Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 076 152
  • 24 074

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei saatana! Kohta rytisee! Rasvatkaa oikeesti nyt ne f5-nappulat ja sanokaa emännille/kumppaneille, että jättää teidät rauhaan hetkeks, nyt on aika runkata ainoastaan tota nappulaa seuraavat tunnit! Minä ja sinä, me jokainen odotellaan sentteriä. Osa odottaa, että Collins lähtee, mä antaisin sille vielä mahdollisuuden. Ja mitä me tehdään sit, jos sentteri loukkaantuu? Eikö fiksumpaa ole hommata varmuuden vuoksi laituri, jonka nimi nousee aina esiin puhuttaessa maailman kuuluisimmista sisaruspareista?
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Olli-orava heitti äsken polttopullon ihan helvetin läheltä mun päätä ja huusi jotain vitun sekavaa siihen päälle.. Aivan tajuttomassa kaasussa kurre.. Eikä se ota ikinä muutaku juhlapäivinä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aloin miettimään että voisiko tässä sitten olla Ikosen vaihto Keräseen vireillä ja tällä paikataan osittain Ikosen jättämää vajausta?

Joo, ei tämä minulle aukea sitten mitenkään. Uskomaton hankinta jos mitään jatkokuvioita ei ole vireillä.

Kaksonen siis korvaa Marcinewin ja hänet jo korvasi Jokinen? Olisin kyllä ehkä pitänyt sen Marsun ihan näin lähtökohtaisesti jos Kaksonen on se paras mahdollinen kaveri häntä tuuraamaan. Tai oikeen "shokeeraavasti" antanut sen perkeleen Jokisen pelata siinä tontilla.

Meni huuruun. Lähden ulos räntäsateeseen mököttämään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös