Nuo Disan mainokset muikkuverkoista pois ja äkkiä! Ei nää seisomokatsomosta paljon vierasjoukkueen jäähyä jäljellä.
Nuo Disan mainokset muikkuverkoista pois ja äkkiä! Ei nää seisomokatsomosta paljon vierasjoukkueen jäähyä jäljellä.
Missähän mahtoi olla se facebookissakin näkynyt tuulitunneli-ukko? Ei näkynyt pihalla eikä hallissa.
pelaajien tullessa kentälle jäi musiikki kyllä vaisuksi.
Ja siis biisinä Meidän Poikien(tm) astuessa jäälle toimi Audioslaven Cochise (Linkistä youtubeen ko. kappaletta kuuntelemaan, jos viisu ei ole tuttu.) Kyllähän tuo pikkaisen räväkämpi saisi olla.
Let me hear you scream like you want it!
Let me hear you yell like you mean it!
If you're gonna go down:
Go loud!
Go strong!
Go proud!
Go on!
Go hard or go home!
Let me hear you-
(Let me hear you-)
Let me hear you-
(Let me hear you-)
Let me hear you scream!
Tuleppas siihen keskelle seisomokatsomoa ja puolesta välistä ylöspäin, niin huomaat...Löytyyhän sieltä hallista muitakin "kuolleita" kulmia, siis jokin alue jää väkisin pimentoon. Ja hiukka on liioitellusti järjestyksenvalvojille ilmoitettu, että kellotaulu ei näy ollenkaan seisomakatsomoon. Ihan varmasti näkyy, jokainen voi käydä sen ihan omin silmin katsomassa.
Noita mainoksia ei voi laske alemmas ja laitoihin ne ei käy. Ja nehän on maksettuja mainoksia ja paikat varmasti niille sovittu. Tuskin niitä Disasin mainoksia sieltä lähdetään ainakaan helposti mihinkään heivaamaan.
En minä ainakaan noihin Disasin mainoksiin muuten kiinnittänyt huomiota kuin että huomasin niitä siellä olevan joten ei ne kait minun näkyvyyttä seisomakatsomosta kellotalulle estäneet. Olin itse suhteellisen keskellä maalin takana noin puolessa välissä korkeussuunnassa, ehkä ne ylempää ja/tai sivummasta haittasivat sitten.
Tämä kokeilu ehdottomasti jatkoon ja eiköhän yleisökin lähde paremmin mukaan muutaman "treenikerran" jälkeen. Ja ehdottamaasi maalintekijöiden ja syöttäjien huudattamista voisi mielestäni myös testata.Mitä mieltä olitte avauskentällisen sukunimien huutamisesta?
Esimerkiksi tämän viikon tiistaina oli Willimiehiltä erittäin kovaa meteliä, mutta muu yleisö oli vähän unessa eikä jaksanut oikein edes taputella.
- Sisääntulobiisi ei toimi.
No, ei ihme, että kotipelit on menneet vähän heikommin... ;)Ja vähemmän sitä Nickelbackia, kiitos!