muotivillitykset - mikä tökkii? (gallup)

  • 2 228
  • 29

mikä villitys tökkii - vai eikö mikään?

  • lävistykset

    Ääniä: 7 13,2%
  • potkulaudat

    Ääniä: 10 18,9%
  • lököttävät vaatteet

    Ääniä: 10 18,9%
  • lintujen bongaus

    Ääniä: 0 0,0%
  • larppaaminen

    Ääniä: 2 3,8%
  • energiajuomat

    Ääniä: 3 5,7%
  • noi on kaikki aika syvältä

    Ääniä: 20 37,7%
  • noi on kaikki ihan jees

    Ääniä: 1 1,9%

  • Äänestäjiä
    53
  • Poll closed .

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
lävistykset: Korvakorut vielä jotenkin ymmärtää, mut nenät ja kielet, ym ulokkeet... Ei Hel...sinki

potkulaudat: Huono asento, selkä kipee, luistelen mieluummin

lököttävät vaatteet: Mikäs siinä jos haluaa siivota kadut lahkeillaan, mut ei kyllä miellytä silmää

lintujen bongaus: Tiirailen mieluummin naisia...

larppaaminen: eli mikä???

energiajuomat: En ole huomannut mitään vaikutusta, jos väsyttää niin sit nukutaan.

noi on kaikki aika syvältä: aivan

noi on kaikki ihan jees: no ei todellakaan
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noi on kaikki aika syvältä.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Jokainenhan tekee mitä huvittaa ja niin pitääkin olla. Tosin ylläolevassa listassa jokseenkin kaikki on todella pakaroiden välistä. Tosin se naurettavin etenemismuoto, sauvahiipiminen, puuttui valikoimasta.

Aiheesta osuva pilapiirros oli muistaakseni Ilta-lehdessä, jossa kaksi perusniiloa istuu puistonpenkillä katsellen kun ohi painelee samanikäinen hemmo potkulaudalla ja teksti kuvan olla oli jotenkin seuraavanlainen: " Viime kesänä oli muotia aikuisten rullaluistimet, tänä kesänä potkulauta. Ehkä ensi kesänä sitten aikuisten kolmipyörä?"

Ehkä ykköseksi laitan kuitenkin noi laahustavat turbaanit, joita jotkut pitvät jaloissaan tai ties missä kehon viimeisellä neljänneksellä...

pale
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Noi on kaikki aika syvältä

..on vastaukseni.

Lintujen bongaus voidaan laittaa mieluummin muotoon "tipujen bongaus", jolloin se saa aivan eri tarkoituksen. :D

Onneksi potkulaudat taitavat jäädä ainoastaan tämän kesän villitykseksi. Niillähän kaikki menee ja se on mukamas niiden trendikästä. Tai no, taannoin jossain oli, että ensi vuodeksi tähän "mukavaan" menopeliin tulisi jarru ensi kesäksi.. eli kyllä ensi kesänkin rahastusjuttu on jo tässä vaiheessa selvillä.
 

Flazor

Jäsen
Kaikki on penaalista..

..mutta nuo kivitaskut saavat minun ääneni. Jos haluaa näyttää siltä, että on paskonut housuihinsa niin mikäs siinä; jokainen tekee mitä lystää, omalla tyylillään..
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Lävistykset ovat OK, jos niitä ei ole liikaa. Korvassa, silmäkulmassa, kielessä, nännissä, navassa, klitoriksessa tms. ihan jees kohtuullisesti, eli ei_niin_räikeästi käytettynä. Siinä vaiheessa kun niitä on turpa ja joka paikka täynnä niin näyttävät kylläkin varsin irstailta. Myöskään huulensa lävistäneitä en ymmärrä.

Muutenkaan noista ei niitä lökäpyksypellejä lukuunottamatta mikään erityisesti ärsytä, vaikka en itse potkulautailekkaan, tahi bongaile lintuja. Kukin saa kicksinsä mistä huvittaa, ei siinä ole kenelläkään nokan koputtelemista.
Energiajuomaa on tullut joskus itsekin nautittua krapulassa kahvin asemasta, tai kuppilassa Vodka -Batteryna.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
nyt kun näihin lävistysasioihin päästiin niin muuten lävistykset ei minuun vetoa, mutta ex-tyttökaverini työkaverilla oli mielenkiintoinen lävistys. Molempiin häpyhuuliin oli tehty rei´ät ja niihin oli viritelty pieni (muna)lukko. Ainoa avain oli poikaystävällä. Se tyttö ei herkästi petä.....
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalba

Sehän oli sitten vähän kuin se entisaikojen siveysvyö. Oliko uskollisuuden osoittaminen noin erikoisin keinoin molemminpuolista? Eli kertooko tarina kenties myös siitä, mitä kivaa poikakaveri oli itselleen kyhäillyt?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
siveyslukko

Viestin lähetti Kalba
nyt kun näihin lävistysasioihin päästiin niin muuten lävistykset ei minuun vetoa, mutta ex-tyttökaverini työkaverilla oli mielenkiintoinen lävistys. Molempiin häpyhuuliin oli tehty rei´ät ja niihin oli viritelty pieni (muna)lukko. Ainoa avain oli poikaystävällä. Se tyttö ei herkästi petä.....

Mahtaisi siinä olla lukkosepällä pokerissa pitelemistä jos pariskunnalle sattuisi tulemaan ei-sopuisa ero...
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä tarinan jatkoa, sattuneesta syystä (ex-muijan kaveri), sen kuulin silloin että reikien parantuminen oli vienyt pitän aikaa, jopa kuukausia. Itse en välttämättä pitäisi ko. virityksistä naiseni värkeissä. Miettikää tilanne kun tulee suht kiimassa kotiin baari-illan jälkeen, eikä avainta löydy mistään. Ei paljoa naurattaisi.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Energiajuomia lukuunottamatta tunnen jokaisesta ryhmästä ainakin yhden ihmisen, jolle asia ei koskaan ole ollut muotivillitys ja silloin asia on kyllä OK. Trendinä jokainen tökkii. Itse en harrasta mitään noista.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myöskään en tiedä naisen poikakaverin virityksistä mitään, mutta tällä kyseisellä lukon omistajalla oli kuulemma myös muita lävistyksiä. Olisikin todella mukava tietää, mitä parille nykyään kuuluu. ...:D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi kaupunkilaisuuteni, mutta mitä h-vettiä on larppaaminen?

Lävistykset:

Jo pelkkä rokottaminen on tarpeeksi inhottavaa, joten minä en mitään ylimääräisiä reikiä rupea kroppaani tekemään.

Korvakorut: naisilla ok, kunhan ei nyt mitään hirveitä himmeleitä korvista roiku. Miehillä: ottakoon kuka haluaa, mutta aika hintahtavalta näyttää.

Nenäkorut vielä menettelee, vaikkakin niiden kauneusarvo on samaa luokkaa kuin syylän, mutta muualla olevat lävistykset on lähinnä vastenmielisen näköisiä.

Potkulaudat: lienee ohimenevä villitys.

Roikkuvat vaatteet: nykylapsien ja -varhaisnuorien tavoitteena taitaa olla mahdollisimman idiootilta näyttäminen. Kalastajanhatut ja pappalippikset voisi laskea samaan sarjaan.

Energiajuomat: karmeita litkuja, yäk, en koske

Lintujen bongaus: onko tämä nyt jotenkin muotia? Ei kiinnosta minua, mutta löytyy sitä paljon typerämpiäkin harrastuksia. Sinällään ok.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kaikki ovat aika syvältä.

Lävistykset kohtuuden rajoissa ja lintujen bongailun vielä ehkä jotenkuten ymmärtää, samoin energiajuoman, vaikken itse kyllä ole mitään piristävää vaikutusta huomannut. Nuo ovat juuri aika syvältä.

Sen sijaan potkulaudat ovat älyttömiä, kävellenkin pääsee varmaan nopeammin. Roikkuvat vaatteet näyttävät huonoilta, eihän niissä muuta vikaa ole, käyttäköön jos haluavat näyttää idiooteilta. Larppaamista en ymmärrä alkuunkaan, ei minua ainakaan kiinnostaisi juoksennella ympäri metsää huitoen kirveen kanssa jossain asepuvussa. Nämä ovat todella syvältä.
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jo löytyy ennakkoluuloja...

Vaikka lävistykset on jäänyt ottamatta, vaatteetkaan ei huomatakseni roiku ja potkulautaakaan en tietääkseni ole hankkimassa ja larppaaminen(ihme sana) ei kiinnosta, lintujen bongaushan on todella kiinnostava harrastus. Pitäis taas kesällä ehtiä linturetkelle! Suosittelen!:D
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jopas täällä ollaan konservatiivisia :)

Lävistykset: Mikä ettei, tosin luulisin alahuulesta törröttävän piikin haittaavan ainakin joitakin intiimin kanssakäymisen muotoja... Itse en omista, mutta tilanne ei välttämättä ole lopullinen.

Potkulaudat: Soratiellä on paha lautailla, joten ei ole kokemusta.

Lököttävät vaatteet: Tuskin pitäisin itse löysimpiä malleja, mutta eihän nuo liian kireätkään hyviltä näytä...

Lintujen bongaus: Ei ole sen kummempaa kokemusta, varmaan ihan kivaa jos vihkiytyy asialleen.

Larppaaminen: En myöskään harrasta, mutta kai siinä jotain hienoa on kun jotkut ovat siihen niin täysillä seonneet. Kotikutoisille fantasiafilmeille on ainakin hauska nauraa :)

Energiajuomat: Yötyöläisen henkivakuutus. Työn puolesta olen joskus joutunut ajamaan jopa 300 km kotimatkaa päästen lähtemään joskus klo 2-3 yöllä, en usko että ilman energiajuomia olisin pysynyt hereillä.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Lävistykset: Aivan niinkuin joku täällä jo aikasemmin sanoi, niin korvakorut on ihan jees(huom.naisilla), mutta muualla lävistykset lähinna kuvottavat. Kielessä ja klitoriksessa en käsitä kyseisiä kiluttimia ollenkaan. Nämä 100 reikää naamssa tyypit pitäs viedä hoitoon.

Potkulaudat: Ei oo oikeen kokemuksia, mutta voihan ne ihan okei olla. Itselleni en kyllä osaa kuvitella moista härveliä.

Lököttävät vaattet: Jos nyt joku haluaa pukeutua vaatteisiin, joilla ipa rules pystyisi purjehtimaan, niin siitä vaan, mutta ei minun ole pakko ymmärtää.

Lintujen bongaus: Kai sekin voi hauskaa olla, mutta itse en kuulu niihin ihmisiin jotka vääntäytyvät jonnekkin korpeen ihmettelemään lintuja. Uimarannalla tipujen bongaus onkin jo ihan eri asia.

Larppaaminen: Ei ole kyllä oikeen mitään kommenttia.

Energiajuomat: Alkoholin blandiksena loistavaa tavaraa. Piristävää vaikutusta en ole huomannut. Korkea hinta karmaisee.

-ipa rules
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Onhan tuossa enemmän ja vähemmän ärsyttäviä ilmiöitä, mutta kai niiden kanssa voi elää. Mutta, listasta puuttuu juuri se kaiken mahdollisen hyvän maun vastainen, ärsyttävä, päähänottava, kuvotusta herättävä ilmiö, joka pitäisi maailmanlaajuisesti kieltää lailla. (se ei ole NHL, vaikken sen peräänkään itkisi..)

Se ilmiö on poikabändit. "Musiikki" on ihan täyttä paskaa, esiintyjinä on parikymppisiä babyface-hyypiöitä, laulu- tai muista musikaalisista taidoista ei tietoakaan. Homma hoidetaan studiotekniikalla edes jollain tavalla kuunneltavaksi. Sitten nämä pellet heiluvat lavalla heiluttelemassa takapuoliaan 13-vuotiaiden tyttöjen kirkuessa. Jos maailmassa on virhe, niin se on nimenomaan tämä. :eek:
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Olen täysin samaa mieltä Designerin kanssa maailman ärsyttävimmästä asiasta.

Eilen satuin televisiossa sattumalta törmäämään Backstreet Boysin videoon ja voin kyllä vakuuttaa, että ei tuntunut kivalta.

Kaikki hauskinta asiassa mielestäni on se, että kun on nähnyt yhden noista mätäpaiseista, niin on nähnyt ne kaikki.
Hirveetä sontaa .

NHL:sta en kyllä luopuisi.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
poikäpändeistä

Minä olen itse asiassa päässyt jo hieman yli inhostani näitä takakadunpoikia kohtaan. Olen nimittäin huomannut, että pojathan osaavat jopa lauleskella. Biisien taustat on tehty ammattitaidolla ja kovin usein osuvat ns. hittisuoneen.

Enemmän minua ottaa päähän tämä nu metal -ilmiö, ja sen perässään vetämät gloryhunterit. Yököttävimpänä esimerkkinä voidaan pitää Crazy Town -yhtyettä, joka pääsi julkisuuteen ainostaan ratsastamalla tämän ilmiön allonharjalla. Yhtyeen kerta kaikkiaan keskinkertainen Butterfly-"hittikin" on samplestaan velkaa Red Hot Chili Peppersille noin tsiljoona taalaa. Kertokaa nyt herranjumala joku näille taulapäille, että "pretty little ditty" on tehty jo kohta kymmenen vuotta sitten.


Mitä uutta kaverit ovat tuoneet musiikkirintamalle yritelmällään? Niinpä.


Mitä "pojat" haluavat musiikillaan sanoa? Sitähän minäkin.



Tämän keskinkertaisen yhtyeen keskinkertaisina jäseninä on noin nelikymppisiä ikinuoria kavereita, jotka yrittävät näyttää ikuisesti parikymppisiltä ja jotka kohdistavat musiikkinsa härskisti teineille. Levyt myyvät ja keikoilla riittää porukkaa. Missä siis vika?

Beats me..
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Bystander

Ikuisuuskysymyksiä...

Pitääkö musiikilla ja musiikintekijöillä olla jotain uutta sanottavaa, jotain tosissaan tehtyä, omasta tunteesta ja kokemuksesta esiin veivattua? Aitoutta, miettimättä, mikä myy ja millä saadaan suuri maksava yleisö taatusti polvilleen. Itseilmaisua itseilmaisun tarpeesta isommin vaikutuksia miettimättä.

Vai onko sama, millä perusteilla musiikkia tehdään? Lasketaanko tarkkaan, mitä ja kenelle ja aletaan tuottaa oletettavasti myyvää viihdettä? Toisaaltahan joku haluaa ilmeisesti kuulla juuri sellaista musiikkia ja se täyttää siis jossakin ihmisessä, jonkin tarpeen (Onko se tarve ns. aidosti oma vai ulkopuolelta muodin tai median luoma, on taas yksi kysymys tässä upottavassa ikuisten kysymysten suossa. Ja onko sillä lopulta edes väliä?) Onko musiikki vain hetken viihdettä, jolta ei tarvitse sen kummempia tunnusmerkkejä vaatiakaan?

Joskus musiikintekijät ovat onnistuneet ja joku kai onnistuu vieläkin tekemään ns. kuolematonta musiikkia. Tällaistakin musiikkia on varmaan tehty noista molemmista edellämainituista lähtökohdista.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Re: poikäpändeistä

Viestin lähetti bystander
Minä olen itse asiassa päässyt jo hieman yli inhostani näitä takakadunpoikia kohtaan. Olen nimittäin huomannut, että pojathan osaavat jopa lauleskella. Biisien taustat on tehty ammattitaidolla ja kovin usein osuvat ns. hittisuoneen.
Pojat ehkä osaavat vähän lauleskella, mutta niin osaan minäkin. Silti en ole studiossa heilumassa, koska en osaa laulaa oikeasti ja kunnolla. Jatkoajasta ei löydy kirjoittajaa, jonka ääntä ja laulutaitoa ei saisi kunnolliseksi nykyisellä studiotekniikalla. Biisien taustat tehdään nimenomaan tietyn kaavan mukaan. Kaava on kaikissa sama ja vetoaa lähinnä arvostelukyvyttömiin esiteini-ikäisiin tyttöihin. Valmiiksi pureskeltua kertakäyttötavaraa, mutta pakkohan sen on olla tosi hyvää, kun toi Jack on niin söpo ja John kanssa, ja ne ihan oikeesti silleen välittää meistä faneista. YÖKS!
 

JanJ

Jäsen
Yksi laulutaidoton usein näistä keskusteluista unohtuu,
eli REMin Michael Stipes jonka ääni fiksataan aina
levylle. Livenä se sitten kuseekin. Menee tulkitsemiseksi.
Mikä sinällään on hieno taiteenlaji jos sen osaa.

Esim. Robert Smith tulkitsee enemmän kuin laulaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös