Totta kai on kuulunut. Olettaisin, että tästäkin on kertonut se sama kaveri, jolle ei moikattu?
Kun näät näitä lähteitäsi seuraavan kerran niin sanoppa niille, että kasvattaa pallit ja puhuu asiasta siellä kopissa. Tai niin siis sano lähteelle, että sanoo sille, joka on kuullut, että joku oli hallilla kuullut, että joku pelaaja on sanonu jotain sen tyylistä tai ainakin on antanut tavallaan ymmärtää, että näin olisi ehkä sanottu, että sanoo niille pelaajille, että voisi asiasta mainita kopissa. Sen sijaan, että alkaa vaan marista asiasta jollekin ulkopuoliselle, jotka alkaa sitten juoruta tätä jonain yleisenä totuutena palstalla ja muissa juorukerhoissa. No, eiköhän tästäkin kohta kuulla podcastissa vielä tarkempi ja luotettavampi versio.
Tai sitten voisit myös itse tarkentaa, että mihin tämäkin faktasi perustuu? "Saamiesi tietojen mukaan?" Sehän riittää. Ikävä kuulla. Onpas siellä tyhmästi äänestetty väärin sitten. Hitsi.
Johan se moikkailuhomma alkokin rauhottua niin hyvä heitellä lisää rapalaa. Pääasia että paskaa kaivetaan.
PS. Itse mukikampanjaan ja muutamaan aiempaan viestiin liittyen olen itse sitä mieltä ettei Mestiksestä kannata alkaa vahvistuksia kaivamaan tässä vaiheessa, ellei nyt iske joku paniikkipaskatauti, että loppuu pelaajat määrällisesti. Ei siellä kyllä oikeasti ketään sateentekijää ole joka olisi suoraan vahvistus edes HPK:ssa. Joo, Laku 15 vuotta sitten, mutta kun aikakonetta ei ole olemassa, vaikka Forssassa käydessä siltä tuntuukin...