Mielestäni jokainen, joka on KHL:sopimuksensa purkanut omasta tahdostaan ( oli se sitten purettu eilen tai 2 vuotta sitten ), osoittaa hän sillä katumusta ja sen, että on ymmärtänyt tehneensä moraalisesti surkean valinnan. Näistä jokainen mielestäni ansaitsee uuden mahdollisuuden Eurooppalaisen jääkiekkoilun parissa. Muualla Euroopassa (löytyy myös Suomesta) pelaa kuitenkin tälläkinhetkellä aika monta naisten hakkaajaa, sekä rattijuoppoa, eikä tämä tunnu kansaa kiinnostavan juuri nimeksikään, etenkään jos vertaa vaikka KHL:ssä pelaamisesta koituvaan älämölöön. Jokainen toki itse päättää omalta kohdaltaan, että kumpi teoista on enemmän tuomittava. Jos nyt otetaan vaikka rattijuoppo esimerkiksi tähän, niin tuohan on piittaamattomin teko mitä voi juuri tehdä. Heikommassa asemassa olevan ihmisen pahoinpitely mahtunee myös alhaisimpien tekojen kategoriaan, ihan meistä jokaisen mielestä.
Noh, se siitä. Katsotaan mitä sieltä tulee.
Lisätäkseni vielä, niin minulla ei ole tietoa kuka sieltä on tulossa, mutta ne vihjeet mitä olen saanut, ja kun ne ynnää, niin vaihtoehtoja ei kovin montaa jää. Knight on yksi niistä joka sopii vihjeisiin ja ne muut mitä olen löytänyt EP:stä, niin niillä HPK ei tee yhtään mitään.