Näin kävi ja se saakutin Tappara!
Näin kävi ja se saakutin Tappara!
Minä, minä.Nauratti kun vielä pari päivää sitten joku koitti herätellä huhua Konnasta henkiin.
Odotetusti Tapparaan.
Västerås keräsi rahaa Mingoiaa varten, muistaakseni taannoin Pelicans teki jotain samankaltaista, että saivat Björnisen kevään peleihin. Pitäisikö Kerhonkin kokeilla, niin saataisiin kunnon sentteri?
Irtoiskohan Estephanista enemmän Mason alaisuudessa? Ei tietenkään sellainen vahvistus mitä kaivataan, mutta jos ei muuta sentterin markkinoilta tunnu löytyvän, voisi ottaa tuon 2-3 ketjun paikan. Mielellään näkisin kovemman luokan vahvistusta, mutta alkaa tuntumaan että sitä ei nähdä tällä(kään) kaudella.
Olisi ainakin kolme asiaa mitä kerho kaipaa: Right lapa, sentteri ja taitava.
Ei taida Estephan tulla, jotain muuta saattaa tässä lähiaikoina kuitenkin olla tulossa.Irtoiskohan Estephanista enemmän Mason alaisuudessa? Ei tietenkään sellainen vahvistus mitä kaivataan, mutta jos ei muuta sentterin markkinoilta tunnu löytyvän, voisi ottaa tuon 2-3 ketjun paikan. Mielellään näkisin kovemman luokan vahvistusta, mutta alkaa tuntumaan että sitä ei nähdä tällä(kään) kaudella.
Olisi ainakin kolme asiaa mitä kerho kaipaa: Right lapa, sentteri ja taitava.
Onko tietoa vai mutuilua?, jotain muuta saattaa tässä lähiaikoina kuitenkin olla tulossa.
Jatkosopimuksia varmaan.Onko tietoa vai mutuilua?
Kunyk pizzeriassa? Kontiola lähellä sopimusta? Muutaman kanssa keskustellaan? Oli tulossa, mutta menikin muualle?
Vähän siltä väliltä. Ei mennä vielä asioiden edelle mutta pientä huhua on nyt ollut ilmoilla.Onko tietoa vai mutuilua?
Kunyk pizzeriassa? Kontiola lähellä sopimusta? Muutaman kanssa keskustellaan? Oli tulossa, mutta menikin muualle?
Toivottavasti sulla on paremmat lähteet ja olisi ihan aidosti tulossa vahvistusta. Itse olen hyvin skeptinen,että ketään olisi tulossa mutta tietenkin aina kaikki on mahdollista. Onko mitään hajua minkä profiilin pelaajasta on kyse?Vähän siltä väliltä. Ei mennä vielä asioiden edelle mutta pientä huhua on nyt ollut ilmoilla.
Ei mennä vielä noin pitkälle. Yritystä on koko syksyn ollut kovastikin. Ulkkareista Schnarr ei tarttunut kerhon tarjoamaan sopimukseen ja toinen päätyi muualle Eurooppaan. Näiden lisäksi yksi liigan sisäinen siirto kariutui yksinkertaisesti siihen, että kerho ei tätä pelaajaa halunnut.Toivottavasti sulla on paremmat lähteet ja olisi ihan aidosti tulossa vahvistusta. Itse olen hyvin skeptinen,että ketään olisi tulossa mutta tietenkin aina kaikki on mahdollista. Onko mitään hajua minkä profiilin pelaajasta on kyse?
Eli ei hankita ketään vain hankkimisen ilosta vaan haetaan sitä oikeaa palasta. Hyvä juttu.Näiden lisäksi yksi liigan sisäinen siirto kariutui yksinkertaisesti siihen, että kerho ei tätä pelaajaa halunnut.
Eli ei hankita ketään vain hankkimisen ilosta vaan haetaan sitä oikeaa palasta. Hyvä juttu.