. Tuskin niitä Disasin mainoksia sieltä lähdetään ainakaan helposti mihinkään heivaamaan.
Tuleppas siihen keskelle seisomokatsomoa ja puolesta välistä ylöspäin, niin huomaat...

Se auto-killan mainos peittää jo ylimmän rivin näkyvyyden jo valmiiksi....
Ajetaanko meidän kohta istumaan??
 

koutsiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hokki, Man Utd
En minä ainakaan noihin Disasin mainoksiin muuten kiinnittänyt huomiota kuin että huomasin niitä siellä olevan joten ei ne kait minun näkyvyyttä seisomakatsomosta kellotalulle estäneet. Olin itse suhteellisen keskellä maalin takana noin puolessa välissä korkeussuunnassa, ehkä ne ylempää ja/tai sivummasta haittasivat sitten.

Itse olin maalin takana ja keskikohdan ja ylärivin puolessa välin, ja ainakaan itse en erottanut kumpaakaan taulua kokonaan, molemmista jäi näkymättä esim. vierasjoukkueen jäähyt. Ja peliaika.
 

Paviaaniuros

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaiteelta katsottuna molemmat tulostaulut blokissa lähes täydellisesti. Palautetta aiheesta on ilmeisesti mennyt toimistolle vähintäänkin riittävästi ja uskon, että tarvittaviin toimenpiteisiin ryhdytään pian.
 

Juanito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä mieltä olitte avauskentällisen sukunimien huutamisesta? Löfmanin ja Mankisen nimet taisivat jo kuulua ihan nätisti. Jos tuota kokeilua jatketaan, niin eikö maalintekijöiden (ja ehkä syötttäjienkin) sukunimet kannattaisi myös huudattaa yleisöllä aitoon bundesliigatyyliin? Luulisi lähtevän kovempaa kuin pelin alussa.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Mitä mieltä olitte avauskentällisen sukunimien huutamisesta?
Tämä kokeilu ehdottomasti jatkoon ja eiköhän yleisökin lähde paremmin mukaan muutaman "treenikerran" jälkeen. Ja ehdottamaasi maalintekijöiden ja syöttäjien huudattamista voisi mielestäni myös testata.

Joka tapauksessa on hienoa nähdä, ettei kaikkea vedetä aina sillä perinteisellä kaavalla, vaan uskalletaan kokeilla myös jotain uutta (tai siis näissä piireissä uutta).
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kisapuistossakin siirrytään läpsyttimien aikakauteen

Jaha, mitähän tuohon nyt sanoisi. Näistä läpsyttimistä on vissiinki viime keväästä keskusteltu aika paljon, ja yleinen mielipide ilmeisesti on, että on vähän teennäinen tapa luoda tunnelmaa. Allekirjoittanut oli pari viikkoa sitten yli 4000 muun katsojan kanssa Kuopiossa seuraamassa tätä läpsytinshowta niin kyllä mulle ainakin positiivinen fiilis jäi siitä. Loistava tunnelma, mutta toki ihmettelen, miksi Suomessa tuntuu olevan helvetin iso kynnys käsillä taputtamiseen...

Lisäksi ihmettelen hieman tuota läpsyttimien käyttöönoton ajankohtaa. Mielestäni ei välttämättä oikein toimi tiistaimatsissa Kärppiä vastaan, jossa on vähän päälle 3000 katsojaa. Viikonloppupeleissä nuo on kyllä hyvä lisä.

Ja lutuurilasseille tiedoksi, että kyllä nuo läpsyttimet on näköjään ns. lutuurimaissakin käytössä...
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jostain syystä tuo läpsyttimien hakkaaminen tosiaankin luonnistuu suomalaiselta paremmin kuin käsien hakkaaminen yhteen.

Itseasiassa juuri tälläiseen harmaaseen ja muuten tunnelmaltaan vaisuun tiistaipeliin nämä läpsyttimet voivat olla hyväkin idea. Esimerkiksi tämän viikon tiistaina oli Willimiehiltä erittäin kovaa meteliä, mutta muu yleisö oli vähän unessa eikä jaksanut oikein edes taputella. Kenties ne jaksaa hakata hassua läpsytintä? Junnarit ainakin on varmasti aivan pähkinöinä tuollaiseen melua aiheuttavaan esineeseen.

Nyt kun ketju on nostettu pinnalle, niin koen tarpeelliseksi mainita seuraavat asiat:

- Skrillex pois minun jäähallista.
- Sisääntulobiisi ei toimi. Muistaakseni ennen kauden alkua kyseltiin seuran puolelta facebookissakin ehdotuksia sisääntulobiisiksi. Oliko tämä se paras niistä? Ennen biisiä soiva fiilistelyosuus on taasen oikein mainio.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Esimerkiksi tämän viikon tiistaina oli Willimiehiltä erittäin kovaa meteliä, mutta muu yleisö oli vähän unessa eikä jaksanut oikein edes taputella.

- Sisääntulobiisi ei toimi.

Jaa-a, istumakatsomo on tällä kaudella jopa lähtenyt kannutukseen mukaan, myös tiistaina, kun aiempina kausina on ollut erittäin nihkeää (''mitä, mää oon vaan kattomassa peliä'').

Sisääntulopiisi tosiaan vaihtoon. Sen pitäis olla semmonen että pelaajat olis hereillä heti kun kiekko putoaa jäähän. Monessa pelissä kaverit on laittanut kiekon sisään ottelun alussa. Ei hyvä.

DJ vois kanssa soittaa enemmän voimaannuttavaa musaa (teknoa, mötiköitä)silloin kun SaiPalaiset on jaloissa. Ja vähemmän sitä Nickelbackia, kiitos!
 

Spin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Ehdottomasti sisääntulobiisi vaihtoon,ei sytytä yleisöä eikä joukkuetta.Melko vaisulta se näyttää ku SaiPa tulee kentälle. Zombie Nation soimaan niin yleisö syttyy. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös