Ainahan sille voi viedä Simicekin pesukoneen Poltsarin ympyrästä. Katelkoon luukun läpi kirjopesua.Kunhan siitä ei tule Boredson ja ala kiukuttelemaan kaapeli-TVstä.
Ainahan sille voi viedä Simicekin pesukoneen Poltsarin ympyrästä. Katelkoon luukun läpi kirjopesua.Kunhan siitä ei tule Boredson ja ala kiukuttelemaan kaapeli-TVstä.
Jotenkin tuo valmiimpi-sana kyllä särähtää tuossa Mikan heitossa. Miksei sanoisi ”valmis kevään peleihin”, niinkuin aina tavataan sanoa, jos joukkue olisi tässä?
Tämähän se tietysti varmaan todennäköisin vaihtoehto on.Peli vaan niin paskaa, ettei kehtaa sanoa joukkueen olevan valmis kevään peleihin. Ei tuohon ketään enää tule.
Klaustofobinen olo ekalla silmäyksellä. Näytti kuvassa henkilökunnan paidan selässä lukevan KOFF ja taustalla kuitenkin tuttu raatihuone. Onneksi lähinäkö terävöityi ja huomasin tekstiksi STAFF. Meinasin jo antaa palstaveljelle palautetta paskasta läpästä.Tunnelma on odottava.
Nyt purukumia..
Eikös se ollut Tenkratin pesukone? Vai oliko tsekeillä useammallakin vaikeuksia pesukoneen kanssa?Ainahan sille voi viedä Simicekin pesukoneen Poltsarin ympyrästä. Katelkoon luukun läpi kirjopesua.
Kyllä minä edelleen olen sitä mieltä, että Dan Spang kuulostaa paljon enemmän sellaiselta "pelimieheltä" ainakin nimen perusteella.Paljon helpompi kuin vaikkapa Mroczkowski. Jo nimi kertoo, että on Pelimies.
Eikös se ollut Tenkratin pesukone? Vai oliko tsekeillä useammallakin vaikeuksia pesukoneen kanssa?
Oliko tää uus pelaaja jo torilla vaiko sitten vasta keväällä? Pelaakohan maanantaina?
Ois se kyllä kiva yks peluri vielä Tepsistä hankkia.
Kysyin asiaa Nenoselta mutta ei tiennyt että onko vai ei. Tuskin oli.
Saa ja pitääkin haaveilla. Itse ainakin haaveilen ja kuka sitä voisikaan estää. On taas ihan eri asia, onko tämä haaveilu realismia. Ei kai haaveilun kuulukaan olla.Vieläkö saa haaveilla toisestakin hyökkääjähankinnasta?
Saa ja pitääkin haaveilla. Itse ainakin haaveilen ja kuka sitä voisikaan estää. On taas ihan eri asia, onko tämä haaveilu realismia. Ei kai haaveilun kuulukaan olla.
Itselle tuli sama vähän sama fiilis. Oon tuota Lindsteniä aina hieman kerhoon toivonut kun aina omaan silmään näyttänyt pelimieheltä. Mutta hyvä että reagoidaan edes jotenkin. Tuskin se peli kääntyy taikaiskusta mutta kannattajana aina mukavaa seurattavaa uudet hankinnat.Jotenkin jäi itselleni nyt tästä Bordsonista sellainen "vaihtoehto C" -fiilis. Hankittiin siis että saatiin edes jotain Luceniuksen tilalle. Voi olla varmasti ihan hyväkin pelajaa, mutta en ihmettelisi ollenkaan mikäli toisi joukkueeseen Tavimaista pörräämistä ja 10 ottelussa tehot 0+2. Veikkaan kylmästi Lindstenin olleen kovempi hankinta Ässiltä kuin tämä Bordson meiltä.
En minäkään usko, että ketään enää tulee, muttei se minua haavelemasta estä.Kyllä mä enemmän yllätyisin jos joku vielä tulisi kun siitä että ketään ei tulisi. Eli vähän nyt taitaa lässähtää tämän vuotinen kamppanja.
Jotenkin jäi itselleni nyt tästä Bordsonista sellainen "vaihtoehto C" -fiilis. Hankittiin siis että saatiin edes jotain Luceniuksen tilalle. Voi olla varmasti ihan hyväkin pelajaa, mutta en ihmettelisi ollenkaan mikäli toisi joukkueeseen Tavimaista pörräämistä ja 10 ottelussa tehot 0+2. Veikkaan kylmästi Lindstenin olleen kovempi hankinta Ässiltä kuin tämä Bordson meiltä.
Saattaa ne kyllä Porista tulla Tampereen kautta.Sitten 10-tie tarkkailuun?
Vaarana jääminen Tampereelle. Ei hyvä.Saattaa ne kyllä Porista tulla Tampereen kautta.
Saattaa ne kyllä Porista tulla Tampereen kautta.
Jaa Turus? Tuskin.Kai siellä nyt ensin käydään kotona?
Jaa Turus? Tuskin.