Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 057 049
  • 24 020
L

luigitar

Hyvä, että Lucenius vältettiin. Mitäs olette mieltä Nicolai Mayerista? Kaveri on näitä Hybridejä.

YV:llä olisi vaarallinen kaveri, mutta ei puolustussuuntaan ole niin innokas.
 
L

luigitar

Hybridi, joka ei kuitenkaan ole oikein koskaan pärjännyt sentterinä...

Itse muistelen kanssa samaa Nicolain osalta...Tietenkään ei tiedä, jos kerho olisi vaihtanut suunnitelmaa hankinnan osalta. Hyvä sentteri voi olla aika tiukassa tällä hetkellä, joten siksi olen pohtinut tuota Kannisen roolia sentterinä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pelkkiä graafikon väsyneitä mukahassutuksia. Tietää että jengi lähtee niihin aika kiimalla..
Jos mä olisin graafikko, en varmana mukahassuttelisi. En missään nimessä! Näyttää nyt faneille tikkaria naaman edessä ja sitten nykäistä pois. Mitä hauskaa tuossa olisi?
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse muistelen kanssa samaa Nicolain osalta...Tietenkään ei tiedä, jos kerho olisi vaihtanut suunnitelmaa hankinnan osalta. Hyvä sentteri voi olla aika tiukassa tällä hetkellä, joten siksi olen pohtinut tuota Kannisen roolia sentterinä.

Kyllähän Kanninen siellä 3.-4. ketjussa sentterinä pärjää, mutta ei hänellä kyllä kakkosketjuun tällä hetkellä asiaa ole. Näyttänyt viime kauden pitkän poissaolon jälkeen hänen suoritustasonsa aika mitäänsanomattomalta ja se taso onkin tällä hetkellä varmasti lähempänä Monton kuin kakkossentterin tasoa.

Jos sentteriä ei ole tulossa niin kakkosessa keskellä pelaa 70 % todennäköisyydellä Tikka ja 30 % todennäköisyydellä Ikonen.

Ikonen - Collins - Joly
Nenonen - Tikka - "Zaborsky"
Cornet - Kanninen - Janatuinen
Hakanen - Toivola - Ruokonen

Ei tuokaan nyt katastrofi olisi, mutta kyllähän tuota katsellessa pitäisi toimistolla hälytyskellojen soida. Joukkue tarvitsisi väkisinkin pelityyliltään sen yhden "ikosen" kokoonpanoon lisää ja tämän "ikosen" olisi kyettävä olemaan ihan sentterikin.

Lisäys: Kondelik ei muuten näytä olevan Predatorsin ensi kauden suunnitelmissa, mutta näyttäisi mahdollisesti jatkavan UConnin sivujen rosteria tutkiessa ensi kaudellakin NCAA:n parissa.
 
Viimeksi muokattu:
L

luigitar

Kyllähän Kanninen siellä 3.-4. ketjussa sentterinä pärjää, mutta ei hänellä kyllä kakkosketjuun tällä hetkellä asiaa ole. Näyttänyt viime kauden pitkän poissaolon jälkeen hänen suoritustasonsa aika mitäänsanomattomalta ja se taso onkin tällä hetkellä varmasti lähempänä Monton kuin kakkossentterin tasoa.

Jos sentteriä ei ole tulossa niin kakkosessa keskellä pelaa 70 % todennäköisyydellä Tikka ja 30 % todennäköisyydellä Ikonen.

Ikonen - Collins - Joly
Nenonen - Tikka - "Zaborsky"
Cornet - Kanninen - Janatuinen
Hakanen - Toivola - Ruokonen

Ei tuokaan nyt katastrofi olisi, mutta kyllähän tuota katsellessa pitäisi toimistolla hälytyskellojen soida. Joukkue tarvitsisi väkisinkin pelityyliltään sen yhden "ikosen" kokoonpanoon lisää ja tämän "ikosen" olisi kyettävä olemaan ihan sentterikin.

Jolyn ja Ikosen ei tarvitse välttämättä edes pelata samassa ketjussa, koska Joly kyllä pystyy tekemään peliä ja viemään kiekon tarvittaessa itse ylös.

Janatuinen - Collins - Joly
Ikonen - Tikka - "Zabo"
Cornet - Kanninen - Nenonen
Hakanen - Toivola - Ruokonen
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jolyn ja Ikosen ei tarvitse välttämättä edes pelata samassa ketjussa, koska Joly kyllä pystyy tekemään peliä ja viemään kiekon tarvittaessa itse ylös.

Janatuinen - Collins - Joly
Ikonen - Tikka - "Zabo"
Cornet - Kanninen - Nenonen
Hakanen - Toivola - Ruokonen
Yhden muutoksen tekisin tuohon eli Cornet ja Janatuinen vaihtaisivat paikkaa.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Lisäys: Kondelik ei muuten näytä olevan Predatorsin ensi kauden suunnitelmissa, mutta näyttäisi mahdollisesti jatkavan UConnin sivujen rosteria tutkiessa ensi kaudellakin NCAA:n parissa.

Juuse voisi vihjata Kondelikille, että jos hän haluaa kehittyä kunnon pelaajaksi NHL:ään, visiitti Hämeenlinnassa olisi harkitsemisen arvoinen juttu.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Tällainen kaveri olisi vielä vapaana, kuuluu Jolyn kanssa saman agenttifirman asiakkaisiin.

 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pelkkiä graafikon väsyneitä mukahassutuksia. Tietää että jengi lähtee niihin aika kiimalla..

Vai onko sittenkin mukahassuttelua tarttua jokaiseen kuvaan.

Sen mitä on tullut seurattua, niin muistaakseni melko selvät signaalit yleensä on, jos tuloillaan on joku vahvistus.

PS. Onko Ramstedt jo ilmoittanut lopettavansa uransa, vai vieläkö vois lähteä?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Onko Ramstedt jo ilmoittanut lopettavansa uransa, vai vieläkö vois lähteä?

Miinaan astumisen uhalla totean, että pelasi viime kaudella kaksi peliä Mestiksessä komealla tasan yhden pisteen ottelukohtaisella keskiarvolla. Miettiköön kukin itse, voisiko hän olla ratkaisu Kerhon kärsisentteritarpeeseen.
 

Putomftw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tällainen kaveri olisi vielä vapaana, kuuluu Jolyn kanssa saman agenttifirman asiakkaisiin.

Mä kuvittelen jo petron huudatamassa katsomoa Mika Kurrin nimeä
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tällainen kaveri olisi vielä vapaana, kuuluu Jolyn kanssa saman agenttifirman asiakkaisiin.


Kai tuollainen peluri nyt vapaana onkin kun hänen näyttöjänsä tarkastelee. Yli-ikäisenä ppg-tahdilla QMJHL:ssä ja viime kaudella paikallisessa Suomi-sarjassa/Tampereen kortteliliigassa yksi ottelu.

Toki nuori ja ehkä jopa kehittyväkin pelaaja, mutta en näe hänellä mitään onnistumisen elkeitä Liigan vauhdissa ja kärkiroolissa.

Pessimistejä me ollaan aina täällä palstalla oltu, mutta ei meidän kai näin pessimistejä tarvitse olla.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pessimistejä me ollaan aina täällä palstalla oltu, mutta ei meidän kai näin pessimistejä tarvitse olla.

Itse olen ajautunut ihan vain epätoivon alhoon. Kunyk ja Hietanen menivät ohi, mutta ens kesänä pojat takaisin oranssiin eiks je?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen ajautunut ihan vain epätoivon alhoon. Kunyk ja Hietanen menivät ohi, mutta ens kesänä pojat takaisin oranssiin eiks je?
Ainakin yksi asia on varmaa: Kestohuhu Hietanen ainakin tulee, kuten joka kevät.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kai tuollainen peluri nyt vapaana onkin kun hänen näyttöjänsä tarkastelee. Yli-ikäisenä ppg-tahdilla QMJHL:ssä ja viime kaudella paikallisessa Suomi-sarjassa/Tampereen kortteliliigassa yksi ottelu.

Toki nuori ja ehkä jopa kehittyväkin pelaaja, mutta en näe hänellä mitään onnistumisen elkeitä Liigan vauhdissa ja kärkiroolissa.

Pessimistejä me ollaan aina täällä palstalla oltu, mutta ei meidän kai näin pessimistejä tarvitse olla.
Kepaan kakkossentteri suoraan Bas-Madawaskasta, ja nauravat Forssassakin.

Tai no,
nauravat jo
4-2
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäiskö olla edes joku järki mitä nimiä tänne tiputtelee? Voihan niitä jokainen elitestä tykittää jokaisen ö-liigan jämä äijän tänne, mutta toivoisin kyllä jonkinlaisen järjen käyttöä. Lucenius ilmeisesti ei sitten tullut, toki tätä jo arvailin kun kämppä oli pistetty vuokralle jo joku aika sitten ensi vuoden huhtikuulle asti. Tuskin se sitä olisi Hämeenlinnassa peltessaan tehnyt.
 
L

luigitar

Monet on teilannut Mikael Hakkaraisen hankkimisen, mutta voisiko hänen osaltaan miettiä ns. "kaksisuuntaista sopimusta"? Näyttöjä ei ole miesten tasolta hirveästi, eli jos taso vastaisi odotuksia niin löytyisi paikka liiga ringistä.

Näyttöjen ollessa huonot, niin silloin hänet voisi laittaa FPS:n mukaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Monet on teilannut Mikael Hakkaraisen hankkimisen, mutta voisiko hänen osaltaan miettiä ns. "kaksisuuntaista sopimusta"? Näyttöjä ei ole miesten tasolta hirveästi, eli jos taso vastaisi odotuksia niin löytyisi paikka liiga ringistä.

Näyttöjen ollessa huonot, niin silloin hänet voisi laittaa FPS:n mukaan.
Periaatteessa voisi toimia noin, mutta ei siellä Forssassakaan ihan kaikkia oteta vastaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Onko tietoa miksi pelannut vain 24 peliä kahteen vuoteen? Loukkeja, koronan takia ei pelipaikkaa? En ole kaveriin hirveämmin perehtynyt, ehkä joku on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös