Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 032 732
  • 23 993

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei ole ensimmäinen eikä toinenkaan kerta kun tulee notkuttua siirtorajan aikoihin näin intohimoisesti jatkiksessa... Tämä jos jokin on Kerholaisuutta!

Jumalauta, nyt kun Ässillä ei ole mitään seurattavaa niin minä olen kerhon vankkureissa tässä siirtoasiassa. Jännitetään porukassa mitä Toivola taikoo
 

Ralph

Jäsen
Joko Malte Strömwallin äidin serkun koiran puistokaveri on tykännyt HPK:ta Facebookissa ja/tai seurannut Twitterissä?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Joko pelit päättynyt? Onko Toivolalta Acerin akku loppu vai kynästä muste? Infotkaa nyt se nimi/ä.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Sporttiveikot tms. voisi painattaa taas kymmenen vuoden tauon jälkeen niitä silkkisiä liekkipaitoja, joiden selässä oli nimi & numero. Voisin ostaa satasella sellaisen.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi nyt vit... Mä olen tunnin koittanut lukee tätä voorumia tällä Francon aikaisella netillä täältä Kanarialta ja toivonut että nyt tulee kalaa, mutta ei kun täällä vaan vaaditaan lähteitä ja mietitään kuka tulee ja kerrotaanko vaimolle.

Nyt keskittykää ja menkää poltsarin ympyrään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös